To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-02
Dąbrowa Zielona: Remont , przebudowa i zmiana cech funkcjonalnych budynku OSP wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu we wsi Dąbek z przeznaczeniem jako obiekt turystyczny
Numer ogłoszenia: 140498 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93420 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Zielona, Plac Kościuszki 31, 42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie, tel. 034 3555018, faks 034 3555052.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont , przebudowa i zmiana cech funkcjonalnych budynku OSP wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu we wsi Dąbek z przeznaczeniem jako obiekt turystyczny.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót : ZADANIE NR I - Remont , przebudowa i zmiana cech funkcjonalnych budynku OSP z przeznaczeniem jako obiekt turystyczny. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa i dostosowanie obiektu OSP w Dąbku na cele wiejskie. Obiekt pełnić będzie funkcje edukacyjną, kulturalną i administracyjno - gospodarczą (kotłownia, magazyn itp.). Budynek 1 kondygnacyjny bez podpiwniczenia, parterowy mieszczący: salę wielofunkcyjną, oraz wc., pomieszczenia porządkowe, kotłownię szatnię, magazyn, zaplecze kuchenne. Budynek przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Projektowany budynek usytuowany będzie w centralnej części działki nr ewidencyjny 4679 k.m. 9 obręb Dąbek i powiązany będzie funkcjonalnie z istniejącym budynkiem OSP Dąbek. Zestawienie powierzchni: Powierzchnia zabudowy istniejącego obiektu 89,7m2 Powierzchnia zabudowy projektowanej rozbudowy 127,8m2 Powierzchnia zabudowy stanowi 11% pow. działki Dane liczbowe obiektu: Istniejący obiekt OSP Pow. zabudowy 89,7 m2; Pow. całkowita 73,6 m2; Pow. użytkowa 73,6 m2; Kubatura 627,9 m3; Długość budynku 11,0 m; Szerokość budynku 8,1 m; Wysokość budynku 8,9 m; Projektowana rozbudowa Pow. zabudowy 127,8 m2; Pow. całkowita 111,0 m2; Pow. użytkowa 111,0 m2; Kubatura 894,6 m3; Długość budynku 11,0 m; Szerokość budynku 11,8 m; Wysokość budynku 8,9 m; Całość Pow. zabudowy 217,5 m2 Pow. całkowita 184,6 m2 Pow. użytkowa 184,6 m2 Kubatura 1522,5 m3 Długość budynku 11,0 m Szerokość budynku 19,9 m Wysokość budynku 8,9 m Projektowana rozbudowa to obiekt na rzucie prostokąta z uskokiem w miejscu wejścia głównego, połączony z istniejącym budynkiem OSP. Forma rozbudowy jest w pełni dostosowana do istniejącego obiektu. Obiekt przykryty jest dachem dwuspadowym, który stanowi kontynuację dachu istniejącego na budynku OSP. Nad głównym wejściem do obiektu dach został obniżony w stosunku do istniejącego obiektu w celu kompozycyjnego podkreślenia tego miejsca. Główne wejście do obiektu znajduje się po stronie północno- zachodniej. Obiekt mieści salę wielofunkcyjną, aneks kuchenny, węzeł sanitarny, kotłownię oraz garaż dla samochodu bojowego OSP. Nad częścią dobudowywaną znajduje się poddasze nieużytkowe, na które prowadzą drewniane schody. Projektowana rozbudowa oraz budynek rozbudowywany są dostępne dla osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek wyposażony będzie w instalacje: - wodociągową, - elektryczną, - odgromową, - odprowadzenie ścieków do szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe (w tym montaż bezodpływowego szczelnego zbiornika na ścieki komunalne) , - odprowadzenie wód opadowych z dachów na własny teren, - ogrzewanie oraz CWU z projektowanego kotła na paliwo stałe, W ramach zadania przewiduje się również wyposażenie kuchni i sali konferencyjnej, w następujące elementy: Wyposażenie kuchni: krzesła kuchenne szt. 4 , zlewozmywak z szafką i baterią, stół kuchenny szt. 1, szafki kuchenne stojące szt. 5, szafki kuchenne wiszące szt. 4, lodówka szt. 1, płyta gazowa szt. 1, szafka pod płytę gazowa szt. 1, naczynia kuchenne (komplet talerzy i sztućce dla 24 osób), kuchenka mikrofalowa szt. 1. Wyposażenie Sali konferencyjnej: stół konferencyjny szt. 3, krzesła szt. 12, tablica informacyjna szt. 1, ZADANIE NR II - Zagospodarowanie przyległego terenu. W ramach zagospodarowania terenu przewidziano wykonanie: dojść, dojazdów, miejsc postojowych utwardzonych z podbudową o nawierzchni z kostki brukowej, terenów zielonych z nasadzeniami i elementami małej architektury tj. stojak na rowery, scena zewnętrzna o konstrukcji stalowo drewnianej. Zestawienie powierzchni: Powierzchnia terenu objętego wnioskiem 1977,0 m2 Powierzchnia projektowanych terenów utwardzonych 690,1 m2 Powierzchnia biologicznie czynna 1069,4 m2 Powierzchnia biologicznie czynna stanowi 54% pow. Działki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, SIWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna wyk. i odbioru robót, przedmiary robót. W/w dokumenty są załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.dabrowazielona.pl W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności zaproponowanych zamienników. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w dokumentacji tej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to między innymi następujące koszty: podatku VAT, robót przygotowawczych i porządkowych, ewentualnego zorganizowania i zagospodarowania placu budowy, zajęcia pasa drogowego i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, odwozu nadmiaru gruntu, ewentualnej wymiany gruntu, zagęszczenia gruntu, odwodnienia wykopów, ewentualnego pompowania wody, wykonania ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem, ewentualnej wycinki drzew, odtworzenia dróg i chodników, pełnej obsługi geodezyjnej, wykonania kompletnej wymaganej prawem dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej, świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania zgody na użytkowanie obiektu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAW-BUD Firma Remontowo-Budowlana Wywiał Daniel
jakie przetargi wygrała firma
DAW-BUD Firma Remontowo-Budowlana Wywiał Daniel
- Firma Remontowo - Budowlana DAW-BUD Daniel Wywiał, ul. Brzozowa 5A, 42-260 Rudnik Wielki, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 565213,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 547638,77
Oferta z najniższą ceną: 547638,77 / Oferta z najwyższą ceną: 707569,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI DĄBROWA ZIELONA
więcej: przetargi DĄBROWA ZIELONA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.