To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-23
Jarocin: Przebudowa drogi Tarce Osiedle
Numer ogłoszenia: 139775 - 2015; data zamieszczenia: 23.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116887 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Tarce Osiedle.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy przebudowy drogi gminnej w miejscowości Tarce Osiedle na odcinku długości około 1392 m. Projektowany odcinek drogi gminnej krzyżuje się z drogą powiatową nr 4195P w km: 0+000,00. Koniec opracowania zlokalizowano w km: 1+391,65m na granicy z Gminą Kotlin Przebudowa drogi Tarce Osiedle obejmuje swoim zakresem następujące prace: - przebudowa nawierzchni w rejonie skrzyżowania z drogą powiatową nr 4195P, - korytowanie i ułożenie warstw konstrukcyjnych, - wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, - wykonanie nawierzchni zjazdów do posesji z kostki betonowej, - wykonanie nawierzchni zjazdów na pola z kruszywa łamanego, - wykonanie elementów ulic (oporników i obrzeży), - wykonanie poboczy umocnionych, - wykonanie odmulenia istniejących rowów przydrożnych, - wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu nad przepustem, - wykonanie oznakowania pionowego, - wykonanie regulacji wysokościowej obudów zaworów i włazów dla urządzeń podziemnych, parametry techniczne: -szerokość pasa ruchu: 2,50 m, -szerokość pobocza umocnionego: 0,50 m, -odwodnienie: istniejące rowy przydrożne, powierzchniowo na przyległy teren w granicach pasa drogowego, -klasa techniczna: D - dojazdowa, -kategoria administracyjna: droga gminna, -prędkość projektowa: 30 km/h, - przekrój poprzeczny: 1x2, - kategoria ruchu: KR 2, przekrój poprzeczny W przekroju poprzecznym przyjęto pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne o wartości 2,0%. Zakłada się wykonanie jezdni o szerokości 5,00m oraz umocnionych poboczy wykonanych z mieszanki gliniasto-żwirowej na szerokość 0,75 m i grubość 10 cm. Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni Należy wykonać następującą konstrukcję jezdni: 1) na nawierzchni tłuczniowej: -warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S 50/70 - gr. 5 cm, -podbudowa zasadnicza z wyrównaniem: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm - gr.min.8 cm, 2) na nawierzchni gruntowej: -warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S 50/70 - gr. 5 cm, -podbudowa zasadnicza, warstwa górna: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 8 cm, -podbudowa zasadnicza, warstwa dolna: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm - gr. 20 cm. Pobocza Wykonanie umocnionych poboczy z kruszywa łamanego na szerokość 0,5 m i grubość 10 cm. Zjazdy Zjazdy indywidualne zaprojektowano o stałej szerokości wynoszącej 4,50m (szerokość zjazdu do posesji nr 2 w km: 1+195,50 wynosi 8,00m), zjazdy publiczne zaprojektowano o szerokości wynoszącej 5,00m. Na włączeniu krawędzi zjazdów indywidualnych do krawędzi jezdni zastosowano skos 1:1. Zjazdy do posesji przy krawędzi jezdni oraz od strony granicy pasa drogowego należy ograniczyć opornikami betonowymi 12x25 cm, natomiast od strony poboczy obrzeżami betonowymi 8x30cm. Dopuszcza się niewielką zmianę lokalizacji zjazdów po wcześniejszym ustaleniu z właścicielem nieruchomości. Na włączeniu krawędzi zjazdów publicznych do krawędzi jezdni zastosowano wyłukowanie o promieniu R=3,00m. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów indywidualnych do posesji: -warstwa ścieralna: brukowa kostka betonowa koloru czerwonego - gr. 8 cm; -podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - gr. 5 cm; -podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm - gr. 15 cm; Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów indywidualnych na pola: -warstwa ścieralna: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 8 cm; -podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm - gr. 20 cm; Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów publicznych: -warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S 50/70 - gr. 5 cm; -podbudowa zasadnicza, warstwa górna: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 8 cm; -podbudowa zasadnicza, warstwa dolna: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm - gr. 20 cm; Odwodnienie pasa drogowego Odwodnienie odcinka drogi gminnej realizowane będzie powierzchniowo poprzez odpowiednie pochylenie poprzeczne i podłużne zapewniające sprawne odprowadzenie wód opadowych i roztopowych na przyległy teren w granicach pasa drogowego oraz do istniejących rowów przydrożnych. Od km: 0+320,00 do km: 0+503,00 z prawej strony jezdni oraz od km: 0+394,00 do km: 0+420,00 i od km: 1+080,00 do km: 1+391,65 z lewej strony jezdni zakłada się wykonanie odmulenia istniejących rowów przydrożnych wraz z profilowaniem dna i skarp. Profilowane skarpy należy wykonać o nachyleniu 1:1,5, a dno rowu na szerokość 0,40m. W km: 0+400,00 zlokalizowano istniejący przepust pod koroną drogi. Nad przepustem należy wykonać bariery sprężyste H2/W4/B długości 28m z każdej strony jezdni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna pn.: Przebudowa drogi Tarce Osiedle. UWAGA! W przypadku, gdy dokumentacja techniczna bądź STWiOR zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "DROBUD" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "DROBUD" S.A.
- PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH DROBUD Spółka Akcyjna, Ul. Poznańska 71, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 710855,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 590742,68
Oferta z najniższą ceną: 590742,68 / Oferta z najwyższą ceną: 746378,15
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Remont drogi gminnej nr 102214R Szyperki - Podchoina"
- "Przebudowa drogi gminnej położonej na działce 810/1 w miejscowości Kutyły"
- "Rozbudowa systemu nawadniania w szkółce leśnej w Jarocinie"
- "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w msc. Domostawa z przebudową Zjazdu publicznego z drogi powiatowej Nr 1036R"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap I
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
- "Przebudowa drogi gminnej nr 118203 E (Nowy Ochędzyn) - gr. Gm. Sokolniki - Niwiska II - Niwiska, Niwiska - Galewice"
- Przebudowa drogi gminnej ulicy Dworcowej i ulicy Okrężnej w miejscowości Chrzan
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.