eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajgród › Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Pieńczykowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Rajgród: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Pieńczykowie.
Numer ogłoszenia: 139767 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, tel. 086 2721624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um-rajgrod.pbip.pl/index.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Pieńczykowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Pieńczykowie. Modernizacja drogi dotyczy odcinka w km 0+230 ÷ 0+740 i obejmuje odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, mechaniczne ścinanie krzewów 25 szt., mechaniczne usunięcie humusy, wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie wykonanie warstwy jezdnej nawierzchni z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie (warstwa górna o grubości 12 cm w km 0+245 ÷ 0+735, warstwa górna o grubości 16 cm w km 0+230 ÷ 0+245; 0+735 ÷ 0+740,warstwa dolna o grubości 15 cm w km 0+245 ÷ 0+735), wykonanie 3 zjazdów na drogi polne i 3 zjazdów na pola..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, t.j.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu są spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże: a)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponowanie kierownikiem robót, posiadającym ważne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym uprawnienia od co najmniej 3 lat, posiadającego wpis w Centralnym Rejestrze Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane prowadzonym przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy osób, które uprawnienia uzyskały po 14.02.1995r.) b)wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu modernizacji rolniczych dróg dojazdowych o wartości robót min. 130 000,00 zł brutto każde zamówienie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 3.1.W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania, Wykonawca załączy do oferty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. b)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - wg załącznika nr  3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3.2.W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca załączy do oferty: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do SIWZ. b)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wg załącznika nr 8 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez wykazane osoby uprawnień i potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli wykonawca wykazał, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)wykaz prac, wg załącznika nr 9 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające uznanie zamówienia za należycie wykonane, określające wartość i zakres zamówienia i datę wykonania zamówienia. 3.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a)zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.1. lit. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert. b)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um-rajgrod.pbip.pl/index.php?event=home.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.