To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Warszawa: Usługa konserwacji i napraw elektrycznych sieci zewnętrznych i instalacji w obiektach użytkowych przez UKSW
Numer ogłoszenia: 139423 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83635 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji i napraw elektrycznych sieci zewnętrznych i instalacji w obiektach użytkowych przez UKSW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I Do obowiązków Wykonawcy w ramach miesięcznej opłaty ryczałtowej należy: 1. Utrzymywanie ciągłości zasilania na WLZ-ach i urządzeniach odbiorczych w obiektach Zamawiającego, 2. Dokonywanie napraw i wymiana uszkodzonych elementów instalacji i urządzeń elektrycznych nie podlegających gwarancji. 3. Podłączanie nowych urządzeń elektrycznych z uwzględnieniem optymalnego obciążenia instalacji elektrycznej. 4. Regulacja sterujących urządzeń zegarowych. 5. W przypadku przerwy w zasilaniu natychmiastowe inicjowanie działań mających na celu zabezpieczenie instalacji i urządzeń oraz możliwie najszybsze przywrócenie zasilania, a także powiadamianie Zakładu Energetycznego i Zamawiającego o przerwie w zasilaniu. 6. Dokonywanie okresowych, 1 raz w miesiącu, oględzin rozdzielnic elektrycznych, usuwanie stwierdzonych nieprawidłowości. 7. Dokonywanie raz w roku planowych przeglądów rozdzielnic, sporządzanie protokołu przeglądu i dostarczanie go Zamawiającemu. 8. Usuwanie, w terminie 7 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu przeglądu, nieprawidłowości stwierdzonych w trakcie przeglądu rozdzielnic, sporządzanie protokołu ich usunięcia i dostarczanie go Zamawiającemu. 9. Okresowe, przeprowadzane w: lutym i wrześniu, przeglądy instalacji oświetleniowej ogólnej i zewnętrznej, usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych w trakcie przeglądu. 10. Okresowe, wykonywane w marcu przeglądy instalacji odgromowej, usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i sporządzenie protokołu. 11. Sprawdzanie zgodnie z wytycznymi producenta działania wyłączników różnicowo-prądowych. 12. Zgodnie z wymogami przepisów ustawy Prawo Budowlane i obowiązującymi przepisami wykonawczymi dla poszczególnych instalacji, oraz każdorazowo po usunięciu awarii lub remoncie czy przebudowie instalacji, wykonywanie pomiarów w zakresie: a) rezystancji uziemień, b) ciągłości przewodów PE;N, c) sprawdzenia stanu izolacji, d) ochrony przeciwporażeniowej, e) ochrony odgromowej, sporządzanie protokołu pomiarów, zgodnego z obowiązującymi przepisami i dostarczanie go Zamawiającemu oraz usuwanie, w terminie 7 dni roboczych od daty wykonania pomiarów, nieprawidłowości stwierdzonych w czasie pomiarów i sporządzanie protokołu ich usunięcia. 13. Zabezpieczanie wszystkich rozdzielnic elektrycznych przed dostępem osób niepowołanych. 14. Dokonywanie odczytów stanów liczników i podliczników energii elektrycznej, zainstalowanych w instalacjach elektrycznych użytkowanych przez Zamawiającego - w każdym ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego. 15. Dokonywanie raz w roku, w czerwcu, pisemnej oceny eksploatowanych instalacji elektrycznych oraz zewnętrznych sieci elektrycznych i przekazanie jej Zamawiającemu. 16. Współpraca z dostawcami energii elektrycznej oraz innymi zewnętrznymi służbami technicznymi w zakresie niezbędnym do wykonywania niniejszego zamówienia. 17. Stała współpraca oraz wymiana informacji ze służbami technicznymi i administracyjnymi Zamawiającego, natychmiastowe powiadamianie Zamawiającego o zaistniałych awariach. 18. Doradztwo w zakresie rozwoju i usprawnień instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych oraz w doborze urządzeń elektrycznych. 19. Wnioskowanie o likwidację urządzeń elektrycznych nie nadających się do dalszego użytkowania i przedstawianie Zamawiającemu opinii technicznej uzasadniającej wniosek. 20. Wykonywanie prac związanych z modernizacją i rozbudową instalacji elektrycznych i zewnętrznych sieci elektrycznych, w przypadku pojawienia się w trakcie eksploatacji obiektów konieczności włączenia do sieci dodatkowych pomieszczeń lub obiektów, zainstalowania dodatkowych urządzeń elektrycznych w pomieszczeniach lub obiektach (np. instalowanie nowych gniazd elektrycznych lub punktów oświetleniowych itp.), lub konieczności unowocześnienia istniejących instalacji elektrycznych i zewnętrznych sieci elektrycznych - jeśli zakres robocizny tych prac nie przekracza, w ramach jednego zadania, wymiaru 4 dniówek roboczych (tj. 32 godzin) wg KNR. W przypadku, gdy zakres ich przekroczy 32 roboczogodziny, wykonywane będą na podstawie odrębnego pisemnego zlecenia i rozliczane na podstawie kosztorysów powykonawczych. 21. Udział w okresowych przeglądach technicznych budynków. 22. Ścisła współpraca z innymi Wykonawcami - konserwatorami innych branż . CZĘŚĆ II W zakresie świadczonych usług należy uwzględnić: 1. Usługa ma być wykonywana obiektach we wszystkich lokalizacjach wymienionych w części III. 2. Wykonywanie prac określonych w części I przy użyciu środków konserwujących, narzędzi i urządzeń własnych Wykonawcy. 3. Wykonawca winien dysponować minimum 4 pracownikami posiadającymi aktualne uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci elektrycznych, w tym minimum 2 w zakresie do 15 kV, a pozostali do 1 kV. 4. Wymagana stała obecność w obiektach Zamawiającego co najmniej 2 pracowników wyznaczonych do konserwacji i dokonywania napraw instalacji elektrycznych, z których co najmniej jeden posiada aktualne uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci elektrycznych do minimum 15 kV, a drugi minimum do 1 kV, przez 7 dni w tygodniu, w godz. 7.00 - 16.00. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia niezbędnej liczby pracowników posiadających wymagane przepisami uprawnienia w celu terminowej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadkach usuwania awarii i realizacji zlecanych prac, o których mowa w cz. I pkt 20. 6. Stałą dostępność Wykonawcy pod podanym przez niego numerem telefonu i gotowość serwisową przez 7 dni w tygodniu bez ograniczeń godzinowych. 7. W przypadku awarii Wykonawca przystąpi do jej usunięcia najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia. 8. Pozostałe zlecenia napraw powinny być realizowane najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu zgłoszenia. 9. Dojazdy do obiektów UKSW, wykonywanie prac w dni wolne od pracy, zakup i transport materiałów i części zamiennych, koszty najmu maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia nie podlegają oddzielnej wycenie i ujęte są w kwocie miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego. 10. Koszty materiałów i części koniecznych do wymiany i naprawy instalacji i sieci będą wyceniane oddzielnie, na podstawie średnich cen określonych w Biuletynie SEKOCENBUDU za dany kwartał, lub na podstawie faktur zakupu od producenta, w przypadku, jeśli ceny producenta nie są wyższe, niż ceny określone w Biuletynie Sekocenbudu. CZĘŚĆ III Wykaz lokalizacji i obiektów będących w dyspozycji Zamawiającego: 1. ul. Dewajtis 5 budynek Stary budynek Łącznik budynek Nowy Gmach domek nr 2 domek nr 3 domek nr 6 domek nr 7 domek nr 8 domek nr 11 domek nr 12 cała instalacja elektryczna zewnętrzna na terenie przy ul. Dewajtis 3 i 5, z której korzysta Zamawiający 2. ul. Wóycickiego 1/3 budynek nr 2 (nieeksploatowany) budynek nr 3 budynek nr 4 budynek nr 9 budynek nr 11 (część - 1.345,60m2) budynek nr 12 budynek nr 14 budynek nr 15 budynek nr 16 (nieeksploatowany) budynek nr 17 budynek nr 19 budynek nr 20 - kościół budynek nr 21 Auditorium Maximum budynek nr 23 WNHiS instalacje elektryczne zewnętrzne przy w/w budynkach i na terenie Wóycickiego1/3 użytkowane przez Zamawiającego 3. ul. Nowogrodzka 12., 4. Łomianki - ul. Baczyńskiego 7.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FACILITY MANAGEMENT GROUP Sp. z o. o., ul. Bema 83, 01-233 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 663000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 549072,00
Oferta z najniższą ceną: 383760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 927512,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace związane ze świadczeniem usług pogotowia w zakresie usuwania awarii elektrycznych. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.119.2025
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- 143/2025 Wykonanie niezbędnych prac porządkowych i naprawczych oraz przeglądów celem przygotowania lokali mieszkalnych do zasiedlenia
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
- Prowadzenie całodobowej, codziennej obsługi, konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji i sieci elektrycznej oraz wyposażenia budynkowego i biurowego w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o
- Usługi elektryczne na terenie Z/I Bełchatów, Z/I Julków, SP Wola Kruszyńska, OUK Łask, OUK Pabianice, OUK Skierniewice, Siedziby Zarządu oraz PSZOK Teklinów /2025
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





