eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdrojeurządzenie i prowadzenie miejskiej plaży strzeżonej w Międzyzdrojach, w okresieod 16 czerwca 2011 r. do 20 września 2011 roku - zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz .U. Nr 57, poz. 358 ). Numer sprawy ZP 271/7/2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-17

Międzyzdroje: urządzenie i prowadzenie miejskiej plaży strzeżonej w Międzyzdrojach, w okresie: od 16 czerwca 2011 r. do 20 września 2011 roku - zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz .U. Nr 57, poz. 358 ). Numer sprawy : ZP 271/7/2011.
Numer ogłoszenia: 139461 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120611 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, woj. , tel. 091 3275652, faks 0913275630.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: urządzenie i prowadzenie miejskiej plaży strzeżonej w Międzyzdrojach, w okresie: od 16 czerwca 2011 r. do 20 września 2011 roku - zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz .U. Nr 57, poz. 358 ). Numer sprawy : ZP 271/7/2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest urządzenie i prowadzenie miejskiej plaży strzeżonej w Międzyzdrojach, w okresie: od 16 czerwca 2011 r. do 20 września 2011 roku - zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz.U. Nr 57, poz. 358 ) wg niżej wymienionych zasad: 1) przygotowanie kąpieliska: - od dnia 16.06 do 18.06.2011 r. 2) likwidacja kąpieliska: - od dnia 18.09 do 20.09.2011 r. 3) w okresie: od dnia 18.06 do 30.06.2011 r. i od dnia 01.09 do 18.09.2011 r., - na odcinku 200 mb linii brzegowej, po stronie zachodniej od Molo. 4) w okresie : od dnia 01 lipca do 31 sierpnia 2011 r., - na odcinku 600 mb linii brzegowej, po stronie zachodniej od Molo. 5) dokładna lokalizacja i długość poszczególnych odcinków plaży strzeżonej, po stronie zachodniej oraz dokładne miejsca rozmieszczenia wież ratowniczych zostaną ustalone bezpośrednio przed rozpoczęciem wykonywania usługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Na Wykonawcy ciąży obowiązek urządzenia i prowadzenia wyznaczonego odcinka plaży strzeżonej - po stronie zachodniej (1 odcinek -200 m) mając za punkt odniesienia obiekt Molo w Międzyzdrojach, w terminach od 18 - 30.06.2011 r. i od 01 - 18.09.2011 r. - zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz. U. Nr 57, poz. 358 ) w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne ). Na Wykonawcy ciąży obowiązek urządzenia i prowadzenia wyznaczonego odcinka plaży strzeżonej - po stronie zachodniej ( 1 odcinek - 600m ), mając za punkt odniesienia obiekt Molo w Międzyzdrojach, w terminie od 01 lipca do 31 sierpnia 2011 r. - zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz. U. Nr 57, poz. 358) w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne ). Obowiązki Wykonawcy : realizacja zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami zawartymi w Rozporządzaniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku, w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływalniach, kapiących się i uprawiających sporty wodne, w tym: 1) zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne - Rozdział 3 , w tym: a. przygotowanie kąpieliska zorganizowanego - § 7, § 8 ust.2 , b. wykonanie i wywieszenie regulaminów kąpieliska i oznaczenie lokalizacji kąpieliska - § 8 ust. 5, § 9 ust. 1 i ust.2, § 10 ust. 1,2, 3 i 4. c. uzyskanie pozytywnych opinii - § 9 ust. 3, d. przestrzeganie norm zatrudnienia ratowników - § 15, 2) Przestrzeganie szczegółowych warunków bezpieczeństwa osób korzystających z kąpielisk i pływalni określa załącznik nr 4 do rozporządzenia - cały zakres, z wyjątkiem § 7, § 8.1 § 8.2 . 3) Wyposażenie kąpieliska wg wymogów określonych w załączniku Nr 5 pn. Wzory znaków zakazu, ostrzegawczych i informacyjnych , 4) Posiadanie niezbędnego sprzętu, wyszególnionego poniżej, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz.U. Nr 57, poz. 358) w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne ; Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń Wykaz sprzętu ratowniczego, który musi oferent gwarantować w swojej ofercie Sprzęt na jedną wieżę : 1. WIEŻA RATOWNICZA 2. ZESTAW FLAG NA KAŻDĄ WIEŻĘ 3. TABLICE INFORMACYJNE O POMIARACH 4. TABLICE; POCZĄTEK I KONIEC PLAŻY 5. OZNAKOWANIE KĄPIELISKA - BOJE, BALASTY ( ILOŚĆ WG NORM I POTRZEB ) 6. OZNAKOWANIE INDYWIDUALNE RATOWNIKA ( CZAPECZKA KOSZULKA, SZORTY ) 7. WYPOSAŻENIE OSOBISTE - BAYWATCH 3 SZT. 8. SPRZĘT MEDYCZNY : ZESTAW REANIMACYJNY Z HOMOLOGACJĄ, APTECZKA, ŚRODKI OPATRUNKOWE, NOSZE, KOŁNIERZ ORTOPEDYCZNY, TERMOMETR 9. LINY ASEKURACYJNE Z KOŁOWROTEM O DŁ. MINIMUM 80M NA KAŻDYM STANOWISKU RATOWNICZYM ( JEDNA NA KAŻDE 100M LINII BRZEGOWEJ ) 10. KOŁA RATUNKOWE Z LINKĄ LUB PASY RATUNKOWE - JEDNO NA 50 M LINII BRZEGOWEJ ZAWIESZONE NA SŁUPKACH W POBLIŻU LUSTRA WODY 11. RZUTKA RATUNKOWA 12. KOCE SZT.2 13. BOSAKI RATUNKOWE 2 SZT 14. LORNETKA 15. ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI 16. SPRZĘT DO NURKOWANIA ABC 17. TUBA ELEKTROAKUSTYCZNA 1 SZT 18. ŁÓDŹ WIOSŁOWA ( Z WYPOSAZENIEM ZGODNYM Z NORMĄ ) JEDNA NA KAŻDE 100 M LINII BRZEGOWEJ Ponadto: 1. ŁÓDŹ MOTOROWA 1 SZT. NA KAŻDE 400 M LINII BRZEGOWEJ, W TYM 1 PŁYWAJACA JEDNOSTKA MUSI POSIADAĆ KARTĘ BEZPIECZEŃSTWA I BYĆ ZDOLNĄ PORUSZAĆ SIĘ W STREFIE PRZYBRZEŻNEJ PRZY SILE WIATRU RÓWNEJ CO NAJMNIEJ 6 B, ORAZ POSIADAĆ ZAŁOGĘ Z UPRAWNIENIAMI. ( MIN. STARSZY STERNIK ). 2. SPRZĘT MEDYCZNY: SZYNY KRAMERA, ŚRODKI OPATRUNKOWE I MEDYCZNE - ( ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6 WW. ROZPORZĄDZENIA ) 3. TABLICE; POCZĄTEK I KONIEC PLAŻY Wykonawca jest zobowiązany, do uruchomienia dwóch punktów medycznych jeden od strony morza, drugi od strony lądu oraz zatrudnienia co najmniej jednego ratownika medycznego posiadającego minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w jednostkach pomocy doraźnej ( tj. zespół wyjazdowy pogotowia ratunkowego, Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, Szpitalny Oddział Ratunkowy). Punkty medyczne muszą być wyposażone w minimum następujący sprzęt : defibrylator ( AED ), zestaw do przyrządowego udrażniania dróg oddechowych, zestaw do prowadzenia tlenoterapii biernej, ssak, worek samorozprężalny wraz z kompletem masek ( dla dzieci i osób dorosłych ), zestaw leków zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 grudnia 2008r. w sprawie szczegółowego zakresu medycznych czynności ratunkowych, które mogą być podejmowane przez ratownika medycznego ( Dz. U. z dnia 11 stycznia 2007r. 07.4.33 ), oraz zestaw kołnierzy do unieruchamiania kręgosłupa szyjnego, zestaw szyn Kramera, 3 szt. kocy termicznych, zestaw do opatrywania ran ( bandaże, gaziki, plastry, siatki podtrzymujące itp. ). Wykonawca ma obowiązek realizowania programu Błękitna flaga . Wykonawca ma obowiązek współpracować z Centrum Koordynacji Ratownictwa w Sopocie ( w ramach programu numer ratunkowy nad wodą 601 100 100 ) kod CPV 98361000-1.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.36.10.00 - Usługi związane z wodami morskimi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wiesław Borowski Wibor, ul. Słoneczna 3, 72-400 Dziwnów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138211,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 170000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 170000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.