eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadkiKAROSACJA SAMOCHODU POŻARNICZEGO JELCZ 325 DLA OSP JADWIŻYN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Sadki: KAROSACJA SAMOCHODU POŻARNICZEGO JELCZ 325 DLA OSP JADWIŻYN
Numer ogłoszenia: 140588 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sadki , ul. Strażacka 11, 89-110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 339 39 30, faks 52 339 39 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sadki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KAROSACJA SAMOCHODU POŻARNICZEGO JELCZ 325 DLA OSP JADWIŻYN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na karosacji samochodu pożarniczego Jelcz 325 stanowiącego wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Jadwiżynie. Zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Karosacja powinna spełniać wymogi w zakresie: polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr. 58 z 2003 r. poz. 515 z późniejszymi zmianami). Załącznik nr 1 Opis zabudowy samochodu Jelcz 325 - GCBA-5 /32 1. Kabina załogi - jednomodułowa, jednoczęściowa - czterodrzwiowa na 6 osób z szybami opuszczanymi - wyłożenie wykładziną miękką sufitu, ścian i tapicerki drzwi (jednolity kolor) - rodzaj wykładziny do uzgodnienia, - podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową (guma lub blacha aluminiowa), - siedzenia skrzynkowe, uchylne, tapicerowane, piankowe, - bariera wewnętrzna rurowa niklowana, - wieszaki na odzież, - stopnie rurowe wejściowe obłożone blachą aluminiową, - w środku kabiny zespolonej w suficie wykonanie specjalnej półki na drobny sprzęt oraz uchwytów do trzymania się, - wymiana wsporników i lusterek na nowy typ, - wymiana zderzaka przedniego z reflektorami w zderzaku i orurowaniem, - wymiana dywaników na podłodze w przedniej części kabiny (kierowca + dowódca), - założenie nowych (chlapaczy) przy kabinie, - wymiana tapicerki przednich drzwi kabiny, - wymiana uszczelek przednich drzwi kabiny, - naprawa mechanizmów opuszczania szyb, - na przednich drzwiach wewnątrz specjalne kieszenie na dokumenty, - montaż dodatkowego ogrzewania wodnego kabiny zespolonej - tapicerowanie siedzeń kierowcy i dowódcy 2. Nadwozie pożarnicze - konstrukcja z profili stalowych zamkniętych zabezpieczonych antykorozyjnie, - poszycie zewnętrzne z materiału nierdzewnego (kompozyt aluminiowy) mocowanego metodą klejenia, - żaluzje aluminiowe typu zachodniego, anodowane, zwijane, ze wspomaganiem sprężynowym otwarcia, zamykane na 1 klucz, z kontrolką otwartych żaluzji w kabinie - po obu bokach nadwozia schowki zamykane w/w żaluzjami (7 schowków) - schowki wyposażone w 1-2 palet uchylno-wysuwnych, - schowki wyposażone w 1-2 palet wysuwnych (w zależności od potrzeb), - paleta wysuwna na motopompę pływającą, - w schowkach uchwyty do mocowania prądownic, rozdzielacza, przełączników, zbieracza, smoka, stojaka hydrantowego, kluczy pożarniczych, pływaka itp., - w schowkach stojaki na węże tłoczne 52 i 75 wykonane z czarnej sklejki wodoodpornej z taśmami zabezpieczającymi przed wypadnięciem, - z tyłu pojazdu przedział autopompy zamykany żaluzją aluminiową, - spód i ściany boczne schowków wyłożone blachą aluminiową łezkową, - dach pojazdu użytkowy wyłożony blachą aluminiową, - na dachu uchwyty na węże ssawne i drabinę nasadkową, mostki przejazdowe, bosak, itp. - górna balustrada ochronna wykonana jako jednolita, nierozłączna część z nadwoziem pożarniczym, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową, - drabinka rurowa wejściowa na dach, - na dachu skrzynia wykonana z blachy aluminiowej na drobny sprzęt (łopaty, widły), 3. Instalacja wodno-pianowa - zbiornik wodny o pojemności 5000 l z falochronami i włazem rewizyjnym, stalowy wykonany z blachy o podwyższonej wytrzymałości, - zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu; króciec 75, - zbiornik wyposażony w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania, - montaż zalewania zbiornika przez autopompę, króciec 110, - montaż instalacji tłocznej z autopompy, 4 zawory kulowe 75, - układ obniżający ciśnienie z zaworem kulowym - tłoczący wodę z autopompy do zbiornika, - wyprowadzenie na działko na dach z zaworem kulowym 110, - działko wodno-pianowe (dostarczone przez zamawiającego), - (szybkie natarcie) z wężem ciśnieniowym 25 o długości 40 mb i prądownicą, - autopompa o wydajności minimalnej 3200 l/min. (dostarczona przez zamawiającego), - autopompa montowana z tyłu pojazdu, - montaż tablicy autopompy z zespołem dźwigni sterujących, manometrem, manowakuometrem, wskaźnikami pracy silnika, obrotomierzem, itd. z odwodnieniem, - kontrolka załączonej autopompy w kabinie i na tablicy autopompy, 4. Instalacja elektryczna - oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego (belka dostarczona przez zamawiającego oraz 1 lampa tylna) - oświetlenie kabiny załogi, schowków bocznych i przedziału autopompy, - montaż dźwiękowego sygnału cofania o zmiennej tonacji, - montaż lamp obrysowych, - montaż nowych tylnych lamp zespolonych, - montaż oświetlenia tablicy rejestracyjnej, - lampa szperacz (dostarczona przez zamawiającego), - lampy pulsujące stroboskopowe niebieskie z generatorem montowane na przedniej kratownicy ochronnej, - lampy oświetlenia bocznego zewnętrznego montowane nad żaluzjami do oświetlania pola pracy wokół nadwozia (po 2 szt. Po bokach oraz 1 z tyłu), - montaż masztu oświetleniowego z najaśnicami (dostarczony przez zamawiającego), - gniazdo zewnętrzne 24V do ładowania akumulatorów, - dodatkowy głośnik do radiostacji przy autopompie, - gniazdo do podłączenia sprężarki zewnętrznej, 5. Lakierowanie samochodu lakierami akrylowymi dobrej klasy, konserwacja podwozia; lakierowanie proszkowe elementów wyposażenia nadwozia 6. Wykonanie napisów bocznych (OSP oraz numery operacyjne) 7. Sprawdzenie i ewentualna naprawa elementów zawieszenia, układu kierowniczego i hamulcowego, sprzęgła,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 34.21.00.00 - Nadwozia pojazdów mechanicznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie spełnia / nie spełnia, wykaz wykonanych w okresie 3 lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, podobnych usług będących przedmiotem zamówienia zał. nr 5 do SIWZ, spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie , spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sadki.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sadkach, ul. Strażacka 11, 89 - 110 Sadki pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Sadkach, ul. Strażacka 11, 89 - 110 Sadki (sekretariat urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.