eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelec › Remont umywalni i WC dziewcząt na parterze budynku Internat ZSRCKU w Kościelcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-11

Kościelec: Remont umywalni i WC dziewcząt na parterze budynku Internat ZSRCKU w Kościelcu
Numer ogłoszenia: 140062 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. S. Staszica w Kościelcu , ul. Kościelna 2, 62-604 Kościelec, woj. wielkopolskie, tel. 063 2722897, faks 063 2716369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrcku-koscielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont umywalni i WC dziewcząt na parterze budynku Internat ZSRCKU w Kościelcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont umywalni i WC dziewcząt na parterze budynku Internat ZSRCKU w Kościelcu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o O udzielenie zamówienia określonego w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarach robót mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) wniosą wadium w jednej lub kilku wymaganych formach określonych w rozdziale VIII ust. 7 SIWZ 2) udzielą co najmniej 36 miesięcy rękojmi oraz dodatkowo 36 gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia, a jeżeli producent udziela dłuższej gwarancji na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy będzie obowiązywała gwarancja producenta. 3) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.44, art.22 ust. Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 4) posiadają doświadczenie zawodowe w charakterze Generalnego Wykonawcy wyrażające się w zrealizowaniu(Zakończeniu) robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o łącznej wartości minimum 100.000 zł netto, 5) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia, 6) roboty budowlane objęte zamówieniem publicznym wykonają sami lub z udziałem podwykonawców w zakresie rzeczowym i finansowym określonym w ofercie, 7) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w pkt. 4, nie będzie uwzględniane doświadczenie i potencjał kadrowy podwykonawców, 8) złożenie przed podpisaniem umowy lub najpóźniej w dniu jej podpisania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 4% brutto zaoferowanej ceny, 9) szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 1) wypełniony druk OFERTA 2) kosztorys ofertowy wraz z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania lub protokołem danych wyjściowych do kosztorysowania, które Wykonawca zastosował do obliczenia ceny oferty w kosztorysie ofertowym, 3) dowód wniesienia wadium, 4) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.44, art.22 ust. Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 5) wykaz robót budowlanych zrealizowanych(zakończonych) w charakterze Generalnego Wykonawcy polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością( referencje, wraz z protokólarni odbioru końcowego-wg uznania Wykonawcy), 6) wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych( aktualne uprawnienia budowlane, zaświadczenia potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego) oraz wykaz personelu kierowniczego oraz osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia 7) zakres rzeczowy i wartość robót, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców( jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) - na załączniku Nr 4, 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 10) inne niezbędne oświadczenia i dokumenty określone w dziale VI ust.2 i 3 STWZ, 11) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do ofert, jeżeli jest wymagane, 12) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art.23 ust.2 Ustawy, jeżeli jest wymagane,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja i rękojmia - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsrcku-koscielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół RCKU Kościelec, ul. Kościelna 2, 62-604 Kościelec, Bogdan Jaroszewski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego Kościelec, ul. Kościelna 2, 62-604 Kościelec, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.07.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.