eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › Zakup zamiatarki elewatorowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-21

Karczew: Zakup zamiatarki elewatorowej
Numer ogłoszenia: 14005 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, ul. Boh. Westerplatte 1, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806421, fax 022 7806421.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zamiatarki elewatorowej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup zamiatarki elewatorowej przystosowanej do pracy z ciągnikiem. Zamiatarka powinna spełniać następujące warunki: 1. Zamiatarka elewatorowa dostosowana do współpracy z ciągnikiem 2. Hamulce bębnowe pneumatyczne, sterowane od układu hydraulicznego ciągnika 3. Układ sterowania z pulpitu sterującego umieszczonego w kabinie pojazdu 4. System zraszania wodnego 5. Zbiornik/zbiorniki wody o pojemności min. 1000 l. 6. Dyszel dostosowany do współpracy z ciągnikiem. Przesunięcie boczne (łamane), co umożliwi dokładne zamiatanie przy krawężniku lub przy ścianie 7. Dwie szczotki boczne pracujące niezależnie od siebie, napędzane silnikami hydraulicznymi. Możliwość regulacji siły docisku szczotek do nawierzchni, regulacji prędkości obrotowej oraz regulacji kąta pochylania prawej szczotki. 8. Możliwość unoszenia obracającej się szczotki 9. Układ wyłączenia prawej szczotki 10. Pojemnik na śmieci o pojemności min. 3,5m3, wykonany jako wywrotka. 11. Szczotka walcowa o długości min. 1100 mm i średnicy min. 750 mm napędzana silnikiem hydraulicznym 12. Podpora z kołem 13. Szerokość zamiatania od 2,3 do 2,8m 14. Szerokość bez szczotek bocznych max. 1,9 m 15. Długość zamiatarki z dyszlem max. 4,6 m 16. Ciężar całkowity do 8 000 kg 17. Mechanizm wibracyjny ułatwiający opróżnianie pojemnika na śmieci. 18. Oznakowanie ostrzegawcze (folia odblaskowa) 19. System smarowania elewatora 20. Zawór do spuszczania nadmiaru wody 21. Światło robocze z lewej i z prawej strony 22. Belka zraszająca z dyszami montowana do ciągnika 23. Koło zapasowe 24. Zestaw narzędzi 25. Kolor żółty Miejsce dostawy: baza Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, ul. Boh. Westerplatte, 05-480 Karczew Dostawa zamiatarki transportem Wykonawcy. Wykonawca zapewni przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamiatarki. Miejsce przeszkolenia - siedziba Zamawiającego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.11.10 - Zamiatarki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19 z dnia 9 lutego 2004 r.) b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień c) posiadają doświadczenie - przedstawią wykaz przynajmniej trzech dostaw o charakterze podobnym w okresie trzech lat popartych dokumentami stwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie, np. referencjami d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego e) posiadają dokument potwierdzający stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości produktu, np. deklarację zgodności f) udzielą minimum 12-miesięcznej gwarancji na dostarczoną zamiatarkę. g) podpiszą umowę na warunkach określonych przez Zamawiającego (wzór umowy załączony do SIWZ) Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Wypełniony formularz OFERTA. (3)Załącznik Nr 1 do formularza Oferty. (4) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 Oświadczenie złąączonego do SIWZ (5) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. (6) Formularz cenowy (7) Podpisany wzór umowy (8) Udzielenie minimum 12-miesięcznej gwarancji na dostarczoną zamiatarkę oraz określenie warunków gwarancji.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. boh. Westerplatte 1 , 05-480 Karczew.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.