eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubycza Królewska › Remont/modernizacja dróg osiedlowych w miejscowości Machnów Nowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-11

Lubycza Królewska: Remont/modernizacja dróg osiedlowych w miejscowości Machnów Nowy
Numer ogłoszenia: 140504 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubycza Królewska , ul. Kolejowa 1, 22-680 Lubycza Królewska, woj. lubelskie, tel. 84 6617002, faks 84 6617412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubycza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont/modernizacja dróg osiedlowych w miejscowości Machnów Nowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu/modernizacji dróg osiedlowych w miejscowości Machnów Nowy, gm. Lubycza Królewska realizowana w ramach umowy bezzwrotnej pomocy finansowej Nr 3/2015 z dnia 20 kwietnia 2015r. zawartej pomiędzy Gminą Lubycza Królewska a Agencją Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Lublinie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: Część Nr 1 2.1. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. Klonowa (dz. Nr 140) w miejscowości Machnów Nowy. -rozebranie istniejących chodników (1030,4 m2), obrzeży (736 m) i krawężników (771 m), -wyrównanie istniejącej nawierzchni, -ustawienie nowych krawężników (780 m) i obrzeży (375 m), -wykonanie jednostronnego chodnika z kostki brukowej (375 m2) i nowej nawierzchni bitumicznej na całej długości ulicy (1989 m2), -wykonanie oznakowania (2 szt.). 2.2. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. Rzemieślnicza (dz. Nr 175 i Nr 182) w miejscowości Machnów Nowy. -rozebranie istniejących chodników (664,7 m2), obrzeży (557,5 m) i krawężników (573 m), -wyrównanie istniejącej nawierzchni, -ustawienie nowych krawężników (605 m) i obrzeży (604 m), -wykonanie jednostronnego chodnika z kostki brukowej (603 m2) i nowej nawierzchni bitumicznej na całej długości ulicy (1637,42 m2), -wykonanie oznakowania (1 szt.). 2.3. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. bez nazwy (dz. Nr 161) w miejscowości Machnów Nowy. -roboty przygotowawcze i porządkowe, -ustawienie oporników betonowych (281 m), -wyrównanie istniejącej nawierzchni, -wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej (409,5 m2), -wykonanie oznakowania (1 szt.). 2.4. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. bez nazwy (dz. Nr 175) w miejscowości Machnów Nowy. -roboty przygotowawcze i porządkowe, -ustawienie oporników betonowych (429 m), -wyrównanie istniejącej nawierzchni, -wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej (656,36 m2), - wykonanie oznakowania (1 szt.). 2.5. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. bez nazwy (dz. Nr 147) w miejscowości Machnów Nowy. -roboty przygotowawcze i porządkowe, -ustawienie oporników betonowych (275 m), -wyrównanie istniejącej nawierzchni, -wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej (411,6 m2), - wykonanie oznakowania (1 szt.). Część Nr 2 2.6. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. Wierzbicka (dz. Nr 112) w miejscowości Machnów Nowy. -rozebranie istniejących krawężników (374 m), -rozbiórka nawierzchni z płyt żelbetowych i wywóz gruzu (35 m2), -wykonanie podbudowy w miejscu rozebranych płyt (36,05 m2), -wyrównanie istniejącej nawierzchni na pozostałej części drogi, -ustawienie nowych krawężników (374 m), -wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na całej długości ulicy (1050,76 m2) -wykonanie oznakowania (2 szt.). 2.7. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. Polna (dz. Nr 31) w miejscowości Machnów Nowy. -rozebranie istniejących chodników (210 m2), obrzeży (150 m) i krawężników (310 m), -wyrównanie istniejącej nawierzchni, -ustawienie nowych krawężników (310 m) i obrzeży (150 m), -wykonanie jednostronnego chodnika z kostki brukowej (150 m2), -wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na początkowym i końcowym odcinku ulicy (1318,20 m2), -wykonanie oznakowania (2 szt.). 2.8. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. 22-lipca (dz. Nr 93 i Nr 104) w miejscowości Machnów Nowy. -rozebranie istniejących krawężników (256 m), -oczyszczenie przepustów (15 m), -rozbiórka i wywóz nawierzchni z płyt żelbetowych (406,61 m2), -wykonanie podbudowy w miejscu rozebranych płyt, -ustawienie nowych krawężników (275 m), -wyrównanie istniejącej nawierzchni na pozostałej części drogi, -wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na całej długości ulicy (745,02 m2), -wykonanie oznakowania (2 szt.). 2.9. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. Ogrodowa (dz. Nr 44) w miejscowości Machnów Nowy. -rozebranie istniejących chodników (1078 m2), obrzeży (770 m) i krawężników (782 m), -wyrównanie istniejącej nawierzchni, -ustawienie nowych krawężników (782 m) i obrzeży (383 m), -wykonanie jednostronnego chodnika z kostki brukowej (383 m2), -wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na całej długości ulicy (1993,5 m2), -wykonanie oznakowania (2 szt.). 2.10. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. Strażacka (dz. Nr 81) w miejscowości Machnów Nowy. -rozebranie istniejących krawężników, -rozbiórka nawierzchni z płyt żelbetowych i wywóz gruzu (85 m2), -wykonanie podbudowy w miejscu rozebranych płyt (71,4 m2), -wyrównanie istniejącej nawierzchni na pozostałej części drogi, -ustawienie nowych krawężników (427 m), -wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na całej długości ulicy (1060,04 m2), -wykonanie oznakowania (2 szt.)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.31.42-6, 45.23.10.00-5, 45.23.31.00-0, 45.23.32.25-2, 45.23.32.20-7, 34.92.21.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.1.Składając ofertę dla części Nr 1 - 23 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia trzy tysiące 00/100 groszy). 1.2.Składając ofertę dla części Nr 2 - 25 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 groszy). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Lubyczy Królewskiej Nr 38 9617 0005 0000 0071 2000 0010 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust.6 pkt 2-5 ustawy PZP) winno być złożone w formie oryginału. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca składa oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-4

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca składa oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej trzy zadania związane z przedmiotem zamówienia (tj. remont/modernizacja dróg obejmująca wykonanie zarówno robót brukarskich, krawężniki, chodniki jak i wykonanie nawierzchni asfaltowej w każdej z wykazanych z robót ) o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda z nich (słownie: dwieście tysięcy złotych);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca składa oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca składa oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 2. Wykonawca powinien dysponować 1 osobą (posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. Specjalności), która będzie wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu do udostępnienia tej osoby.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca składa oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 2. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia wynosi 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 3. Inne wymienione w SIWZ INFORMACJA DODATKOWA: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, a zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Termin wykonania zamowienia - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub g) innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych. 3) dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubycza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Lubycza Królewska, ul. Kolejowa 1, 22-680 Lubycza Królewska pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Gmina Lubycza Królewska, ul. Kolejowa 1, 22 - 680 Lubycza Królewska, pokój nr 16 (sekretariat),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. Klonowa (dz. Nr 140) w miejscowości Machnów Nowy. 2 Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. Rzemieślnicza (dz. Nr 175 i Nr 182) w miejscowości Machnów Nowy. 3. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. bez nazwy (dz. Nr 161) w miejscowości Machnów Nowy. 4. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. bez nazwy (dz. Nr 175) w miejscowości Machnów Nowy. 5. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. bez nazwy (dz. Nr 147) w miejscowości Machnów Nowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Termin wykonania zamowienia - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. Wierzbicka (dz. Nr 112) w miejscowości Machnów Nowy. 2.. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. Polna (dz. Nr 31) w miejscowości Machnów Nowy. 3. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. 22-lipca (dz. Nr 93 i Nr 104) w miejscowości Machnów Nowy. 4. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. Ogrodowa (dz. Nr 44) w miejscowości Machnów Nowy. 5. Remont/modernizacja drogi osiedlowej - ul. Strażacka (dz. Nr 81) w miejscowości Machnów Nowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.