Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-25
Skwierzyna: Dostawy produktów głęboko mrożonych, mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu i ich przetworów, ryb mrożonych i przetworów rybnych
Numer ogłoszenia: 140549 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2211, ul. Waszkiewicza 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7177900, fax 095 7177111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2211.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów głęboko mrożonych, mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu i ich przetworów, ryb mrożonych i przetworów rybnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy produktów głęboko mrożonych, mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu i ich przetworów, ryb mrożonych i przetworów rybnych: Zadanie 1 Formularz cenowy - zał. nr 1 Dostawy produktów głęboko mrożonych. Zadanie 2 Formularz cenowy - zał. nr 2 Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu i ich przetworów. Zadanie 3 Formularz cenowy - zał. nr 3 Dostawy ryb mrożonych i przetworów rybnych. Szczegółowy zakres dostaw określają formularze i wzory umów stanowiące załączniki do specyfikacji. Miejsce realizacji zamówienia: Centralny Poligo Sił Powietrznych - Wicko Morskie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone Oryginalny kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga ubiegać się wykonawcy ktorzy: dysponują uprawnieniami do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Inne wymagania wymienione są w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2211.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2211 ul. Waszkiewicza 1 66-440 Skwierzyna pok. nr 126.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2211 ul. Waszkiewicza 1 66-440 Skwierzyna pok. nr 111/kanc. jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy produktów głęboko mrożonych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy produktów głęboko mrożonych - szczegółowy zakres dostaw określa formularz cenowy i wzór umowy stanowiące załączniki do specyfikacji. Zamówienie nie przekracza 14 000 euro. Miejsce realizacji zamówienia: Centralny Poligon Sił Powietrznych - Wicko Morskie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu i ich przetworów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu i ich przetworów - szczegółowy zakres dostaw określa formularz cenowy i wzór umowy stanowiące załączniki do specyfikacji. Wartość zamówienia przekracza 14 0000 euro Miejsce realizacji zamówienia: Centralny Poligon Sił Powietrznych - Wicko Morskie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy ryb mrożonych i przetworów rybnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy ryb mrożonych i przetworów rybnych - szczegółowy zakres dostaw określa formularz cenowy i wzór umowy stanowiące załączniki do specyfikacji. Wartość zamówienia nie przekracza 14 000 euro. Miejsce realizacji zamówienia: Centralny Poligon Sił Powietrznych - Wicko Morskie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księdza Jana Twardowskiego w Białymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Białystok
- "Dostawy żywności dla PP1 w Radlinie, w okresie lipiec, wrzesień-grudzień 2025r, z podziałem na 6 zadań"
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 9 w Lubinie na okres IX. 2025 r.- VIII. 2026 r.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025 - ryby
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Radzyminie z podziałem na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.