eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Strzeleckiej w Hajnówce .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Hajnówka: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Strzeleckiej w Hajnówce .
Numer ogłoszenia: 139654 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822180, 6822875, fax 085 6822994.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Strzeleckiej w Hajnówce ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kanału deszczowego w ul. Strzeleckiej z rur PCV średnicy nominalnej Ø 315mm o długości 267m , przykanaliki wpustów ulicznych z rur PCV klasy S Ø 200mm o długości 70m ,studni rewiyzyjne z kręgów betonowych z dnem prefabrykowanym o średnicy 1200x3000mm - sztuk 7, z włazami kanałowymi żeliwnymi typu ciężkiego kl. D 400 (40T) wg normy PN-93/H-74124 / DIN . EN. 124, z pierścieniami odciążąjacymi . Studzienki wpustów ulicznych z dnem prefabrykowanymi pierścieniami odciążąjacymi Ø 500x1000mm z kręgów betonowych z osadnikami piasku i szlamów z włązem l. C 250 wg KB4-3.3.1.10.(1) sztuk 12,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 25.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawijący nie żąda wpłaty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki określone w art.22 ust.1 i art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r -Prawo Zamówień Publicznych. 2.Spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełniam - nie spełniam w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ . Z treści Załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy / Załącznik Nr 1 do SIWZ/. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych / Załącznik Nr. 3 do SIWZ/. 3. Aktualny wypis / odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, lub inny dokument właściwy dla formy organizacyjnej oferenta wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego dla oferenta Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie ,posiadają wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia z podaniem nazwiska Kierownika Budowy ,Inspektora Nadzoru posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane /załączyć ksero uprawnień i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa/. 8.Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez oferenta w okresie ostatnich pięciu lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ,z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane z należytą starannością min.3 . 9. Zobowiązanie do wpłacenia /wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 5% ceny ofertowej w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego. Zabezpieczenie musi być wniesione przed wyznaczonym terminem podpisania umowy . 10. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z dokumentacją techniczną, SST, przedmiarem robót i SIWZ, a proponowana w ofercie wartość brutto jest całkowitą kwotą wykonania zadania . Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie, np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie oferty. Poświadczenie musi być opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem osoby poświadczającej Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania zgodnie z art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy z 29 stycznia 2004r -Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hajnówce ul. Aleksego Zina 1 17-200 Hajnówka tel. (085) 6826443 fax. (085) 6822994.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę w zamkniętej kopercie z napisem - Przetarg na kanalizacje deszczową w ul. Strzeleckiej w Hajnówce należy złożyć do dnia 16.07.2008r do godz.10oo w siedzibie Zamawiającego w pok.Nr.219.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.