eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa i instalacja systemu kontroli dostępu w Urzędzie Miasta Kielce.



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Kielce: Dostawa i instalacja systemu kontroli dostępu w Urzędzie Miasta Kielce.
Numer ogłoszenia: 140095 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3676236, faks 041 3676306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja systemu kontroli dostępu w Urzędzie Miasta Kielce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja systemu kontroli dostępu w Urzędzie Miasta Kielce zgodnie z podanymi poniżej wymaganiami: Założenia organizacyjne systemu kontroli dostępu w Urzędzie Miasta Kielce: System składać się powinien z 3 niezależnych podsystemów połączonych siecią Lan/Wan. Każdy z w/w 3 podsystemów powinien mieć możliwość pełnego zarządzania i kontroli przy użyciu sieci Lan/Wan z możliwością dalszej rozbudowy i modyfikacji. Organizacja systemu: Kontrola dostępu do wybranych przejść i drzwi powinna być oparta na czytnikach kart zbliżeniowych umiejscowionych we wskazanych miejscach obiektów UM Kielce. Lokalizacja obiektów: 1. U.M. Kielce Rynek 1 2. U.M. Kielce ul. Szymanowskiego 6 3. U.M. Kielce ul. Strycharska 6 Łącznie w w/w lokalizacjach planowane jest zainstalowanie 26 niezależnych kontrolerów drzwi wejściowych do pomieszczeń oraz 12 kontrolerów drzwi do szaf sterowniczych (szafy systemów komputerowych urzędu). Wszystkie urządzenia systemu kontroli dostępu powinny być oparte na czytnikach kart zbliżeniowych. Ponadto każdy z kontrolerów w/w 26 drzwi wejściowych do pomieszczeń i stref chronionych-powinien posiadać następujące cechy: 1. pełna kontrola i zarządzanie przy użyciu sieci Lan/Wan., 2. pełna autonomiczność pracy i niezależność od całości systemu, 3. własny bufor zdarzeń (minimum 20000 zdarzeń), 4. kontrola niezamkniętych drzwi z sygnalizacją, 5. przycisk wyjścia awaryjnego, 6. jako element wykonawczy proponuje się zwory elektromagnetyczne nawierzchniowe o udźwigu nie mniejszym niż 150 kg., 7. każde pojedyncze przejście powinno posiadać zasilanie awaryjne z co najmniej z 4 godzinnym czasem pracy, 8. wyjście z pomieszczenia powinno być zrealizowane przy użyciu oznaczonego przycisku, 9. możliwość dalszej rozbudowy i modernizacji. System kontroli i sygnalizacji otwarcia drzwi do 12 szaf systemu komputerowego powinien posiadać następujące cechy: 1. pełna kontrola i zarządzanie przy użyciu sieci Lan/Wan, 2. sygnalizację nieuprawnionego otwarcia drzwi, 3. sygnalizacja powinna być zrealizowana sygnalizatorem lokalnym w każdej szafie, 4. do zasilania systemu można użyć zasilania z szafy sterowniczej, 5. uzbrajanie/rozbrajanie systemu przy użyciu tylko karty zbliżeniowej, 6. pełna programowa kompatybilność z całością systemu, 7. możliwość dalszej rozbudowy i modernizacji. Całość systemu zarządzana przy pomocy dostarczonego oprogramowania poprzez sieć Lan/Wan. W ramach systemu należało dostarczyć 150 kart zbliżeniowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 90163.93 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CEBOX, Jarosław Jagodzki, Ilona Jagodzka, ul. Jarońskich 6, 25-335 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 66300.00
  • Oferta z najniższą ceną: 66300.00 oferta z najwyższą ceną: 84938.89
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.