Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-13
Nowogród: Dostawa automatycznych stacji meteorologicznych
Numer ogłoszenia: 140761 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Nowogród, Morgowniki 6, 18-414 Nowogród, tel. 086 2175292, fax 086 2175698.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/index.php?n=165
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa automatycznych stacji meteorologicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, instalacja i uruchomienie 6 automatycznych stacji meteorologicznych. Przesłanie danych z 6 automatycznych stacji meteorologicznych z wykorzystaniem GPRS. Instruktaż i szkolenie z zakresu obsługi automatycznych stacji meteorologicznych. Dokumentacja techniczna i instrukcja obsługi automatycznej stacji meteorologicznej i jej oprogramowania w języku polskim (6 licencji). Parametry techniczne i ilości zamawianego sprzętu zawiera Specyfikacja Techniczna Przedmiotu Zamówienia stanowiąca Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Nadleśnictwo Rudka, m. Mazury Nadleśnictwo Łomża, m. Bacze Mokre Nadleśnictwo Pisz, m. Szeroki Bór Nadleśnictwo Bielsk, m. Wólka Terechowska Nadleśnictwo Suwałki m. Rutka-Tartak Nadleśnictwo Ełk m. Mrozy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.46.40 - Stacje meteorologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.46.40 - Roboty budowlane w zakresie stacji meteorologicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w. w. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie punkty: a), b), c) dotyczą każdego podmiotu wchodzącego w skład wykonawców występujących wspólnie. Pozostałe dokumenty, które muszą być zawarte w złożonej ofercie: wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną). Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/index.php?n=165
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Nowogród, Morgowniki 6, 18-414 Nowogród.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Nowogród, Morgowniki 6, 18-414 Nowogród, parter, kasa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI NOWOGRÓD
więcej: przetargi NOWOGRÓD »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





