eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeWykonanie audytu zewnętrznego 3 projektów realizowanych w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-31

Zabrze: Wykonanie audytu zewnętrznego 3 projektów realizowanych w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Numer ogłoszenia: 140351 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113799 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk, ul. M. Curie-Skłodowskiej 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 271 60 77, faks 0-32 271 29 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka naukowo-badawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu zewnętrznego 3 projektów realizowanych w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu w trakcie realizacji 3 projektów mającego na celu stwierdzenie, czy projekty są realizowane prawidłowo i zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, czy dokumenty merytoryczne i finansowe przygotowywane są prawidłowo, a wydatki ponoszone zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym i listą wydatków kwalifikowanych oraz z zachowaniem prawa krajowego i wspólnotowego, a w szczególności: a) audyt wniosków o płatność obejmujący w szczególności następujące działania: - Zbadanie kwalifikowalności wydatków poniesionych przez Lidera i Partnerów Projektu w ramach realizowanego projektu na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów oraz wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. - Zbadanie prawidłowości prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej przez Lidera i Partnerów Projektu dotyczącej realizowanego projektu na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów oraz wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. b) audyt zgodności realizacji projektu z umową o dofinansowanie realizacji projektu oraz złożonym wnios-kiem o dofinansowanie. 2. Audytem objęte winny być niżej wymienione projekty realizowane w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG) Działanie 1.3 Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębior-ców realizowanych przez jednostki naukowe, Poddziałanie 1.3.1 Projekty rozwojowe a) Termosterowalne polimery biozgodne jako zamienniki skóry do leczenia oparzeń i ran - akronim DERMOSTIM b) Materiały opakowaniowe nowej generacji z tworzywa polimerowego ulegającego recyklingowi organicznemu - akronim: MARGEN c) Polimerowe chirurgiczne systemy resorbowalne z pamięcią kształtu - akronim: MEMSTENT 3. Terminy realizacji: a) MARGEN - do 9 czerwca 2010 r. b) DERMOSTIM i MEMSTENT - 17 czerwca 2010 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z następujących projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG): a) Termosterowalne polimery biozgodne jako zamienniki skóry do leczenia oparzeń i ran. b) Materiały opakowaniowe nowej generacji z tworzywa polimerowego ulegającego recyklingowi organicznemu. c) Polimerowe chirurgiczne systemy resorbowalne z pamięcią kształtu..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUDITORES, Audyt Doradztwo Gospodarcze i Prawne, Siercza 370, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90164,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25010,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25010,00 / Oferta z najwyższą ceną: 165554,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.