Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-11
Płock: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania pod nazwą: budowa budynku Podstacji Pogotowia Ratunkowego w Gąbinie przy ul. Płockiej. Nr TZPiZI-3813/09/RB/09
Numer ogłoszenia: 140654 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku , ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678400, faks 024 2678415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspritsplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania pod nazwą: budowa budynku Podstacji Pogotowia Ratunkowego w Gąbinie przy ul. Płockiej. Nr TZPiZI-3813/09/RB/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania pod nazwą: budowa budynku Podstacji Pogotowia Ratunkowego w Gąbinie przy ul. Płockiej. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: Wybudowanie Budynku wg projektu i zgodnie z dokumentami Formalno-prawnymi (załącznik nr 1 do SIWZ), o parametrach technicznych: pow. zabudowy -179,50m2, pow. użytkowa - 294,30 m2, pow. całkowita - 521,50 m2, kubatura - 1.949,80 m3, na działkach nr 187/3 i 187/4 przy ul. Płockiej w m. Gabin gm. Gabin, w pow. Płockim, w woj. Mazowieckim; kategoria XI obiektu budowlanego. 1)Zakres robót branży budowlanej obejmuje roboty: - murarskie, - malarskie, - ziemne, - betonowe, - zbrojarskie, - izolacyjne, - stolarskie, - blacharskie, - dekarskie; 2)Zakres robót branży elektrycznej obejmuje: - złącze kablowe zasilania obiektu, - tablica pomiaru energii elektrycznej, - instalacje elektryczne wewnętrzne, - instalacje odgromowe, - instalacje ochrony od porażeń; 3)Zakres robót branża sanitarna obejmuje: - instalacje wodociągowe, - instalacje kanalizacji, instalacje grzewcze. 4)Zagospodarowani działki 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Projekt wykonawczy w branży architektury i konstrukcji - stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 2)Projekt wykonawczy w branży elektrycznej - stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 3)Projekt wykonawczy w branży sanitarnej - stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 4)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża budowlana - stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; 5)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża elektryczna - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; 6)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża sanitarna - stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 7)Przedmiar robót branży budowlanej - stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; 8)Przedmiar robót branży elektrycznej - stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; 9)Przedmiar robót branży sanitarnej - stanowi załącznik nr 10 do SIWZ;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 44.21.23.10 - Rusztowania 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 44.11.24.10 - Konstrukcje dachowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 25 000,00 zł. PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w § 11 SIWZ 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Ochrony Środowiska w Warszawie Oddział Operacyjny w Płocku Nr konta - 22 1540 1290 2031 5900 7797 0001, a dokument potwierdzający wpłatę (kopia przelewu) należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami § 6 ust. 2 niniejszej SIWZ. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w § 8 ust. 3 kserokopię odpowiedniego dokumentu należy dołączyć do oferty zgodnie z wymogami § 6 ust. 2 niniejszej SIWZ. Oryginał tego dokumentu należy zdeponować w kasie Zamawiającego (pokój nr 17) za potwierdzeniem zdeponowania przed upływem terminu składania ofert. Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 14:35. 6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawijącego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą. 7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub wymaganej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d) Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w wyznaczonym terminie, przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 8 pkt. d, ppkt. 2) i 3), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia protestu unieważni czynności wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia jego oferty. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy P.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy P.z.p, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art. 22 ust. 1 P.z.p. t.j.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Uwaga: - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1)- 3) musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Uwaga: - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi oświadczeniami lub dokumentami: 1) zgodnie z art. 44 ustawy P.z.p. warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 P.z.p. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2. 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w tym minimum: - kierownikiem budowy, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. - kierownikiem robót elektroinstalacyjnych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - kierownika robót sanitarnych, posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 4)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, roboty budowlanej dotyczącej budowy, przebudowy lub remontu budynku o kubaturze min. 2000 m3; 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. słownie: jeden milion złotych - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 300.000,00 zł. słownie: trzysta tysięcy złotych. 3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń żądanych w § 6 przy zastosowaniu formuły spełnia/ nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 ustawy P.z.p, gdy: - nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo; - nie złoży wymaganych w SIWZ oświadczeń, informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pz.p, - złoży dokumenty niespełniające wymagań formalnych stawianych przez Zamawiającego lub określonych przepisami prawa (np. dokument nieaktualny, bez podpisu wykonawcy, bez potwierdzenia kopii dokumentu za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp, - nie spełni innych wymagań określonych w ustawie Pzp lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających: spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. Inicjatywa udzielenia wyjaśnień na tym etapie postępowania leży wyłącznie po stronie Zamawiającego. 5. Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w § 5 ust. 1 i 2 SIWZ, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty (wzór załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z harmonogramem robót budowlanych (wzór załącznik nr 12) oraz kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie udostępnionych przedmiarów robót przez Zamawiającego. 2) Na potwierdzenie warunku 1 (opisanego w § 5 ust 2 pkt 1) - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy P.z.p. - (wzór stanowi załącznik nr 13 do SIWZ). i oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust . 1 pkt 4) ustawy P.z.p. - (wzór stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. 3) Na potwierdzenie warunku 2 (opisanego w § 5 ust 2 pkt. 2) Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty określone winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy P.z.p. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy P.z.p. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Na potwierdzenie warunku 3 (opisanego w § 5 ust 2 pkt. 3) - wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zmówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 15 do SIWZ). - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) budowlanej b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę w właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) Na potwierdzenie warunku 4 (opisanego w § 5 ust 2 pkt. 4) - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 16 do SIWZ). 6) Na potwierdzenie warunku 5 (opisanego w § 5 ust. 2 pkt. 5): - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Dowód wpłaty wadium w wysokości określonej w § 8 ust. 1 lub innej formie określonej w § 8 ust. 3 niniejszej SIWZ. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 K.c.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i dołączone do składanej oferty, 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, określonych w art. 22 ust. 1 UPZP może złożyć tylko pełnomocnik do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 4. Każdy z wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy P.z.p, 5. Niezbędna wiedza i doświadczenie, potencjał kadrowy i techniczny oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa, każdego z wspólnie ubiegających się wykonawców będzie zsumowana, w celu stwierdzenia czy wspólnie spełniają warunki wymagane od Wykonawcy 6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców spełnia warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, określonych w § 3 SIWZ, to zobowiązany jest w ofercie wskazać: - części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, - nazwy (firmy) i adresy proponowanych podwykonawców (zgodnie z załącznikiem nr 17 do niniejszej SIWZ) 2) warunki udziału w postępowaniu, określone w § 5 ust.2 SIWZ, spełnia Wykonawca. 3) Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 K.C) jak za własne działanie, przy czym wykonawca odpowiada całym swoim majątkiem i niezależnie od jego woli. 4) jeśli Wykonawca w ofercie nie deklaruje uczestnictwa podwykonawców przy realizacji zamówienia oznacza to, że nie przewiduje takiego sposobu wywiązania się ze zobowiązania, tym samym jego ocena odbywać się będzie wyłącznie z uwzględnieniem potencjału własnego. 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 603)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Termin wykonania - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wspritsplock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: po złozeniu wniosku w siedzibie Zamawijacego od pn. do pt. od 7:00 do 14:35 za kwotę 400 zł - płatne w kasie lub pocztą za pobraniem w kwocie 420 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku 09-400 Płock ul. Gwardii Ludowej 5 w sekretariacie od pn.- pt. w godz. 07:00 do 14:35..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA (3)
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie i poza jej obszarem
- Zakup sprzętu do baz magazynowych w ramach zadania OLiOC
- "Zakup wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach powodziowych w ramach zadania OLiOC"
- Zakup zestawów ratowniczych R1 w ramach zadania OLiOC
- Zakup sprzętu i wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach chemicznych w ramach zadania OLiOC.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Roboty dekarskie realizowane w 2026 r., mające na celu konserwację, wymianę lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jackowo Włościańskie i Głodowo Wielkie
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
więcej: Konstrukcje dachowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





