Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-26
Rawicz: Dostawy krzeseł, foteli oraz zestawów biurowych.
Numer ogłoszenia: 140673 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym , ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5468571, faks 065 5452108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.meblegp.pnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy krzeseł, foteli oraz zestawów biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony przez Zamawiającego w następującym zakresie: Zadanie nr 1: Fotele konferencyjne-stałe i obrotowe: -Fotel obrotowy D1 - 14 szt. -Fotel konferencyjny - stały D2 - 28 szt. -Fotel obrotowy z wysokim oparciem D3 - 7 szt. -Fotel obrotowy z niskim oparciem D4 - 21 szt. -Fotel obrotowy D5 - 2 szt. -Fotel konferencyjny - stały D6 - 10 szt. Zadanie nr 2: Stoliki i krzesła: -Stolik 800 x 800 E 1 - 10 szt. -Krzesła kawiarniane ze sklejki E2 - 22 szt. Zadanie nr 3: Zestawy biurowe: a)Zestaw biurowy F 1: -Biurko - 1 szt. -Dostawka boczna lewa - 1 szt. -Kontener pod biurko - 1 szt. -Szafa aktowa z częścią ubraniową - 1 szt. -Komoda - 1szt. -Stół konferencyjny - 1 szt. b)Zestaw biurowy F 2: -Biurko - 1szt. -Dostawka boczna lewa - 1 szt. -Kontener pod biurko - 1 szt. -Szafa aktowa z częścią ubraniową - 1 szt. -Stolik fi 800 mm - 1 szt. c)Zestaw biurowy F 3: -Biurko - 1 szt. -Osłona płytowa - 1szt. -Panel recepcyjny - 1 szt. -Przystawka boczna - 1 szt. -Szafa ubraniowa z nadstawką - 1 szt. -Szafa aktowa z nadstawką - 3 szt. -Kontener pod biurko - 1 szt. -Szafka pod sejf - 1 szt. d)Zestaw biurowy F 4: -Stół konferencyjny - 8 szt. -Komoda 3 - drzwiowa - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.33.10 - Stoliki 39.11.31.00 - Fotele .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca, stosownie do postanowień art. 44 ustawy, załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu w/w warunków. Oświadczenie to należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 3.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: a)nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1; b)podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; c)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; d)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; e)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 4.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a)jest niezgodną z ustawą; b)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f)zawiera błędy w obliczeniu ceny; g)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana. 7.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 8.W przypadku, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Stosownie do postanowień art. 23 ust. 4 ustawy, Zamawiający będzie żądał od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta została wybrana, umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 11.Wymagania w stosunku do umowy konsorcjum oraz umowy spółki cywilnej: 1)wymagania w stosunku do umowy konsorcjum: -umowa konsorcjum winna obejmować wspólną realizację przez strony przedsięwzięć gospodarczych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania, -zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, -uczestnik konsorcjum, pod rygorem odrzucenia oferty jego i oferty konsorcjum, nie może złożyć samodzielnie odrębnej oferty w przedmiotowym postępowaniu (art. 82 ust. 1 ustawy), 2)wymagania w stosunku do umowy spółki cywilnej: -jeżeli podpisanie umowy o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty i umowy o zamówienie publiczne wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników, albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej, -jeżeli umowa spółki została zawarta na czas oznaczony, termin jej obowiązywania musi się skończyć nie wcześniej, niż po upływie okresu gwarancji i rękojmi, określonych odpowiednio w specyfikacji i wzorze umowy, -wspólnik spółki cywilnej, pod rygorem odrzucenia oferty jego i oferty spółki, nie może złożyć samodzielnie odrębnej oferty w przedmiotowym postępowaniu (art. 82 ust. 1 ustawy). 12.Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; c)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.meblegp.pnet.pl/html/przetargXVZP2009.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Rawiczu, ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Rawiczu, ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz, w Sekretariacie Gospodarstwa Pomocniczego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fotele konferencyjne-stałe i obrotowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia foteli konferencyjnych - stałych i obrotowych: -Fotel obrotowy D1 - 14 szt. -Fotel konferencyjny - stały D2 - 28 szt. -Fotel obrotowy z wysokim oparciem D3 - 7 szt. -Fotel obrotowy z niskim oparciem D4 - 21 szt. -Fotel obrotowy D5 - 2 szt. -Fotel konferencyjny - stały D6 - 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.31.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stoliki i krzesła..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stolików i krzeseł przedstawia się następująco: -Stolik 800 x 800 E 1 - 10 szt. -Krzesła kawiarniane ze sklejki E2 - 22 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.14.33.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy biurowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia zestawów biurowych przedstawia się następująco: a)Zestaw biurowy F 1: -Biurko - 1 szt. -Dostawka boczna lewa - 1 szt. -Kontener pod biurko - 1 szt. -Szafa aktowa z częścią ubraniową - 1 szt. -Komoda - 1szt. -Stół konferencyjny - 1 szt. b)Zestaw biurowy F 2: -Biurko - 1szt. -Dostawka boczna lewa - 1 szt. -Kontener pod biurko - 1 szt. -Szafa aktowa z częścią ubraniową - 1 szt. -Stolik fi 800 mm - 1 szt. c)Zestaw biurowy F 3: -Biurko - 1 szt. -Osłona płytowa - 1szt. -Panel recepcyjny - 1 szt. -Przystawka boczna - 1 szt. -Szafa ubraniowa z nadstawką - 1 szt. -Szafa aktowa z nadstawką - 3 szt. -Kontener pod biurko - 1 szt. -Szafka pod sejf - 1 szt. d)Zestaw biurowy F 4: -Stół konferencyjny - 8 szt. -Komoda 3 - drzwiowa - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.15.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Przebudowa i modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawickiego wraz z nadzorem inwestorskim.
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Świadczenie usług wspierających pobyt i aktywność osoby wymagającej wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w mieszkaniu wspomaganym
- Usługi cateringowe na całodobowe żywienie pacjentów Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego przy użyciu masy asfaltowej na gorąco oraz emulsją i grysami przy użyciu remontera.
- Remont łaźni pawilonu "B" w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Zakup i dostawa ergonomicznych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych.
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa mebli do Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach
- Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.