eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › Modernizacja dróg p³ytami JOMB na terenie Gminy Dobra

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-01-18

Dobra: Modernizacja dróg p³ytami JOMB na terenie Gminy Dobra
Numer og³oszenia: 14024 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy , ul. Szczeciñska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.dobraszczecinska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja dróg p³ytami JOMB na terenie Gminy Dobra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: a. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji dróg p³ytami JOMB na terenie Gminy Dobra. Kod CPV 45233140-2 - Roboty drogowe, 45233220-7- Roboty w zakresie nawierzchni dróg. b. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane polegaj±cych na wykonaniu ¶ladów jezdnych i wype³nieñ z p³yt typu JOMB z podbudow± z kruszywa ³amanego naturalnego wykazane w za³±czonym projekcie - rysunku i przedmiarach robót stanowi±cym za³±cznik nr 6 i specyfikacji technicznej nr 7 za³±czonej do SIWZ oraz regulacja istniej±cych studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.po¿., zasuw wodoci±gowych i gazoci±gowych do nowego poziomu modernizowanej drogi. c. Wykonawca zapewnia na w³asny koszt transport odpadów ³±cznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, ³±cznie z kosztami utylizacji. d. Wykonawca zobowi±zuje siê do sporz±dzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania. e. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci stosowania w wype³nieniu i podsypce kruszywa pochodz±cego z rozbiórek budowlanych (gruzu budowlanego). f. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci zastosowania p³yt JOMB z odzysku (u¿ywanych). g. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w wariantach robót a3,a4, b3,b4, c3,c4 Wykonawca ma zastosowaæ p³yty JOMB u¿ywane bêd±ce w³asno¶ci± Zamawiaj±cego w ilo¶ci ok. 700mb drogi i sk³adowanych na ulicy Starowiejskiej w Bezrzeczu. Transport p³yt Zamawiaj±cego z miejsca sk³adowania na ul. Starowiejskiej do miejsca wykonania roboty drogowej (na terenie Gminy Dobra) nale¿y uwzglêdniæ w kalkulacji cenowej do w/w wariantów. h. Przewidywany procentowy udzia³ robót o ³±cznej grubo¶ci: a - 27,5cm - 25% (a1-6,25%, a2-6,25%, a3- 6,25%,, a4- 6,25% ) b - 39,5cm - 45% (b1-11,25%, b2-11,25%, b3- 11,25%, b4- 11,25%) c -57,5cm- 25% (c1-6,25%, c2-6,25%, c3- 6,25%,, c4- 6,25% ) d- studzienki itp. - 5% (d1- 1,25%, d2-1,25%, d3- 1,25%, d4- 1,25%).

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: 1) posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i do¶wiadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5) spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dodatkowe: a) wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie prace podobne do prac objêtych przedmiotem zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000 z³ brutto ka¿da, przy czym za pracê podobn± do przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy uzna pracê polegaj±c± na budowie lub przebudowie drogi z p³yt jomb lub drogowych, lub budowie/ przebudowie drogi asfaltowej. b) dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, je¿eli wyka¿e siê dysponowaniem minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami drogowymi. Osoby te musz± przynale¿eæ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów z³o¿onych przez Wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Ka¿dy z wykonawców ma obowi±zek z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 2 do niniejszej siwz: o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3,4 ustawy, W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada pe³nomocnik w imieniu wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 2) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej (je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci), wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± 3) Wykaz wykonanych prac podobnych, w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, dat wykonania i odbiorców (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ i zgodnie z zapisem pkt. 1.5.a niniejszego rozdzia³u) oraz dokumenty potwierdzaj±ce (np. referencje, protoko³y odbioru), ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± spe³niaæ go ³±cznie. 4) Wykaz osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ; 5) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoby, o których mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 5 lit. b, posiadaj± wymagane uprawnienia oraz aktualne za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego; 3. Ponadto wykonawcy maj± do³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty: 1) ofertê cenow± zgodnie z Rozdzia³em I pkt 3 siwz; W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument 2) pe³nomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz; Tylko w przypadku sk³adania oferty wspólnej 3) o¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do siwz wskazuj±ce cze¶æ zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (je¿eli wykonawca przewiduje udzia³ podwykonawców); W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobraszczecinska.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy w Dobrej Wydzia³ ds. Komunalnych i Inwestycji ul Graniczna 24a, 72-003 Dobra pok. nr 3 zamówienia publiczne.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urz±d Gminy w Dobrej ul. Szczeciñska 16a, 72-003 Dobra pok. nr 8 sekretariat.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.