Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-25
Wronki: Dostawy środków czystości
Numer ogłoszenia: 140170 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Partyzantów 1, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2545000, fax 067 2545015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy środków czystości
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 25.24.33.30 - Śmietniczki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.50 - Śmietniczki Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania wnosi do upływu terminu składania ofert wadium i dołącza do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj.: NBP Oddział Okręgowy Poznań 57 1010 1469 0014 6913 9120 0000. Wadium należy wpłacić w wysokości: Grupa produktów I - 1500 zł, Grupa produktów II - 500 zł Grupa produktów III - 200 zł Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 5 - sekretariat ZK w siedzibie Zamawiającego. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 08.07.2008r. do godz. 1100.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca oblicza cenę oferty dodając do wartości netto wartość podatku VAT. Tak wyliczoną cenę z podatkiem VAT zamieszcza w ofercie- formularzu ofertowym. Cena musi być wyrażona w złotych polskich i dotyczyć całego przedmiotu zamówienia, odrębnie dla każdej części zamówienia. 2) W przypadku składania oferty na cały zakres zamówienia, oferowaną cenę należy przedstawić oddzielnie na poszczególne części zamówienia. 3) Cena ofertowa w każdej części zamówienia powinna wynikać z sumy iloczynów cen jednostkowych i ilości towaru. 4) Cena ta stanowi jedyne kryterium oceny ofert i będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową. 5) Podczas oceny ofert w kryterium stosowana będzie zasada proporcjonalności tj. najkorzystniejsza oferta w kryterium uzyska maksymalną ilość punktów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagana zawartość składanych ofert: 1. spis treści, 2. wypełniony formularz ofertowy (ściśle wg załączonego wzoru -zał. 04, 05, 06 lub na załączonym druku), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 4. oświadczenie Wykonawcy (na załączonym druku) o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych- (zał nr 10), 5. oświadczenie Wykonawcy (na załączonym druku), że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych- (zał nr 11), 6. Upoważnienie -w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestrującym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach (zał nr 12), 7. dowód wniesienia wadium, 8. informacja o numerach rachunków bankowych (zał. nr 13 do SIWZ). Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty. Wykonawca może załączyć do oferty inne dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez ustawę Prawo zamówień publicznych i Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak Zamawiający może odrzucić każdy z tych dokumentów, jeżeli nie spełni on warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny we Wronkach, ul. Partyzantów 1, 64-510 Wronki, sekretariat- pokój nr 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie przewiduje
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie przewiduje
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny we Wronkach, ul. Partyzanów 1, 64-510 Wronki, pokój nr 5- sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy środków czystości- grupa 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: proszek do czyszczenia, mleczko do czyszczenia, pasta do podłogi, płyn do mycia naczyń, płyn do mycia i czyszczenia szyb, mydło w płynie do mycia rąk, kostka zapachowa, płyn do mycia muszli ustępowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy środków czystości- grupa 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zmiotka, szczotka zmiotka z szufelką, szczotka klozetowa, miednica plastikowa, wiadro plastikowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9, 25.24.33.30-8, 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy środków czystości- grupa 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mydło w płynie dezynfekujące o dzialaniu bakteriobójczym, płyn typu Merida Dezinfection lub równoważny, płyn typu Merida Lavabin lub równoważny, wymienny pojemnik do odświeżacza powietrza, pojedyncze ręczniki papierowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Sprzedaż i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości.
- Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego.
- Dostawy środków czystości i artykułów przemysłowych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





