Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Nowa Sarzyna: Remont pomieszczeń III piętra budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie przy ul. Kopernika 1
Numer ogłoszenia: 139458 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 017 2413251, fax 017 2413111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.nowasarzyna.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń III piętra budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie przy ul. Kopernika 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych i elektrycznych związanych z remontem pomieszczeń III piętra budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie przy ul. M. Kopernika 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia określonego w opisie robót oraz w zakresie rzeczowym określonym w przedmiarze robót. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - roboty budowlano montażowe: remont pomieszczeń III piętra w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie przy ul. Kopernika 1, obejmował będzie prace rozbiórkowe związane z wymianą warstw podłogowych, podokienników, stolarki drzwiowej, wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo kartonowych na ruszcie metalowym, montaż nowej stolarki drzwiowej, uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów, uzupełnienie tynków, malowanie i szpachlowanie ścian i sufitów, demontaż istniejących parapetów i montaż nowych, ułożenie płytek posadzkowych i paneli podłogowych, wykonanie klimatyzacji w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy /świetlicy/. Przy montażu nowej stolarki drzwiowej, kolor i typ stolarki jak na II piętrze budynku tj. drzwi wewnętrzne wejściowe firmy /DRE DRZWI/, nazwa drzwi ENTER 50, okleina olcha, ościeżnica drewniana prosta- olcha, opaska maskująca standard - olcha, okucia firmy Porta typ ECO srebrne, drzwi antywłamaniowe firmy PORTA, nazwa drzwi OPAL PLUS wzór 8, okleina olcha z ościeżnicą stalową, opaska maskująca standard firmy /DRE DRZWI/ w okleinie olcha, okucia firmy Porta typ ECO srebrne / wymagania te są niezbędne z uwagi na utrzymanie estetyki budynku/. Zakres robót obejmuje wykonanie robót wraz z dostawą i montażem. - roboty elektryczne: roboty elektryczne związane są z przełożeniem wyłączników w niektórych pomieszczeniach oraz montażem klimatyzacji na sali konferencyjnej Zakres zadania obejmuje: - zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania, - wykonanie robót budowlanych, Wykonawca robót przed zamontowaniem podokienników dokona indywidualnych pomiarów z uwagi na to że budynek urzędu był budowany w latach pięćdziesiątych i poszczególne podokienniki mogą się różnić w szerokości o kilkanaście mm. Szczegółowy zakres robót w załączonym do siwz przedmiarze robót. Wykonawca na zastosowane materiały i urządzenia winien przedłożyć wymagane prawem certyfikaty i atesty oraz okazać je na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać niżej podane warunki oraz udokumentować ich spełnienie: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - wyznaczyć do pełnienia funkcji kierownika budowy osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia w branży budowlanej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie oraz aktualny wpis o przynależności w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) zwanej dalej ustawą Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: spełnia/ nie spełnia: Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY USTAWOWE 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy wykonawca składa następujące dokumenty: a) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. b) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w branży budowlanej osoby wyznaczonej na stanowisko kierownika budowy oraz aktualny wpis o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. c składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. DOKUMENTY DODATKOWE 1) Wypełniony formularz oferty (wg zał. nr 1 do siwz). 2) Kosztorys ofertowy. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się przez kilku wykonawców o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo dla osoby/ osób do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasarzyna.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna (Pok. nr 215).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna (Sekretariat II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI NOWA SARZYNA
- Dowóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Nowa Sarzyna do przedszkoli, szkół i ośrodka edukacyjnego oraz na zajęcia sportowe w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa lekkich ubrań specjalnych na potrzeby realizacji zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi NOWA SARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





