eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rytro › Remont dróg w Gminie Rytro - usuwanie skutków klęsk żywiołowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Rytro: Remont dróg w Gminie Rytro - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Numer ogłoszenia: 139840 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rytro , 265, 33-343 Rytro, woj. małopolskie, tel. 018 446 90 40, faks 018 446 90 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rytro.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg w Gminie Rytro - usuwanie skutków klęsk żywiołowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg w Gminie Rytro - usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Zadanie realizowane w ramach Promesy MSW. Część 1: Remont drogi Rytro-Połom Niżna-Dominików 294117K w Rytrze w km od 2+130 do 2+390, od 2+480 do 2+730 - II etap. Zakres prac obejmuje: - Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1530,00m2, - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 1530,00m2, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa ścieralna) - masa grysowa - 1428,00m2, - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - uzupełnienie poboczy - 288,00m2, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 23szt., - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość wg. wskazań wykonawcy - 5,60m3, - Drenaż powierzchniowy poziomy - geowłóknina drenażowa dna i ścian drenażu - 56,00 m2, - Drenaż - podsypka filtracyjna ze żwiru w gotowym suchym wykopie z gotowego kruszywa - 5,60m3, - Ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych w zwojach o śr. nom. 80mm - 35,00m, - Rowki pod ścieki z prefabrykatów - 30,00m, - Ława pod ściek z pospółki - 2,70m3, - Ścieki z prefabrykatów betonowych 15x60x50cm - 30,00m. Część 2: Remont drogi Potok Kordowiec - Mikołaska 294111K w km 0+390 - 0+440. Zakres prac obejmuje: - Wykopy oraz przekopy o głęb. do 3.0 m wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 - 0.60 m3 w gr. kat. III-IV wraz z wbudowaniem - 83,65m3, - Mechaniczne karczowanie zagajników rzadkich od 10% do 30% powierzchni - 0,06ha, - Usunięcie i spalenie pozostałości po karczunku - drągowina, karcze, gałęzie i resztki - 8,00mp, - Wykopanie gabionów kamiennych z prętów stalowych - 102,60m3, - Budowle betonowe - obetonowanie gabiona - beton B-30 - 19,80m3 miesz., - Analogia - Uzupełnienie korpusu drogi i skarpy - materiał pospółka wykonawcy - 360,00m3, - Wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu - 169,40m3, - Budowle betonowe - przelanie betonem kamienia 20% objętości kamienia - beton B-30 - 33,88 m3miesz., - Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5cm - 180,00m2, - Humusowanie skarp z obsianiem, dodatek za każdy dalszy 1 cm humusu - dodatek 5cm, krotność=5 - 180,00m2, - Ława pod krawężniki betonowa z betonu B-20 - 4,05m3, - Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej - 30,00m, - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x40cm w gruncie kat. III-IV - 30,00m, - Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu - 1,00szt., - Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. Zewn. 200mm - 4,00m, - Ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej grubości 8cm szerokości 20cm - 6,00m2. Część 3: Remont drogi Połom Wyżna - Rytro 294120K w km 0+430 - 0+470. Zakres prac obejmuje: - Wykopy oraz przekopy o głęb. do 3.0 m wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 - 0.60 m3 w gr. kat. III-IV wraz z wbudowaniem - 177,00m3, - Mechaniczne karczowanie zagajników rzadkich od 10% do 30% powierzchni - 0,08ha, - Usunięcie i spalenie pozostałości po karczunku - drągowina, karcze, gałęzie i resztki - 10,00mp, - Drenaż powierzchniowy poziomy - geowłóknina drenażowa dna i ścian drenażu - 512,00m2, - Drenaż - podsypka filtracyjna ze żwiru w gotowym suchym wykopie z gotowego kruszywa - 96,00m3, - Ułożenie z drenażu z rur z tworzyw sztucznych w zwojach o śr. nom. 80mm - 160,00m, - Wykonanie gabionów kamiennych z prętów stalowych - 97,20m3, - Analogia - uzupełnienie korpusu drogi i skarpy - materiał pospółka wykonawcy - 720,00m3, - Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5cm - 180,00m2, - Humusowanie skarp z obsianiem, dodatek za każdy dalszy 1cm humusu - dodatek 5cm, krotność=5 - 180,00m2. Część 4: Remont drogi Dom Dziecka - Mikosówka 294118K w Rytrze w km 0+000 - 0+450. Zakres prac obejmuje: - Koryta wykonywane mechanicznie gł. 20cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników analogia gr. 40cm, krotność=2 - 340,00m2, - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60m3 w gr.kat. I-III w ziemi uprzednio zmag. W hałdach z transp. Urobku - według wskazania wykonawcy - 136,00m3, - Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod konstrukcyjne nawierzchni - 1190,00m2, - Warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 30cm - 1554,00m2, - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15cm - 1530,00m2, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6cm (warstwa ścieralna) - masa grysowa - 924,00m2, - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10cm - uzupełnienie poboczy - 297,00m2, - Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 20,00szt. Część 5: Remont drogi Sucha Struga - Do Źródełka 294127K w Suchej Strudze w km 0+000 - 0+450. Zakres prac obejmuje: - Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5cm - 4,00m, - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 1781,00m2, - Skroplenie asfaltem nawierzchni drogowych - 1781,00m2, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie - 84,75t, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - masa grysowa, analogia gr. 5cm krotność=1,25 - 1781,00m2, - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - uzupełnienie poboczy - 135,00m2. 2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do specyfikacji, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 11 oraz dokumentacja techniczna - załącznik nr 12..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - pod uwagę będą brane oferty: 1. wykonawców, którzy w przedstawionym do oferty wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, wykażą się: 1.1 dla części 1: wykonaniem robót polegających na budowie, przebudowie, remoncie drogi w ilości nie mniejszej niż: nawierzchnie asfaltowe - 1300 m2, 1.2 dla części 2: wykonaniem robót polegających na budowie, przebudowie, remoncie drogi w ilości nie mniejszej niż: gabiony kamienne z prętów stalowych lub kosze z siatki stalowej - 80 m3, 1.3 dla części 3: wykonaniem robót polegających na budowie, przebudowie, remoncie drogi w ilości nie mniejszej niż: gabiony kamienne z prętów stalowych lub kosze z siatki stalowej - 70 m3, 1.4 dla części 4: wykonaniem robót polegających na budowie, przebudowie, remoncie drogi w ilości nie mniejszej niż: nawierzchnie asfaltowe - 800 m2, 1.5 dla części 5: wykonaniem robót polegających na budowie, przebudowie, remoncie drogi w ilości nie mniejszej niż: nawierzchnie asfaltowe - 1600 m2. Sprawdzenie spełnienia warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym pod uwagę będą brane oferty wykonawców, którzy w przedstawionym do oferty wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wykażą się dostępnością w ilości nie mniejszej niż: 1. dla części 1: Wytwórnia Mas Bitumicznych lub zapewnienie dostawy masy asfaltowej z wytwórni położonej w uzasadnionej technologicznie odległości - należy podać lokalizację WMB, 2. dla części 2: koparka gąsienicowa lub koparka kołowa, 3. dla części 3: koparka gąsienicowa lub koparka kołowa, 4. dla części 4: Wytwórnia Mas Bitumicznych lub zapewnienie dostawy masy asfaltowej z wytwórni położonej w uzasadnionej technologicznie odległości - należy podać lokalizację WMB, 5. dla części 5: Wytwórnia Mas Bitumicznych lub zapewnienie dostawy masy asfaltowej z wytwórni położonej w uzasadnionej technologicznie odległości - należy podać lokalizację WMB. Sprawdzenie spełnienia warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pod uwagę będą brane oferty wykonawców, którzy w przedstawionym do oferty wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - wykażą się osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: 1. dla części 1-5: kierownika budowy w specjalności drogowej - posiadający uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz legitymujący się dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Sprawdzenie spełnienia warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 2. Uproszczony kosztorys ofertowy zawierający rozbicie na poszczególne pozycje, (zgodne z przedmiarem robót - załącznik nr 9 do specyfikacji), 3. Oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wykonawców oraz o ustanowieniu pełnomocnika - załącznik nr 10 do specyfikacji - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy określa warunki zmiany umowy dotyczące: a) terminu realizacji oraz wysokości wynagrodzenia w przypadku wystąpienia następujących warunków: - ograniczenia, rezygnacji, lub zwiększenia zakresu robót na warunkach opisanych w projekcie umowy, - konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy z powodu konieczności zmiany terminu w przypadku wystąpienia tak zwanej siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie technologii wykonania robót, a także w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczności wprowadzenia zmian ilościowych do przedmiaru robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, zmian technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych, konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej np. nadzoru budowlanego, PIP, Konserwatora Zabytków itp. wydanych stosownie do ich właściwości; b) zmiana danych podmiotowych dotyczących kierownika budowy i robót, inspektora nadzoru oraz podwykonawcy. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjną Umowy np.: zmiana rachunku bankowego, zmiana formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b) zmiana danych teleadresowych i osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rytro.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY RYTRO 33-343 Rytro 265.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rytro 33-343 Rytro 265 pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach udzielonej Promesy MSW na usuwanie skutków klęsk żywiołowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.