Ogłoszenie z dnia 2007-08-13
Gdańsk: Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 140486 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego, ul. Wiejska 1, 80-336 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5547123, fax 058 5521792.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. dostawa i uruchomienie niżej wymienionych urządzeń komputerowych: · czytnik elektronicznych kart stykowych - 8 szt. · hybrydowy czytnik elektronicznych kart stykowych i bezstykowych standardu Mifare - 1 szt. · zestaw komputerowy -1 szt. · drukarka termosublimacyjna/termotransferowa do zadruku kart plastikowych - 1 szt. 2. dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki: · komplet folii drukujących do drukarki termosublimacyjnej/termotransferowej - 1 szt. · komplet zestawów czyszczących do drukarki termosublimacyjnej/termotransferowej - 1 szt. · czysta biała karta do testowania wydruków z drukarki termosublimacyjnej/ termotransferowej - 100 szt. 3. dostawa oprogramowania: · MS Windows 2003 Server AE ( z nośnikiem, w najnowszej wersji Standard Edition PL) - 1 szt., · MS SQL Server 2005 Standard AE (z nośnikiem, w najnowszej wersji) - 1 szt., · licencja MS Windows 2003 Server CAL Device AE - 10 szt., · licencja MS SQL CAL 2005 Device AE - 5 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 29.86.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne Oryginalny kod CPV: 30.23.26.00 - Kodery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.26.00 - Kodery Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Oryginalny kod CPV: 22.86.60.00 - Etykiety Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.60 - Etykiety Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Oryginalny kod CPV: 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.62.00 - Czytniki kart magnetycznych Oryginalny kod CPV: 30.24.14.00 - Oprogramowanie systemów operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.00.00 - Systemy operacyjne Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. Warunkami udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia są: 1. spełnianie przez Wykonawcę wymagań wynikających z art. 22 ust.1 p.1-4 (p. 4 - w powiązaniu z przesłankami wykluczenia wg art. 24) ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. zrealizowanie przez Wykonawcę co najmniej jednej umowy na dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 25 000,00 złotych brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, 3. zaoferowanie przez Wykonawcę sprzętu komputerowego posiadającego odpowiednio: deklarację zgodności CE, certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 lub poświadczenie o wznowieniu tych certyfikatów, 4. zaoferowanie przez Wykonawcę czytników elektronicznych kart zgodnych ze standardami elektromagnetycznymi oraz z normą bezpieczeństwa (szczegóły, patrz Załącznik 1 odpowiednio); 5. brak innych warunków. 7.2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach, złożonych przez Wykonawcę, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.3. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: 7.3.1 OŚWIADCZENIE, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust.1 w powiązaniu z przesłankami wykluczenia art. 24 - załączone do SIWZ, (niezłożenie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy) 7.3.2 Dokumenty w celu potwierdzenia ww. OŚWIADCZENIA - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ( niezłożenie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy): 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 7.3.3 Dokumenty w celu potwierdzenia ww. OŚWIADCZENIA - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ( niezłożenie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy): 1. dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Uwaga: Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w p. 7.3.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem ww. terminów wystawienia dokumentów. 7.3.4 Dokumenty w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) ( niezłożenie skutkuje wykluczeniem): 1. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 7.3.5 Dokumenty w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) ( niezłożenie skutkuje wykluczeniem): 1. Nie są wymagane 7.3.6 Dokumenty inne wymagane przez Zamawiającego. (niezłożenie skutkuje odrzuceniem oferty): 1. Specyfikacja sprzętu komputerowego - podanie informacji dotyczących producenta, typu i urządzenia oraz wypełnienie kolumny Konfiguracja proponowana przez Wykonawcę, zgodnie z wymogami zawartymi w kolumnie Konfiguracja minimalna Zamawiającego, 2. Specyfikacja zamówienia ilościowo-wartościowa(z zastosowaniem stawki 0% podatku VAT)- uzupełniona o wymagane dane, zgodnie z kolumnami, 3. Dokumenty dotyczące zaoferowanego sprzętu komputerowego: · Zestaw komputerowy: - Deklaracja zgodności CE, - Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 lub poświadczenie o wznowieniu tych certyfikatów; · Czytnik elektronicznych kart stykowych - zgodność ze standardami elektromagnetycznymi: Europe: 89/336/EEC guideline, EN 55022 Class B, EN 61000-4-2, EN 61000-4-3, EN 61000-4-4; - zgodność z normą bezpieczeństwa EN60950; 4. Umowa - WZÓR (uzupełniona o dane Wykonawcy, zaparafowana na każdej stronie i zaakceptowana na ostatniej z pieczęcią),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: awf.gdansk.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Administracji Dział Zamówień Publicznych, pok. 18 ul. Wiejska 1 80-336 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Budynek Administracji Biuro Kanclerza, pok. 29 ul. Wiejska 1 80-336 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Rozbudowa placu zabaw przy ul. Reduta Dzik w Gdańsku". Zadanie realizowane jest w ramach BO 2021, 2022 oraz inicjatyw lokalnych Rad Dzielnic 2021 pn "Plac zabaw dla dzieci przy ul. Reduta Dzik"
- "Modernizacja i rozbudowa hydrantów wewnętrznych w budynku magazynu Archiwum Państwowego w Gdańsku Oddział w Gdyni"
- wymiana pokrycia dachowego z uzupełnieniem elementów konstrukcji po pożarze budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Rybołowców 3B w Gdańsku.
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w roku akademickim 2025/2026
- świadczenie kompleksowej usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz najem sal konferencyjnych w ramach wyjazdu na obóz adaptacyjny dla studentów Politechniki Gdańskiej
- Wymiana warstw nawierzchniowych w strefach dylatacji palczastych estakady E-3 i mostu M-4 w ciągu drogi krajowej nr 90 przez rzekę Wisłę k. Kwidzyna
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie struktury informatycznej Powiatu Sandomierskiego w zakresie cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup sprzętu oraz usług z zakresu IT.
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu w obszarze rozwoju usług oświatowych dla Miasta Krasnystaw
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- Dostawa przełączników zarządzalnych, dysków sieciowych NAS, przenośnych dysków SSD, serwerów wraz z oprogramowaniem, licencjami CAL i wdrożeniem oraz oprogramowanie do kopii zapasowych.
- Dostawa pomocy dydaktycznych weterynaryjnych do pracowni anatomicznej (3 części) ramach projektu "Centrum chemii i weterynarii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.