eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu Wykorzystaj swoją szansę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - część 2. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Andrychów: Świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu Wykorzystaj swoją szansę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - część 2. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 139889 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Batorego 5, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. 33 875 33 00, 870 40 09, faks 33 875 33 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.andrychow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej, jednostka organizacyjna JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu Wykorzystaj swoją szansę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - część 2. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu Wykorzystaj swoją szansę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - część 2 Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego Wykorzystaj swoją szansę, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Szkolenia są skierowane do osób Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego Wykorzystaj swoją szansę, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Szkolenia są skierowane do osób zamieszkujących w Gminie Andrychów, w wieku aktywności zawodowej (18-64 lata), które są bezrobotne, nieaktywne zawodowo lub zatrudnione; zagrożone wykluczeniem społecznym, korzystające z pomocy społecznej. 2. Liczba osób uczestniczących w projekcie: łącznie 45 3. Okres realizacji zadania: 23.07.2012 - 30.11.2012. 4. Zadanie 1 - Warsztaty aktywizacji zawodowej dla Zespołu II 4.1 Założenia modułu: 4.1.1. Tematyka szkolenia: warsztaty składają się z technik aktywnego poszukiwania pracy, zajęcia grupowe przygotowujące do wejścia w środowisko, przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, pisania CV, podania o pracę, technik aktywnego poszukiwania pracy. 41.2 Usługa szkoleniowa obejmuje 3 dni / 24 h szkoleniowych na 1 zespół - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godzin dydaktycznych dla 1 zespołu szkoleniowego, 4.1.3 Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. 4.1.4 Liczba osób - 15. 4.1.5 Liczba certyfikatów - 15. 4.1.6 Liczba godzin dydaktycznych - 24 h. 4.1.7 Realizacja modułu: do 30.11.2012 w dni robocze w jednym cyklu (24 h) na miejscu w gminie Andrychów. 4.2 Zadania Wykonawcy: 4.2.1 Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie gminy Andrychów z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 20 osób. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C; b) zapewnienie jednego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej. h) Wykonawca zapewnieni usługę opiekuńczą na rzecz dzieci uczestników szkolenia realizowaną przez osobę z kwalifikacjami pedagogicznymi. 5. Zadanie nr 2 - Trening kompetencji rodzicielskich z elementami kompetencji życiowych z zajęciami motywacyjno-integracyjnymi dla Zespołu II 5.1 Założenia modułu: 1) Przedmiot modułu: zagadnienia integracji emocjonalnej / zmiany postaw życiowych uczestników/ kwalifikacji rodzicielskich / komunikacji z dzieckiem oraz kompetencji życiowych z zakresu zarządzania czasem, zarządzania budżetem domowym i załatwiania spraw urzędowych 2) Usługa szkoleniowa obejmuje 3 dni szkoleniowych na 1 zespół - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godzin dydaktycznych dla 1 zespołu szkoleniowego, 3) Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. 4) Liczba osób - 16 oraz dzieci stanowiące otoczenie uczestników szkolenia 5) Liczba certyfikatów - 16. 6) Liczba godzin dydaktycznych - 24. 7) Realizacja modułu: do 30.10.2012 - szkolenie wyjazdowe. 5.2. Zadania Wykonawcy: 1) Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie ośrodka szkoleniowego o standardzie 2-gwiazdkowym lub równoważnym zapewniającego zakwaterowanie, wyżywienie oraz sale dydaktyczne zlokalizowanego w powiecie tatrzańskim. b) zakwaterowanie z zapleczem socjalnym i sanitarnym dla wszystkich osób uczestniczących w szkoleniach oraz dzieci stanowiących otoczenie uczestników szkolenia. Pokoje 2 do 6 - osobowe z łazienką. Temperatura w pomieszczeniach noclegowych - min. 200 C; c) sale dydaktyczne z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart) powinny mieścić minimalnie 20 osób. d) wyżywienie dla wszystkich osób uczestniczących w szkoleniach oraz dzieci stanowiących otoczenie uczestników szkolenia - 1 dzień szkolenia (obiad i kolacja), 2 dzień szkolenia (śniadanie, obiad, kolacja), 3 dzień szkolenia (śniadanie, obiad); e) oznakowanie ośrodka i pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. f) Zapewnienie przejazdu wszystkich uczestników szkolenia oraz dzieci stanowiących otoczenie uczestników szkolenia (bus) na trasie Andrychów - miejsce szkolenia - Andrychów. 2) Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Wykonawca zapewnieni usługę opiekuńczą na rzecz dzieci uczestników szkolenia oraz zajęcia motywacyjno-integracyjne dla uczestników szkolenia oraz dzieci stanowiących otoczenie uczestników szkolenia realizowaną przez osobę z kwalifikacjami pedagogicznymi. 6. Zadanie nr 3 - Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla Zespołu III 6.1 Założenia modułu: 1) Przedmiot modułu: warsztaty składają się z nauki umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz treningu asertywności i umiejętności społecznych oraz dodatkowo z uwagi na specyfikę zespołu - zajęcia w zakresie rozwoju kompetencji życiowych, zarządzania budżetem domowym. 2) Usługa szkoleniowa obejmuje 3 dni szkoleniowych na 1 zespół - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godzin dydaktycznych dla 1 zespołu szkoleniowego, 3) Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. 4) Liczba osób - 14. 5) Liczba certyfikatów - 14. 6) Liczba godzin dydaktycznych - 24. 7) Realizacja modułu: do 30.10.2012 - szkolenie wyjazdowe. 6.2. Zadania Wykonawcy: 1) Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie gminy Andrychów z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 20 osób. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C; b) zapewnienie jednego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 6.2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej. 7. Zadanie 4 - Warsztaty aktywizacji zawodowej dla Zespołu III 7.1 Założenia modułu: 7.1.1. Tematyka szkolenia: warsztaty składają się z technik aktywnego poszukiwania pracy, zajęcia grupowe przygotowujące do wejścia w środowisko, przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, pisania CV, podania o pracę, technik aktywnego poszukiwania pracy. 7.1.2 Usługa szkoleniowa obejmuje 3 dni / 24 h szkoleniowych na 1 zespół - łącznie Zamawiający przewiduje 24 godzin dydaktycznych dla 1 zespołu szkoleniowego, 7.1.3 Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. 7.1.4 Liczba osób - 14. 7.1.5 Liczba certyfikatów - 14. 71.6 Liczba godzin dydaktycznych - 24 h. 7.1.7 Realizacja modułu: do 30.11.2012 w dni robocze w jednym cyklu (24 h) na miejscu w gminie Andrychów. 7.2 Zadania Wykonawcy: 7.2.1 Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie gminy Andrychów z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 20 osób. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C; b) zapewnienie jednego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 7.2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy posiadający wpis do rejestru agencji zatrudnienia prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia powyższe wymaganie musi spełniać każdy z nich. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wymieniony warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej 2 usług szkoleniowych w wymiarze co najmniej 1 dnia szkoleniowego każda (gdzie dzień szkoleniowy wynosił co najmniej 5 godzin dydaktycznych) dla co najmniej 5 osób każda, skierowanych do osób i/lub rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym tożsamych z usługami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania, odpowiadających swoją tematyką przynajmniej 2 spośród 4 form aktywizacji (zadań) wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji, tj szkolenia w zakresie: - rozwoju kompetencji społecznych, lub - rozwoju kompetencji życiowych, lub - rozwoju kompetencji rodzicielskich, lub - warsztaty aktywizacji zawodowej i/lub treningi pracy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki dotyczące doświadczenia określone powyżej. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wymieniony warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: - wykaże, że dysponuje profesjonalną kadrą szkoleniową, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w postaci co najmniej 3 trenerów, z których każdy: zrealizował co najmniej 10 dni szkoleniowych w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji społecznych, lub rozwoju kompetencji życiowych, lub rozwoju kompetencji rodzicielskich, lub warsztaty aktywizacji zawodowej i/lub treningi pracy, - posiada wykształcenie wyższe magisterskie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wymieniony warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Jeżeli kwota środków finansowych / zdolności kredytowej ustalona jest w walucie innej niż PLN Zamawiający dokona przeliczenia kwoty w innej walucie na PLN wg średniego kursu NBP waluty z dnia wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek dotyczący potencjału finansowego, określony powyżej. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wymieniony warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale 7.7. SIWZ. Jeżeli wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia Wykonawca polega na doświadczeniu innych podmiotów, podmioty te muszą uczestniczyć w realizacji części zamówienia. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/ spółki cywilne) obowiązują ich następujące zasady: a. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie)oraz dokumenty, wymienione w Rozdziale 7. SIWZ, przy czym: b. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa: - dokument o którym mowa w Rozdziale 7.1. SIWZ, - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w Rozdziale 7.3. SIWZ, c. Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 7.2. SIWZ, - wykaz, o którym mowa w Rozdziale 7.4. SIWZ, - wykaz, o którym mowa w Rozdziale 7.5. SIWZ, - dokument, o którym mowa w Rozdziale 7.6. SIWZ, - dokument, o którym mowa w Rozdziale 7.7. SIWZ(jeżeli dotyczy), Oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 12. SIWZ przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub ustanowionego pełnomocnika.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Potencjał Wykonawcy - 70

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian a. Zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów realizacji szkoleń, b. Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy, (za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia), c. Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.andrychow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Andrychowie, ul. Batorego 5, 34-120 Andrychów, w godzinach pracy Ośrodka Pomocy Społecznej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 08:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Andrychowie, ul. Batorego 5,, 34-120 Andrychów, pok. Nr 12 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wykorzystaj swoją szansę współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.