Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Kraków: Dostawa środków czystości dla MOPS w Krakowie w latach 2008-2009
Numer ogłoszenia: 139439 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, fax 012 6165428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości dla MOPS w Krakowie w latach 2008-2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, zgodnie z asortymentem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Dostawy będą wykonywane na podstawie pisemnych zamówień częściowych, w ilościach i asortymencie wymienionych w tych zamówieniach. 3. Miejsce dostawy: Magazyn Centralny MOPS w Krakowie na ul. Józefińskiej 14, w godzinach pracy Zamawiającego: pn. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.30-15.30. 4. Warunki dodatkowe: 1) Opakowania środków mają jednoznacznie umożliwić ich identyfikację (typ, producent) oraz nie mogą utrudniać korzystania z tych środków. 2) Zamawiający wymaga, aby oferowane zamienniki środków czystości posiadały parametry analogiczne lub lepsze od parametrów środków czystości wskazanych w załączniku nr 1 do specyfikacji (m.in. wydajność, trwałość) - w przypadku oferowania zamienników 3) Wykonawca będzie dostarczał środki czystości własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność. 4) Wykonawca ma obowiązek zapewnić rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5) Gramatura środków czystości wymienionych w poz. 36, 37, 38, 40, 41, 42, 43, 51, 52, 55, 56, 59, 60, 61, 62 formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji może odbiegać max. 10% od gramatury określonej przez Zamawiającego. 6) Termin przydatności do użycia środków czystości musi wynosić minimum 10 miesięcy od dnia dostawy danej partii towaru 7) Ewentualne kary umowne będą potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 8) W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, że dostarczony towar jest wadliwy Wykonawca ma obowiązek wymienić towar w terminie do 2 dni od daty stwierdzenia nieprawidłowości. 9) Zamawiający nie odbierze przedmiotu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca przy dostawie nie dostarczy faktury lub gdy będzie ona błędnie wystawiona. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych środków w obrębie asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do wysokości kwoty umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.20.00 - Papier toaletowy, papier kreślarski i podobny papier lub tektura Kod CPV wg słownika 2008: 37.82.38.00 - Papier wielowarstwowy i tektura Oryginalny kod CPV: 24.50.00.00 - Gliceryna, mydła, detergenty, preparaty myjące i do pastowania, perfumy i preparaty toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące Oryginalny kod CPV: 25.24.33.00 - Artykuły gospodarstwa domowego i toaletowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.30 - Wiadra .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: n.d..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu określone są w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). W przypadku: 1) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. 2) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, gdy zaciągnięcie zobowiązania z tytułu realizacji zamówienia przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągania zobowiązań, a w przypadku gdy umowa spółki stanowi inaczej, umowę spółki wraz ze wskazanym w niej dokumentem upoważniającym do zaciągania ww zobowiązań o ile dokument taki w umowie spółki jest wymagany (art. 230 kodeksu spółek handlowych), 4) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy nie wynika to z w/w dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?id=9652
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: n.d.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: n.d.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie ul. Józefińska 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, zgodnie z asortymentem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.20.00-4, 24.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Worki do odkurzaczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków papierowych do odkurzaczy dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, zgodnie z asortymentem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dozowniki i pojemniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dozowników i pojemników plastikowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, zgodnie z asortymentem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.33.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa i sprzedaż karetki transportowej typu B wraz z wyposażeniem dla potrzeb Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
- 151/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa komputerów stacjonarnych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej 2025 r.
- Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci telekomunikacyjnej AGH - KC-DE-zp.272-665/25
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27 w okresie I-VI 2026 r.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Dostawa środków czystości
- Dostawa środków czystości do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa chemii profesjonalnej do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Sprzedaż i dostawa profesjonalnych środków czystości dla potrzeb tutejszego Domu.
- Sprzedaż i dostawa artykułów czystościowych dla potrzeb tutejszego Domu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





