Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Witkowo: Budowa Kompleksu Boisk Sportowych Moje Boisko ORLIK 2012 w Witkowie, ul. Wrzesiński dz. nr 507-3
Numer ogłoszenia: 140416 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Witkowo , ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4252951, faks 061 4778855.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witkowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Kompleksu Boisk Sportowych Moje Boisko ORLIK 2012 w Witkowie, ul. Wrzesiński dz. nr 507-3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest zgodny z przedmiarem robót, projektem architektonicznym, Specyfikacją Techniczną Ogólną Wykonania i Odbioru Robót, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu -Moje Boisko - Orlik 2012- ul. Wrzesiński dz. nr 507-3, tj.: 2.1. Budowa boiska do gry w piłkę nożną z nawierzchnią z trawy syntetycznej o wymiarach: 30,0m x 62,0m, powierzchni całkowitej: 1860m2, w tym pole gry: 26,0m x 56,0m. Boisko na podbudowie przepuszczalnej, otoczone obrzeżem betonowym, ułożonym na ławie betonowej, oddzielającym sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Trawa syntetyczna do wyboru: 2.1.1 -wysokość włókna min. 60 mm, - na podbudowie z kruszywa, - wypełniona piaskiem kwarcowym oraz granulatem (np. EPDM szarym z recyklingu), - typ włókna: monofil, - skład chemiczny włókna; polietylen, - ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, - gęstość trawy: min. 97.000 włókien na m2, - kolor nawierzchni zielony. 2.1.2. - wysokość całkowita nawierzchni: min. 40mm, - gęstość (ilość splotów na m2): min. 8 000, - gęstość (ilość włókien na m2): min. 120 000, - rodzaj włókna: 100% polietylen (PE), 100% włókien monofilowych, - grubości włókien: min. 120 mikronów, - dtex: min.10 000, - wypełnienie: piasek kwarcowy oraz granulat (np. EPDM szary z recyklingu), - kolor nawierzchni: zielony, - linie segregacyjne: wklejone w nawierzchnię. 2.1.3. Wyposażenie: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego (do gry w koszykówkę i siatkówkę) z nawierzchnią syntetyczną o wymiarach: 19,1m x 32,1m, o powierzchni: 613,11m2, w tym pole do gry: 15,1m x 28,1m, o nawierzchni poliuretanowej 2- warstwowej natryskowej z malowaniem linii, otoczone obrzeżem betonowym. Wyposażenie: - koszykówka: stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160cm, tablica 180 x 105cm, obręcz uchylna, siateczka do obręczy - 2 zestawy - siatkówka: słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa - 2 zestawy. 2.3. Ogrodzenie terenu: z siatki 2,0m , słupki z rur stal. O 76 obetonowane. 2.4. Oświetlenie terenu zgodnie z projektem technicznym. 2.5. Chodniki z kostki betonowej o gr. 8 cm, z obrzeżami betonowymi 30 x 8 cm. 2.6. Budynek sanitarno - szatniowy o powierzchni zabudowy: 82,9m2, powierzchni użytkowej: 58,2m2, powierzchni konstrukcji: 10,04m2 i kubaturze 237,91m3. Inwestor zastrzega sobie, w ramach złożonej oferty, prawo zmiany elementów drewnianych na płyty wielowarstwowe przy budowie budynku sanitarno-szatniowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30.000,00zł., słownie: trzydzieści tysięcy zł. 3. Wykonawca wnosi wadium przed terminem składania ofert (przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego, w wybranej przez siebie) w wymienionej poniżej, formie: 3.1 w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS Witkowo nr konta: 43 8538 0002 0000 0677 2000 0008 z adnotacją -wadium na: Budowę Kompleksu Boisk Sportowych -Moje Boisko ORLIK 2012- w Witkowie, ul. Wrzesiński dz. nr 507-3. W pozostałych wypadkach potwierdzenie wpłacenia wadium należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 17 w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie, ul. Gnieźnieńska 1. 3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3 w gwarancjach bankowych, 3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) Wadium wnosi się na okres zawiązania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych - art. 45 i 46. Wadium w pieniądzu prosimy wpłacać na rachunek zamawiającego najpóźniej dzień przed terminem składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.1. Posiadający pracownika z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno budowlanej. 1.1.2. Posiadający pracownika z uprawnieniami do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych. 1.1.3. Posiadający pracownika z uprawnieniami do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2.1. Przedstawi wykonane w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1): jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej o powierzchni całkowitej co najmniej: 1800m2 i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni co najmniej: 600m2 (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców) wraz z należytym udokumentowaniem wykonania robót. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3.1. Posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 Jest niezgodną z ustawą. 3.2 Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.4 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.5 Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 3.6 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.7 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 1.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 2.1.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej o łącznej powierzchni co najmniej 1800 m2 i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową o łącznej powierzchni co najmniej 600 m2, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) 2.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 3. 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: Dokumenty dotyczące nawierzchni boisk: 4.1.Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 4.1.1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 4.1.2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4.1.3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4.1.4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 4.2.Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 4.2.1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 4.2.2. Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA. 4.2.3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4.2.4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4.2.5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 5.1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. 5.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. A.2) kosztorys ofertowy. A.3) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. A.4) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. A.5) Doświadczenie zawodowe wykonawcy. A.6) Wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników. A.7) Karta gwarancji i serwisu. A.8) Projekt umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.witkowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Witkowo
ul. Gnieźnieńska 1
62-230 Witkowo
pok. nr 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Witkowo ul. Gnieźnieńska 1 62-230 Witkowo pok. nr 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- "Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina"
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Kamieńcu Ząbkowickim.
- "Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym: ogólnodostępnego, rekreacyjnego placu zabaw przy ulicy Szkolnej w Chynowie"
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





