eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoDostawa igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, strzykawek 1xużytku, systemu odsysania pacjentów dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Jasło: Dostawa igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, strzykawek 1xużytku, systemu odsysania pacjentów dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Numer ogłoszenia: 140589 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny , ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4437500, faks 013 4468322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, strzykawek 1xużytku, systemu odsysania pacjentów dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, strzykawek 1xużytku, systemu odsysania pacjentów dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle: Pakiet 1 - igły 1xużytku i kaniule (igły do iniekcji, igły kaniule do wkłuć dożylnych), Pakiet 2 - igły do znieczuleń (igła do znieczuleń podpajęczynówkowych standardowa, igła do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point, igły do znieczuleń regionalnych), Pakiet 3 - igły do punkcji mostka, Pakiet 4 - igły różne (atraumatyczna igła podpajęczynówkowa, igła Sterican, zestaw z cewnikiem do ciągłych znieczuleń zewnątrzoponowych Penfix, igła do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point), Pakiet 5 - kaniule bezpieczne, Pakiet 6 - przyrządy do przetaczania (aparat do przetaczania płynów infuzyjnych, aparat do przetaczania krwi, aparat do przetaczania z możliwością pomiaru OCŻ), Pakiet 7 - strzykawki (strzykawki 1xuż., strzykawki do pomp infuzyjnych, strzykawki żanety, strzykawki insulinowe, strzykawki tuberkulinowe) Pakiet 8 - zamknięty system do odsysania pacjentów (zamknięty system do odsysania pacjentów do rurek intubacyjnych, przewód oddechowy typu Mapleson C), o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.23-0, 33.14.13.21-6, 33.19.40.00-6, 33.14.13.28-5, 33.15.70.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wymieniona w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą wymaga się dołączenie do oferty zaświadczenia o wpisie w CEIDG w formie wydruku ze strony internetowej. 2. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Formularz ofertowy - druk nr 3. 4. Formularz cenowy - druk nr 4. 5. W przypadku składania jednej oferty przez dwóch lub więcej przedsiębiorców (art. 23), oferta spełniać musi następujące wymagania: - Wykonawcy, których oferta zostanie wybrana przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą ich współpracę, - każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. - w odniesieniu do pozostałych warunków muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; - Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, w którym powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W okresie niezmienności cen, ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu umowy, dla Stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury, a zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez Strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń. Dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ i umowie. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, przedmiotowym/ produkt zamienny, w sytuacji gdy: wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Jaśle ul. Lwowska 22 - Dział Administracji Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - pokój nr 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Jaśle 38-200 Jasło, ul. Lwowska 22 Sekretariat pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: igły 1xużytku i kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły 1xużytku i kaniule (igły do iniekcji, igły kaniule do wkłuć dożylnych) o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: igły do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do znieczuleń (igła do znieczuleń podpajęczynówkowych standardowa, igła do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point, igły do znieczuleń regionalnych),o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6, 33.14.13.28-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: igły do punkcji mostka,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do punkcji mostka o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: igły różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły różne (atraumatyczna igła podpajęczynówkowa, igła Sterican, zestaw z cewnikiem do ciągłych znieczuleń zewnątrzoponowych Penfix, igła do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point) o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.23-0, 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kaniule bezpieczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule bezpieczne o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przyrządy do przetaczania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrządy do przetaczania (aparat do przetaczania płynów infuzyjnych, aparat do przetaczania krwi, aparat do przetaczania z możliwością pomiaru OCŻ),o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawki (strzykawki 1xuż., strzykawki do pomp infuzyjnych, strzykawki żanety, strzykawki insulinowe, strzykawki tuberkulinowe)o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zamknięty system do odsysania pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamknięty system do odsysania pacjentów (zamknięty system do odsysania pacjentów do rurek intubacyjnych, przewód oddechowy typu Mapleson C),o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.