eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząśnik › DOSTARCZANIE USŁUG DOSTĘPU DO INTERNETU DLA 111 GOSPODARSTW DOMOWYCH NA POTRZEBY PROJEKTU O NAZWIE - INTERNET SZANSĄ WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU MIESZKAŃCÓW GMINY RZĄŚNIK.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Rząśnik: DOSTARCZANIE USŁUG DOSTĘPU DO INTERNETU DLA 111 GOSPODARSTW DOMOWYCH NA POTRZEBY PROJEKTU O NAZWIE - INTERNET SZANSĄ WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU MIESZKAŃCÓW GMINY RZĄŚNIK.
Numer ogłoszenia: 139695 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rząśnik , ul. Jesionowa 3, 07-205 Rząśnik, woj. mazowieckie, tel. 029 6792091, 6792100, faks 029 6792099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTARCZANIE USŁUG DOSTĘPU DO INTERNETU DLA 111 GOSPODARSTW DOMOWYCH NA POTRZEBY PROJEKTU O NAZWIE - INTERNET SZANSĄ WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU MIESZKAŃCÓW GMINY RZĄŚNIK..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu sieciowego oraz świadczenie usług stałego dostępu do Internetu w Gminie Rząśnik 1.Adresy 111 gospodarstw domowych 2.Prędkość: a. Download - minimum 256kb/s b. Upload - minimum 128 kb/s 3.Dodatkowe warunki a.Stały dostęp 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu b.Czas usunięcia usterki- do 48 godzin od zgłoszenia administratorowi sieci. c.Instalacja w miejscu docelowym i uruchomienie połączenia do dnia 30 października 2009 r. d.Bezpłatne przejście na szybsze poziomy transmisji danych w ramach ustalonych opłat abonamentowych w czasie trwania umowy e.Dopuszcza się miesięczny limit transmisji danych nie mniejszy niż 3Gb f.Nie dopuszcza się pogorszenia parametrów transmisji danych z przy połączeniach z Internetem za wyjątkiem działania /siły wyższej/.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5000.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualne zaświadczenie lub oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami w Urzędzie Skarbowym, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert d)aktualne zaświadczenie lub oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 2)Inne wymagane oświadczenia i dokumenty a)dokument potwierdzający wniesienie wadium; b)w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik -pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; c)w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; Wykonawcy zagraniczni Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.1 niniejszego podrozdziału składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich żądać może zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składanie ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn.zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - kryterium prędkości Download - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzasnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.rzasnik.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 09:30, miejsce: budynek Urzedu Gminy w Rząśniku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TAK - Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion, oś priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki - Programu Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.