eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup sprzętu informatycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-13

Katowice: Zakup sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 140735 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę do Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Katowicach sprzętu informatycznego zgodnie z Wykazem Asortymentu dla zadań nr 1 i/lub nr 2 i/lub nr 3 i/lub nr 4 i/lub nr 5 stanowiące odpowiednio załączniki nr 2, nr3, nr 4 i nr 5 i nr 6 do SIWZ. We wskazanych załącznikach do SIWZ podany został zakres przedmiotowy dostawy, ilości oraz minimalne parametry. Wykonawca składając ofertę musi wskazać w załączniku do danego zadania (nr 2 i/lub nr 3 i/lub nr 4 i/lub nr 5 do SIWZ) producenta i model oferowanego sprzętu (z wyjątkiem pozycji w których kolumna, nazwa producenta i model, została wykreślona).Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, gatunku I oraz oznaczony znakiem CE gdy dany produkt ma takie oznaczenie posiadać. Zamawiający wymaga aby gwarancja na zestawy komputerowe wynosiła minimum 24 miesiące, na notebooki, palmtopy i drukarki minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy, nie mniej jednak niż obowiązująca gwarancja producenta oferowanego urządzenia. UWAGA: Gwarancja na zestaw komputerowy obejmuje zestaw w komplecie, a nie każdy element zestawu oddzielnie.Natomiast zgodnie z zapisem § 1 ust. 4 projektu umowy wykonawca realizując umowę jest zobowiązany dostarczyć dokumenty gwarancyjne na te elementy zestawu, które posiadają indywidualną gwarancję producenta oraz na pozostałe urządzenia określone w zadaniu. Ponadto w okresie gwarancji sprzęt podlegający naprawie będzie odbierany z, oraz po naprawie dostarczany do Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 , bez dodatkowych kosztów dojazdu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy PZP 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. Za aktualny zostanie uznany zarówno dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 - miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie. Adnotacja na zaświadczeniu z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte na zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego. Przedłożona przez wykonawcę informacja o aktualności wpisu do ewidencji działalności gospodarczej zawierająca adnotację z nieczytelnym podpisem, bez możliwości jego identyfikacji, nie będzie spełniać wymagań określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006r. nr 87 poz. 605). Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 1 lutego 2005r. sygn. akt UZP/ZO/0-102/05. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego , każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w punkcie 1, 2 SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5. Dokumenty, o których mowa w ppkt 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: * kraj pochodzenia - zdefiniowano w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz. 1176 z późn. zm.). Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy krajem pochodzenia jest państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji 40-038 Katowice ul. Lompy 19, pokój 735.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 13:00, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji 40-038 Katowice ul. Lompy 19, pokój 735.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup komputerów przenośnych i drukarek dla KPP w Pszczynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: notebook w ilości 3 sztuki, drukarka laserowa, laserowa LED w ilości 3 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup sprzętu informatycznego dla KPP w Tarnowskich Górach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy w ilości 1 sztuka, notebook w ilości 1 sztuka, projektor multimedialny w ilości 1 sztuka, drukarka laserowa, laserowa LED w ilości 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup komputerów przenośnych dla garnizonu śląskiej policji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: notebook w ilości 100 sztuk, notebook w ilości 11 sztuk, palmtop w ilości 5 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.32.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup komputerów i drukarek dla KMP Katowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy w ilości 38 kpl, zestaw komputerowy do obróbki grafiki w ilości 2 kpl, drukarka laserowa, laserowa LED w ilości 14 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup sprzętu informatycznego dla KMP Chorzów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw komputerowy w ilości 7 kpl, drukarka laserowa, laserowa LED w ilości 7 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.