Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-10
Nowa Sól: OBSŁUGA BANKOWA WYPŁAT DOKONYWANYCH ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU PRACY
Numer ogłoszenia: 139468 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, fax 0-68 3873242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.nowasol.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BANKOWA WYPŁAT DOKONYWANYCH ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU PRACY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 66000000-0 Usługi pośrednictwa finansowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest zlecenie usługi na obsługę bankową w zakresie wypłat świadczeń pieniężnych ze środków Funduszu Pracy dla osób bezrobotnych i innych świadczeń wypłacanych osobom uprawnionym z terenu działania Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli. 3. Zakres zamówienia: 3.1. Otwarcie i prowadzenie 3-ch rachunków pomocniczych prowadzonych w PLN służących do przechowywania środków pieniężnych, prowadzenia rozliczeń pieniężnych dokonywania wypłat świadczeń ze środków : a) Funduszu Pracy, b) Środków Unii Europejskiej m.in. Europejskiego Funduszu Społecznego działanie 1.2, c) Środków Unii Europejskiej m.in. Europejskiego Funduszu Społecznego działanie 1.3. 3.2. Umożliwienie zwiększenia lub zmniejszenia liczby prowadzonych rachunków, zgodnie z potrzebą Zamawiającego. 3.3. Obsługa bieżąca ww. kont polegać będzie w szczególności na: a) dokonywaniu przelewów w systemie elektronicznym na wskazane w dyspozycji rachunki w dniu przekazania przez PUP, b) realizacja dyspozycji płatniczych przekazywanych na elektronicznych nośnikach informacji, c) przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób bezrobotnych, d) dokonywanie wypłat świadczeń gotówkowych dla osób nie posiadających rachunków bankowych. 3.4. Operacje bankowe mają odbywać się głównie przy użyciu systemu bankowości elektronicznej. Wykonawca udostępni bezpłatnie prawo do użytkowania systemu w którym pracuje w celu komunikacji z klientem, zainstaluje system elektroniczny na wskazanym przez Zamawiającego stanowisku komputerowym, zapewni serwis, aktualizacje programu i zabezpieczy bezpłatnie transfer. 3.5. System elektroniczny musi umożliwić dokonywanie przelewów oraz uzyskiwania informacji o stanie rachunków (na każdy dzień roboczy) z możliwością wydruku szczegółowych operacji na rachunkach. 3.6. Wykonawca umożliwi dokonywanie operacji bankowych przekazywanych na nośnikach elektronicznych, a w przypadku konieczności zainstalowania specjalnego oprogramowania lub aplikacji Wykonawca udostępni bezpłatnie prawo do użytkowania programu/aplikacji, zainstaluje program/aplikację na wskazanym przez Zamawiającego stanowisku komputerowym, zapewni serwis, aktualizacje programu/aplikacji. 3.7. Przy przyjmowaniu wpłat na konto (rozliczeń, spłat i egzekucji nienależnie pobranych świadczeń z Funduszu Pracy) - Wykonawca nie będzie pobierał opłat od klientów PUP. 3.8. Wykonawca musi zapewnić wypłatę świadczeń w co najmniej 2-ch punktach kasowych w miejscowości Nowa Sól i 1-dnym punkcie kasowym w miejscowości Kożuchów, które będą czynne we wszystkie dni robocze w godzinach 800-1600 3.9. Wypłaty obejmować będą od 1 900 do 2 500 osób miesięcznie, co stanowi wartość wypłat od 650 000,00zł. do 920 000,00zł. miesięcznie netto - wielkość szacunkowa uzależniona jest od zmian na lokalnym rynku pracy - w tym: a) wypłaty gotówkowe dla 1 000 - 1 400 osób, b) przelewy na rachunki bankowe dla 900 - 1 100 osób. 4. Za wykonanie powyższych czynności Wykonawcy będzie przysługiwać prowizja od faktycznie wypłaconych i spłaconych kwot z uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 stycznia 2000 r. w sprawie szczegółowych zasad finansowania wydatków z Funduszu Pracy oraz sposobu współpracy organów zatrudnienia z bankami i instytucjami finansującymi (Dz. U. Nr 3, poz. 41). 5. Podane dane w opisie przedmiotu zamówienia zostały opracowane w oparciu o okres poprzedzający 36-ciu m-cy, zgodnie z najlepszą wiedzą Zamawiającego. Podane wielkości szacunkowe mogą ulec zmianie, gdyż uzależnione są od zmian na lokalnym rynku pracy, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportu lądowego oraz przesył za pomocą rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 06.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2 Posiadają zlokalizowaną na terenie miasta Nowa Sól placówkę zapewniającą bieżącą obsługę Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia, oraz dysponują co najmniej dwoma punktami kasowym na terenie miasta Nowej Soli i jednym punktem kasowym na terenie miasta Kożuchów, które będą czynne we wszystkie dni robocze w godzinach 800-1600 1.3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się o wspólne zamówienie: 1.3.1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.3.2 każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki formalne, które dotyczą Wykonawców, a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu o zamówieniu i części IV pkt 3.2 SIWZ. 2 Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w punkcie 1 Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia. 2.1 w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - Wykonawca przedstawi: 2.1.1 oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2.1.2 koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami), 2.1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 2.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadają zlokalizowana na terenie miasta Nowa Sól placówkę zapewniającą bieżącą obsługę zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia, oraz dysponuje co najmniej dwoma punktami kasowym na terenie miasta Nowej Soli i jednym punktem kasowym na terenie miasta Kożuchów, które będą czynne we wszystkie dni robocze w godzinach 800-1600 Wykonawca składa: 2.2.1 oświadczenie według wzoru, które znajduje się w treści formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ tabela nr 3 i 4), w którym wskaże liczbę i adresy punktów kasowych oraz godziny ich otwarcia. 3 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 3.1 Dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem, 3.2 Każdy z Wykonawców składa osobno dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 2.1.1, 2.1.2 oraz 2.1.3 . Natomiast dokument o którym mowa w pkt 2.2.1 Wykonawcy składają wspólnie. 4 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/, nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie powinna zawierać oferta: 1. Wypełniony formularz ofertowy z podaniem wysokości prowizji i wyliczeniem ceny na całość zamówienia (z uwzględnieniem pkt 9 w części V SIWZ), - wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wg załącznika nr 2 do specyfikacji. 3. Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. Z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 5. Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 6. Projekt umowy uwzględniający warunki SIWZ oraz istotne warunki umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) - zgodnie z częścią XV SIWZ. 7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 7.1. Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 7.2. oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w części VII SIWZ pkt. 2, 3 i 4. UWAGA: Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ (wyjątek stanowi pkt 5 w części VII( SIWZ). W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć /za zgodność z oryginałem/ każdą z tych stron.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urzad Pracy w Nowej Soli ul. Staszica 1C 67-100 Nowa Sól pokój nr 315 III piętro mail: zino@praca.gov.pl i zamowienia@pup-nowasol.pl fax (068) 3873242.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urzad Pracy w Nowej Soli ul. Staszica 1C 67-100 Nowa Sól pokój nr 107 - I piętro (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości w miejscowości Lubięcin i odprowadzenia ścieków do oczyszczalni ścieków.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup usług transportowych autobusowego /mikrobusowego transportu osób." Nr sprawy: 56/z/2025
- Usługi utrzymania czystości biura i jego otoczenia, prace gospodarcze oraz obsługa środków transportowych Nadleśnictwa Podanin
- "Dowóz osób z terenu gminy Białobrzegi do Ośrodka Wsparcia w Korniaktowie Południowym."
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowych spotkań na potrzeby CUPT.
- Przewóz prób do badań laboratoryjnych II
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





