eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonywanie usług ochrony mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób przemieszczających się na terenie Krakowaod Zespołu Domów Studenckich UJ CM ul. Badurskiego 13,15,17 wzdłuż ul. Medycznej do bramki Supermarketu Tesco oraz obok ogrodów Wydziału Farmaceutycznego UJ CM i Biblioteki Medycznej UJ CM do ul. Kostaneckiego przez 7 dni w tygodniu(nr sprawyDZP/CM3-47/ZP/10)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-31

Kraków: Wykonywanie usług ochrony mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób przemieszczających się na terenie Krakowa: od Zespołu Domów Studenckich UJ CM ul. Badurskiego 13,15,17 wzdłuż ul. Medycznej do bramki Supermarketu Tesco oraz obok ogrodów Wydziału Farmaceutycznego UJ CM i Biblioteki Medycznej UJ CM do ul. Kostaneckiego przez 7 dni w tygodniu(nr sprawy: DZP/CM3-47/ZP/10)
Numer ogłoszenia: 140107 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4219851, faks 012 4219851.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług ochrony mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób przemieszczających się na terenie Krakowa: od Zespołu Domów Studenckich UJ CM ul. Badurskiego 13,15,17 wzdłuż ul. Medycznej do bramki Supermarketu Tesco oraz obok ogrodów Wydziału Farmaceutycznego UJ CM i Biblioteki Medycznej UJ CM do ul. Kostaneckiego przez 7 dni w tygodniu(nr sprawy: DZP/CM3-47/ZP/10).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług ochrony mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób przemieszczających się na terenie wymienionym w pkt. II.1.1), zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) przez 7 dni w tygodniu w następujących godzinach: - Od dnia 01.07.2010 r. do dnia 15.10.2010 r. każdego dnia i od dnia 16.03.2011 r. do dnia 30.06.2011 r. każdego dnia: od poniedziałku do środy w godz. od 15.00 - 3.00 (rano) od czwartku do soboty w godz. od 15.00 - 5.00 (rano) w niedziele w godz. od 16.00 - 1.00 - Od dnia 16.10.2010 r. do dnia 15.03.2011 r. każdego dnia: od poniedziałku do środy w godz. od 6.00 - 9.00 oraz w godz. od 15.00 - 24.00 od czwartku do soboty w godz. od 6.00 - 9.00 oraz w godz. od 15.00 do 3.00 (rano) w niedziele w godz. od 16.00 - 1.00 w dniu 31.12. /sylwester/ - w godz. od 16.00 - 4.00 (rano) Na odcinku tym piesi poruszają się po asfaltowych ścieżkach. Teren ten jest oświetlony. Miejsca szczególnego zagrożenia to odcinek od bramki do boisk sportowych oraz odcinek przy Bibliotece Medycznej UJ CM i forcie przy ul. Medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szkic terenu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej przez Wykonawce w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania na podstawie złożonych dokumentów wg spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że osoby przewidziane do realizacji przedmiotu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z kserokopiami tych uprawnień. Ocena spełniania na podstawie złożonych dokumentów wg spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłacona polisa ubezpieczeniowa na kwotę minimum 115000,00 zł wraz z dowodem opłacenia składki. Ocena spełniania na podstawie złożonych dokumentów wg spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Jagielloński-Collegium Medicum, Dział Zamówień Publicznych, 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19B, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Jagielloński-Collegium Medicum, Dział Zamówień Publicznych, 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19B, pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.