Ogłoszenie z dnia 2010-05-21
Wrocław: Usługa doradztwa zawodowego dla beneficjentów projektu pn.: Wsparcie Pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy
Numer ogłoszenia: 139802 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. , ul. Kuźnicza 10, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 344 02 86, faks 71 344 02 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dawg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa doradztwa zawodowego dla beneficjentów projektu pn.: Wsparcie Pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo zawodowe obejmować ma indywidualne konsultacje/spotkania z doradcą zawodowym dla maksymalnie 100 uczestników/beneficjentów projektu, w wymiarze 4 godzin zegarowych na uczestnika projektu. Łączny wymiar doradztwa zawodowego wynosi do 400 godzin zegarowych. Celem doradztwa zawodowego będzie udzielenie uczestnikom projektu pomocy w osiągnięciu możliwie najlepszego poziomu dostosowania zawodowego z punktu widzenia społecznego, ekonomicznego oraz profesjonalnego, w szczególności poprzez co najmniej: a) szczegółowe przeanalizowanie potrzeb oraz preferencji uczestnika, b)udzielenie informacji o oferowanych przez projekt możliwościach szkoleń i kształcenia, c)udzielenie porad ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji oraz podjęcie zatrudnienia, d)udzielenie informacji o regionalnym rynku pracy, e)wypełnienie dokumentu pn. Proponowana ścieżka udziału w projekcie; f)prowadzenie ewidencji spotkań i wypełnienie dokumentu pn.: Karta indywidualnego wsparcia doradczego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przeszkolenie większej niż planowana liczba uczestników w zależności od potrzeb projektu do 20 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, doradztwa zawodowego dla minimum 50 osób
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania co najmniej 1 jedną osobą posiadającą licencję doradcy zawodowego, w rozumieniu przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, oraz minimum 3 letni okres doświadczenia w tym zawodzie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytowa w wysokości co najmniej 5000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dawg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DAWG Sp. z oo.; ul. Kuźnicza 10; 50-138 Wrocław - z zastrzeżeniem art. 42 ust. 2 ustawy Pzp.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o.; ul. Kuźnicza 10; 50-138 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Posadowienie kontenerów socjalnych z podłączeniem do mediów wraz z oświetleniem na potrzeby WSP KOL przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu
- SZP/243-175/2025 Dostawa oprogramowania do symulacji procesów kształtowania plastycznego wraz z licencją.
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego miasta Wrocław na międzynarodowych targach nieruchomości i inwestycji Expo Real 2025 w Monachium.
- Dostawa licencji na oprogramowanie serwerowe
- Sukcesywna dostawa paliwa na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na części: Część 1 - olej napędowy do zbiorników stacjonarnych Część 2 - zakup na karty paliwowe
- Dostawa Dermatomu wraz z oprzyrządowaniem
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia DODATKOWE w Szkole Podstawowej w Topoli w ramach projektu pn. "Dziś planujemy jutro"
- Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w ramach projektu pn.: "POLANOWSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH"
- Opracowanie wniosków w zakresie pozyskiwania dofinansowania ze źródeł zewnętrznych
- "Świadczenie usług edukacyjnych, szkoleniowych oraz doradczych na rzecz mieszkanek i mieszkańców Wrocławia w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych w ramach projektu "Digitalny Wrocław" FERS2021-2027
- Usługi interwencji kryzysowej
- Realizacja usługi szkoleniowej dla kadry, podnoszącej kompetencje z zakresu interwencji kryzysowej oraz realizacja usługi superwizji dla osób zaangażowanych...
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.