eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AugustówPrzeprowadzenie dodatkowych prac dotyczących projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Augustowa



Ogłoszenie z dnia 2016-09-02

Augustów: Przeprowadzenie dodatkowych prac dotyczących projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Augustowa
Numer ogłoszenia: 140224 - 2016; data zamieszczenia: 02.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Augustów, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 87 643 42 28, faks 87 643 42 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dodatkowych prac dotyczących projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Augustowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie dodatkowych prac dotyczących projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Augustowa. W zakresie przedmiotu zamówienia wyszczególnia się: 1) dostosowanie projektu zmiany Studium do aktualnych uwarunkowań faktycznych i prawnych, w tym sporządzenie niezbędnych analiz i bilansu terenów przeznaczonych pod zabudowę, o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz uwzględnienie wytycznych zawartych w stanowisku Burmistrza Miasta Augustowa, wynikających m. in. z ograniczenia obszaru uzdrowiska w mieście Augustowie; weryfikacja projektu zmiany Studium względem rozpatrzonych uwag i ustaleń z dyskusji publicznej; wprowadzenie niezbędnych zmian do prognozy oddziaływania na środowisko oraz jeżeli jest to konieczne, do opracowania ekofizjograficznego; 2) powtórzenie w niezbędnym zakresie procedury opiniowania/uzgadniania projektu zmiany studium/prognozy oddziaływania na środowisko; 3) weryfikacja projektu zmiany Studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko względem uzyskanych opinii i uzgodnień, doprowadzenie do uzyskania kompletu pozytywnych uzgodnień i w miarę możliwości kompletu pozytywnych opinii; 4) przygotowanie projektu zmiany Studium wraz z materiałami celem ponownego wyłożenia do publicznego wglądu; 5) przygotowanie w związku z ponownym wyłożeniem projektu planu do publicznego wglądu propozycji rozpatrzenia uwag; 6) przygotowanie wszelkich projektów korespondencji, dokumentów, wykazów, związanych z procedurą sporządzania projektu zmiany Studium oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w formie analogowej i w ilości żądanej przez Zamawiającego, a w razie potrzeby również w formie elektronicznej; 7) w przypadku ewentualnej aktualizacji opracowania ekofizjograficznego przekazanie zaktualizowanego opracowania w następującej formie i ilości: a. 2 egzemplarze w formie analogowej kolor - oprawione, b. 2 egzemplarze nagrane na płytach CD/DVD - tekst w formie plików doc/docx i pdf, rysunki w formie plików pdf wygenerowane z rozdzielczością min. 300dpi oraz w postaci zbiorów danych przestrzennych w formacie shapefile zapisanych w układzie współrzędnych 1965 oraz 1992; 9) dostarczenie projektów zmiany Studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko na poszczególnych etapach procedury planistycznej w formie analogowej i elektronicznej w ilości żądanej przez Zamawiającego, a w razie potrzeby, w przypadku rysunku projektu zmiany Studium także w formie plików shapefile zapisanych w układzie współrzędnych 1992; 10) przekazanie Zamawiającemu sporządzonych przez Wykonawcę materiałów planistycznych, innych niż opracowanie ekofizjograficzne i prognoza oddziaływania na środowisko, w jednym egzemplarzu w formie analogowej kolorowej oraz w jednym egzemplarzu na płycie CD/DVD w formie elektronicznej, w tym, w przypadku istotnych danych przestrzennych, w postaci zbiorów danych w formacie shapefile zapisanych w układzie współrzędnych 1965 oraz 1992; 11) uczestniczenie w procedurze przeprowadzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu zmiany Studium, w rozumieniu ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 12) uczestniczenie w procedurze sporządzania projektu zmiany Studium, służąc pomocą i radą w rozstrzyganiu problemów planistycznych m.in. uczestniczenie w dyskusji publicznej i ewentualnym posiedzeniu Miejskiej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDPLAN Sp. z o. o., 04-327 Warszawa, 04-327 Warszawa, ul. Kordeckiego 20, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21570,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22109,25

  • Oferta z najniższą ceną: 22109,25 / Oferta z najwyższą ceną: 22109,25

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Z uwagi na szczególną sytuację spowodowana tym, iż w prowadzonym postępowaniu przetargowym, zaistniała konieczność wykonania usług dodatkowych, zamawiający w oparciu o art. 66 i 67 ust. 1 pkt 3, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych zastosował tryb wyboru z wolnej ręki i udzielił zamówienia dodatkowego firmie BUDPLAN Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kordeckiego 20. Jednocześnie zamawiający informuje, że wybrany wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i posiada uprawnienie do wykonania przedmiotu zamówienia. Tryb postępowania - z wolnej ręki zastosowano również ze względu na ważny interes publiczny, który należy rozumieć jako realizację zadań gminy nałożonych przepisami prawa - Ustawą o samorządzie gminnym art. 7 ust 1 pkt 1 Dz. U. z 2015 r. poz 1515.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.