eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice › Przebudowa ul. Kamykowej w Chałupkach - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Krzyżanowice: Przebudowa ul. Kamykowej w Chałupkach - etap I
Numer ogłoszenia: 140383 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzyżanowice , ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie, tel. (032) 4194051, 4194050, faks (032) 4194234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów oraz zawrzeć umowy ramowej.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Kamykowej w Chałupkach - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z przebudową ul. Kamykowej w Chałupkach - etap I , obejmujący przebudowę odcinka AB od ul. Mickiewicza do ul. Słonecznej, dł. 292,50 m, na drogę o nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej, w następującym zakresie: przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; naprawa - wykonanie elementów odwodnienia; zabudowanie krawężników na ławie betonowej; roboty w zakresie nawierzchni ulic - konstrukcja jezdni na podłożu G1, jak dla kategorii ruchu KR2 (warstwa odsączająca, dolna i górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego, warstwy wiążąca i ścieralna z betonu asfaltowego).
2) W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania, wynikające z projektów, uzgodnień projektów i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m. inn.: zabezpieczyć geodezyjna obsługę inwestycji (m.inn. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót tak aby wszelkie roboty prowadzone były w obrębie pasa drogowego i nie wchodziły w tereny osób trzecich, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej drogi, mediów oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego ( m. inn. czynności związanych z zajęciem pasa drogowego, wprowadzenia zmiany organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami - na czas prowadzenia robót i docelowy oraz innych czynności związanych z Bhp i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót (m.inn związane z nośnością wykonanej podbudowy); czynności związanych ze składowaniem i utylizacją odpadów; dokonać wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; a także inne czynności niezbędne do jego prawidłowego wykonania, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: nie wykluczeni na podst. art. 24 ust.1 i 2 , spełniający warunki zawarte: w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji istotnych warunkach zamówienia, w tym m.in.:
    - Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
    - Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w realizacji, jako główny wykonawca, w ciągu ostatnich 5 lat, przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum: 2 dróg - budowy lub przebudowy, o nawierzchni z asfaltobetonu wraz z podbudową i o łącznej wartości min. 200.000 zł, których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami je zamawiających.
    - Wykonawca winien dysponować osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, należących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
    - Wykonawca winien dysponować wyposażeniem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym min.: 1 spycharką lub równiarką, 1 koparko - ładowarką, 1 wytwórnią mas bitumicznych, 1 rozkładarka mas, 1 walcem wibracyjnym i 1 zagęszczarką do gruntu.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
    - Aktualną/e informację/e z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
    - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
    - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu wykonawcy z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu wykonawcy z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    - Wykaz wymaganych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz referencje zamawiających, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
    - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz kopie uprawnień kierownika/ów budowy, a także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    -Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzyżanowice ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Krzyżanowice ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice, pok. 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.