Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-25
Wrocław: Dostawa elementów systemów alarmowych, artykułów elektrycznych, i elektronicznych, oprogramowania komputerowego i systemu kart magnetycznych. Nr sprawy: UZB/105/2008
Numer ogłoszenia: 140476 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213, ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, fax 0-71 7652 228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów systemów alarmowych, artykułów elektrycznych, i elektronicznych, oprogramowania komputerowego i systemu kart magnetycznych. Nr sprawy: UZB/105/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów systemów alarmowych, artykułów elektrycznych, i elektronicznych, oprogramowania komputerowego i systemu kart magnetycznych zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.71.10.00 - Artykuły elektroniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.10.00 - Artykuły elektroniczne Oryginalny kod CPV: 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne Oryginalny kod CPV: 32.35.21.00 - Części sprzętu radiowego i radarowego Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.21.00 - Części sprzętu radiowego i radarowego Oryginalny kod CPV: 31.33.00.00 - Kabel koncentryczny Kod CPV wg słownika 2008: 31.33.00.00 - Kabel koncentryczny Oryginalny kod CPV: 31.31.00.00 - Kable energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.31.00.00 - Sieci zasilające Oryginalny kod CPV: 32.52.10.00 - Kable telekomunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.52.10.00 - Kable telekomunikacyjne Oryginalny kod CPV: 29.85.23.10 - System kart magnetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.31.00 - System kart magnetycznych Oryginalny kod CPV: 30.24.60.00 - Oprogramowanie komunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.51.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24, spełniają warunki określone w art.22 ust.1oraz złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: · wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) · oświadczenie określone w art.44 w związku z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); · aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; · Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: · wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) · oświadczenie określone w art.44 w związku z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); · aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; · Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4213 ul. Obornicka 100-102 bud. nr 2 pok. 101 Wrocław fax 071/7656228 lub za pośrednictwem poczty (opłata 3,40 + koszty przesyłki).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w kancelarii jawnej bud. nr 2 I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Błażowa
- Urządzenia i wyposażenie systemu łączności radiowej dla KM PSP w Kaliszu, zapewniające skuteczną komunikację i koordynację działań w kryzysach, katastrofach i czasie wojny - Etap I
- AD/ZP/144/25Wymiana baterii akumulatorów w oprawach oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla PP oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej zastępczej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
- Magazyn energii elektrycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w budynku Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Gen. J. Hallera 9, 86-100 Świecie
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego i agregatów prądotwórczych z podziałem na cztery części zamówienia
- "Zakup i zainstalowanie magazynu energii wraz z zestawem fotowoltaicznym przy budynku Starostwa Powiatowego w Miechowie".
więcej: Sieci zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





