eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup nowoczesnych urządzeń scenicznych dla Gliwickiego Teatru Muzycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Gliwice: Zakup nowoczesnych urządzeń scenicznych dla Gliwickiego Teatru Muzycznego
Numer ogłoszenia: 140039 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwicki Teatr Muzyczny , ul. Nowy Świat 55/57, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2306718, faks 32 3015193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowoczesnych urządzeń scenicznych dla Gliwickiego Teatru Muzycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup: Część I - systemu bezprzewodowej transmisji dźwięku - monitoringu osobistego, tzw. odsłuchu dousznego (10 kompletów nadajnik-odbiornik) Część II - projektora, Część III - laptopa, Część IV - miksera wideo z dodatkowym kontrolerem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 30.21.31.00-6, 32.34.24.20-2, 32.34.24.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Gliwickiego Teatru Muzycznego w Gliwicach, ul. Nowy Świat 55/57, 44-100 Gliwice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Gliwickiego Teatru Muzycznego w Gliwicach, ul. Nowy Świat 55/57, 44-100 Gliwice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System bezprzewodowej transmisji dźwięku - monitoringu osobistego, tzw. odsłuchu dousznego (10 kompletów nadajnik-odbiornik).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania minimalne: Obudowa metalowa Przeinstalowane banki częstotliwości i min. 6 banków otwartych z możliwością dowolnego strojenia Odbiornik ze skanowaniem pasma dla wyszukiwania wolnych częstotliwości Pasmo przenoszenia min. 25 - 15 000 Hz Dwukierunkowa synchronizacja nadajnika z odbiornikiem portem IR Podświetlane wyświetlacze z sygnalizacją przesterowania sygnału 5-pasmowy equalizer - zakres regulacji: +/- 12Db symetryczne wejścia sygnałowe 2*XLR-3/jack6,3 combo z przelotem sygnału wejściowego Regulowany zakres zmian czułości wejściowej nadajnika Przełączana moc wyjściowa nadajnika Tryb pracy stereo/mono - przełączany Odbiornik z wbudowanym, regulowanym limiterem Funkcja Auto-Lock Port Ethernet do połączenia z komputerem Zasilanie odbiornika - 2 ogniwa AA Wskaźnik poziomu naładowania ogniw Uchwyt montażowy rack 19 Słuchawki douszne - miniaturowe, pasmo przenoszenia 40-20000 Hz, max. poziom ciśnienia akustycznego - 118 dB SPL Gwarancja 36 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projektor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Technologia 3LCD, 4LCD lub DLP Rozdzielczość min. 1.024 x 768 (XGA) Kontrast min. 2500:1 Jasność 15000 ANSI lm Głośność max 48 dB (ECO) / 51 dB (tryb normalny) Zużycie energii max 1.850W(tryb normalny) / 18W (stand-by) Ilość lamp 4 Obiektyw standard Zoom 1,3 elektryczny Współczynnik odległości 2.0-2.6:1 Wejścia video 5 x BNC Dodatkowy slot na kartę rozszerzeń DVI-D HDMI S-Video VGA Porty komunikacyjne Mini jack 3.5 mm dla pilota przewodowego RJ-45 RS232 (in/out) USB (b) Wyposażenie Baterie do pilota Kabel zasilający Pilot Płyta CD z oprogramowaniem Funkcje Korekcja narożników Bezpośrednie wyłączanie Lens Shift Mechaniczna przesłona Sterowanie i zarządzanie przez sieć Gwarancja Projektor 3 lata, lampa 3 lata lub 3000 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Laptop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Procesor - minimalny wynik w teście 3DMark 06 - CPU 4427pkt Przekątna matrycy 15,6 cale Rozdzielczość matrycy min. 1920 x 1080 Powłoka matrycy Matowa Podświetlenie matrycy LED Pamięć RAM min. 8 GB Taktowanie i rodzaj pamięci 1333MHz DDR3 Pojemność dysku twardego min. 500 GB Dysk twardy (interfejs) SATA Typ napędu optycznego Super Multi DVD+/-RW/RAM Karta graficzna podstawowa zintegrowana na płycie głównej Karta graficzna dodatkowa w postaci karty rozszerzeń Pamięć dodatkowej karty graficznej min. 2048MB DDR3 Wydajność dodatkowej karty graficznej w teście 3DMark 11 - Performance 1280x720 min. 1416pkt Karta dźwiękowa HD Audio Głośniki 2 szt. Wbudowany mikrofon Tak Karta sieciowa przewodowa 10/100/1000 Mbps Gigabit Ethernet Karta sieciowa bezprzewodowa Tak 11a/b/g/n Bluetooth Tak Fax modem Tak 56K V.92 modem ExpressCard 34 Tak E-SATA Tak Czytnik linii papilarnych Tak Display Port Tak VGA (RGB) Tak Line-out Tak Wejście mikrofonu Tak Czytnik kart pamięci Tak Czytnik kart pamięci (opis) 4-in-1 reader (MMC, SD, SDHC, SDXC) Fire-Wire (IEEE1394) Tak USB 2.0 2 szt. USB 3.0 3 szt. System operacyjny wersja polska Wbudowana kamera Tak Wbudowana kamera (rozdzielczość) min. 720 Akumulator (technologia) min. 9 komorowy Akumulator (czas pracy) min. 10,8 h Waga max 3 kg Wyposażenie zasilacz sieciowy, torba transportowa Gwarancja 36 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mikser wideo z dodatkowym kontrolerem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cechy charakterystyczne: - Bezszwowe przełączanie pomiędzy wejściami - Przetwarzanie sygnałów wysokiej rozdzielczości do 2K - Co najmniej 3 okna live jednocześnie na ekranie - Minimalna ilość wejść: 11 - Możliwość sterowania z zewnętrznego kontrolera, wbudowanych przycisków oraz przez sieć LAN - Oprogramowanie sterujące na PC - Trzyletnia gwarancja - Zasilanie 230V Wejścia (minimalne wymagania): - 2 x wejście DVI - 7 x uniwersalne wejście analogowe - 2 x wejście 3G/HD/SD-SDI - Obsługują formaty SDTV, EDTV, HDTV oraz komputerowe w rozdzielczości do 2K - 1 x RS232 - 1x RJ45 - Pełne cyfrowe przetwarzanie wejść/wyjść Wyjścia (minimalne wymagania): - Analogowe: główne oraz podglądowe po 1szt. - Cyfrowe: główne oraz podglądowe po 1szt. - Rozdzielczość wyjściowa do 2K - RGBHV i DVI Tryby pracy i efekty: - Okna PIP na tle live: min. 2 - Okna PIP na tle statycznym: min. 3 - Pamięć ramek: min. 7 - Pamięć logo: min. 7 - Skalowalne okno PIP minimum do 1000% - Animowane otwieranie/zamykanie okna PIP - Efekty przejść między wejściami: Fade, Cut, Wipe, Slide - Dynamiczne przejście obrazu w obrazie - Kluczowanie luminancji i chrominancji - Kluczowanie na wejściach analogowych i cyfrowych - Freeze/Black Zewnętrzny kontroler: - Wyświetlacz graficzny pokazujący informacje o statusie miksera - Możliwość pełnej kontroli kilku urządzeń miksujących obraz - Bezpośredni wybór podglądu, logo, ramek oraz źródła - Pamięć ustawień warstw zdefiniowanych przez użytkownika - Trójkolorowe podświetlenie klawiszy - Płynna regulacja efektów za pomocą T-Bar_a - Regulacja ustawień przy pomocy joystick_a - Tryb Stand By - Waga max 1,5kg - Zasilanie 230V.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.