eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynPrzeprowadzenie audytu projektów Twój pierwszy krok (Działanie 1.2) i Cel-Praca (Działanie 1.3) współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich



Ogłoszenie z dnia 2007-08-13

Cieszyn: Przeprowadzenie audytu projektów Twój pierwszy krok (Działanie 1.2) i Cel-Praca (Działanie 1.3) współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich
Numer ogłoszenia: 140792 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 8, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8514991, fax 033 8514991 w. 175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu projektów Twój pierwszy krok (Działanie 1.2) i Cel-Praca (Działanie 1.3) współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 211.000 Euro dotyczący przeprowadzenia adytu projektów Twój pierwszy krok (Działanie 1.2) i Cel-Praca (Działanie 1.3) współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: - Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy PZP, - Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, - Nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - Nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu, - Posiadanie zaświadczenia potwierdzającego wpis na Listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych prowadzoną przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów - dot. podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art. 10 ust.1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (tekst jednolity, Dz.U. z 2001 r., Nr 31 poz. 359, z późn. zm.) lub dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia biegłego rewidenta lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants lub posiadające międzynarodowe uprawienia audytora wewnętrznego (CIA Certified Internal Auditor) lub spełniają wymagania, o których mowa w art. 58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r., Nr 249, poz. 2104 z późn. zm), - Posiadanie dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba, która będzie bezpośrednio wykonywać audyt posiada uprawnienia biegłego rewidenta, - Wykonanie w okresie ostatnich trzech latach usług (co najmniej 1) audytu projektu finansowanego lub współfinansowanego ze środków zagranicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, - Spełnienie wymogu bezstronności i niezależności od badanego beneficjenta, - Spełnienie wymogu bezstronności i niezależności od instytucji wdrażającej, pośredniczącej i zarządzającej SPO RZL, - Oddelegowanie do wykonania zadania zespołu co najmniej dwuosobowego składającego się z osób o odpowiednim doświadczeniu i wiedzy, (w tym 1 osoba musi posiadać uprawnienia biegłego rewidenta). Każda osoba musi posiadać potwierdzenie przeprowadzenia co najmniej jednego audytu projektu finansowanego lub współfinansowanego ze środków zagranicznych oraz posiadać wiedzę z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych, - Posiadanie obrotów za 2006 rok w wysokości równej co najmniej wartości zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, - Posiadanie obowiązującej umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej i lub umowy konsorcjum gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty winny być załączone dokumenty dotyczące Wykonawcy: załącznik nr 1 - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 3 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji odpowiedniego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; załącznik nr 5 - kserokopię zaświadczenia potwierdzającego wpis na Listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych prowadzoną przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów - dot. podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art. 10 ust.1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (tekst jednolity, Dz.U. z 2001 r., Nr 31 poz. 359, z późn. zm.) lub kserokopię dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia biegłego rewidenta lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants lub posiadające międzynarodowe uprawienia audytora wewnętrznego (CIA Certified Internal Auditor) lub spełniają wymagania, o których mowa w art. 58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r., Nr 249, poz. 2104 z późn. zm). załącznik nr 6 - kserokopię dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba, która będzie bezpośrednio wykonywać audyt posiada uprawnienia biegłego rewidenta, załącznik nr 7 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (co najmniej 1) audytu projektu finansowanego lub współfinansowanego ze środków zagranicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji - do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające doświadczenie wymienione w załączniku (w postaci referencji lub opinii), załącznik nr 8 - oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymóg bezstronności i niezależności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, załącznik nr 9 - Indywidualna Karta Osoby Przeprowadzającej Audyt, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (przynajmniej 2 osoby w tym 1 biegły rewident), wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia a także zakresu wykonanych przez niego prac (osobna dla każdego Przeprowadzającego Audyt numerowana kolejno 9A, 9B, 9C itd. w zależności od ilości Przeprowadzających Audyt, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji - do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające doświadczenie i kwalifikacje wymienione w załączniku (w postaci referencji lub opinii), załącznik nr 10 - formularz cenowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji, załącznik nr 11 - wykaz osiągnięcia przez Wykonawcę obrotów za 2006 rok w wysokości równej co najmniej wartości zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres. W przypadku prowadzenia pełnej księgowości bilans roczny + rachunek zysków i strat a w przypadku uproszczonej księgowości rozliczenie roczne. W przypadku Wykonawcy, którego okres prowadzenia działalności jest krótszy a nie dysponuje powyższymi dokumentami za 2006 rok może przedstawić ewidencję sprzedaży za 2006 r. załącznik nr 12 - umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej i lub umowa konsorcjum gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup.cieszyn.pl/www/modules.php?name=News&new_topic=5

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 8, 43-400 Cieszyn..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 09:00, miejsce: W Sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Cieszynie, ul. Kochanowskiego 8 (II piętro) w terminie do godziny 9.00 w dniu 22.08.2007 roku..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 211.000 Euro dotyczący przeprowadzenia adytu projektów Twój pierwszy krok (Działanie 1.2) i Cel-Praca (Działanie 1.3) współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.