eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskREMONT, UTRZYMANIE, OCHRONA DRÓG PUBLICZNYCH (ULIC), PLACÓW, ZNAKÓW DROGOWYCH, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU I INNE ROBOTY Z ZAKRESU UTRZYMANIA DRÓG Z WYŁĄCZENIEM ROBÓT REALIZOWANYCH Z ZASTOSOWANIEM ASFALTU LANEGO I BETONU ASFALTOWEGO NA TERENIE MIASTA GD

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-10

Gdańsk: REMONT, UTRZYMANIE, OCHRONA DRÓG PUBLICZNYCH (ULIC), PLACÓW, ZNAKÓW DROGOWYCH, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU I INNE ROBOTY Z ZAKRESU UTRZYMANIA DRÓG Z WYŁĄCZENIEM ROBÓT REALIZOWANYCH Z ZASTOSOWANIEM ASFALTU LANEGO I BETONU ASFALTOWEGO NA TERENIE MIASTA GDAŃSKA PODZIELONEGO NA CZTERY OBSZARY
Numer ogłoszenia: 139403 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorządowa gminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT, UTRZYMANIE, OCHRONA DRÓG PUBLICZNYCH (ULIC), PLACÓW, ZNAKÓW DROGOWYCH, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU I INNE ROBOTY Z ZAKRESU UTRZYMANIA DRÓG Z WYŁĄCZENIEM ROBÓT REALIZOWANYCH Z ZASTOSOWANIEM ASFALTU LANEGO I BETONU ASFALTOWEGO NA TERENIE MIASTA GDAŃSKA PODZIELONEGO NA CZTERY OBSZARY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni jezdni, chodników, placów i inne roboty z zakresu utrzymania dróg z wyłączeniem robót realizowanych z zastosowaniem asfaltu lanego i betonu asfaltowego na terenie administracyjnym miasta Gdańska podzielonego na cztery obszary.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium wynosi 18.300 zł w tym: OBSZAR I, II, IV po 4.500 zł i OBSZAR III 4.800 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1.Wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał roboty polegające na: - wykonaniu nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych w ilości nie mniejszej niż 3000 m2 (łącznie) - remoncie, utrzymaniu znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (np. barier energochłonnych itp.) o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto potwierdzone dokumentami np. referencjami na dowód że roboty wykazane zostały wykonane należycie. . 2. Wskaże osobę - kierownika budowy, branży drogowej posiadającą uprawnienia wykonawcze do prowadzenia robót drogowych. . 3. Oświadczy, iż dysponuje zapleczem technicznym o powierzchni min. 2000 m2 wyposażonym w środki łączności (telefon, fax) zlokalizowanym na terenie administracyjnym miasta Gdańska, umożliwiającym realizację zamówienia w zakresie robót o charakterze awaryjnym. . 4. Oświadczy iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Pzp- zał. 1a. Warunek pkt. 1. dotyczy jednego OBSZARU. W przypadku składania ofert na dwa OBSZARY wykonawca powinien wykazać się: wykonaniem nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych nie mniejszej niż 4500 m2 i wykonaniem robót polegających na remoncie, utrzymaniu znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (np. barier energochłonnych itp.) o wartości nie mniejszej niż 350 tys. zł brutto. Warunek pkt. 2,3 i 4 powinien być spełniony w takim samym zakresie przez wykonawcę składającego ofertę na jeden lub dwa OBSZARY. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie analizy dokumentów przez sprawdzenie kompletności, zgodności warunków oraz jakości zlożonych dokumentów wg zasady spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia zgodnie z pkt. 1.1. SIWZ. (dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki). 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (potwierdzające oświadczenie zawarte w zał. 1a). Zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje (dane zawarte aktualne) z Krajowego Rejestru Karnego w związku z art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp. - dot. urzędujących członków władz. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1,3.1.,3.2., 3.3. zał.1 do SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodne z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane(Dz. U z dn. 24.05.2006r Nr 87, poz.605). INFORMACJE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW PKT III. 2. (NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA) AD. 1. Wykazy robót sporządzone wg wzoru - zał SIWZ oraz dokumenty np. referencje potwierdzające, że roboty wykazane zostały wykonane należycie . AD. 2.Oświadczenie wykonawcy zgodnie z zał. SIWZ, uprawnienia, aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w załączeniu. AD. 3. spełnienie warunku należy udokumentować poprzez oświadczenie wykonawcy wg wzoru zał. SIWZ. AD. 4. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dród i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36 80-254 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dród i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36 80-254 Gdańsk budynek B pokój nr 25 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OBSZAR I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie granic Obszaru I - ŚRÓDMIEŚCIE od północy : - ul. Kartuska z wyłączeniem ul. Kartuskiej - ul. Nowe Ogrody z wyłączeniem ul. Nowe Ogrody - ul. Hucisko z wyłączeniem ul. Hucisko od wschodu : - linia kolejowa PKP - ul. Trakt Św. Wojciecha - ul. Okopowa - ul. Wały Jagiellońskie do skrzyżowania z ul. Hucisko z wyłączeniem skrzyżowania od południa : granica administracyjna Gdańska od zachodu : granica administracyjna Gdańska.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OBSZAR II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar II - WSCHÓD od północy: granica administracyjna Gdańska od wschodu: granica administracyjna Gdańska od południa: granica administracyjna Gdańska od zachodu: - linia kolejowa PKP, - ul. Trakt Św. Wojciecha z wyłączeniem ul. Jedności Robotniczej, - ul. Okopowa z wyłączeniem ul. Okopowej, - ul. Wały Jagiellońskie do skrzyżowania z ul. Hucisko z wyłączeniem ul. Wały Jagiellońskie, - ul. Targ Drzewny z wyłączeniem ul. Targ Drzewny, - ul. Podwale Staromiejskie z wyłączeniem ul. Podwale Staromiejskie, - ul. Grodzka z wyłączeniem ul. Grodzkiej, - wschodnia strona Motławy, Martw.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OBSZAR III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar III - OLIWA od północy: granica administracyjna Gdańska od wschodu: - tory kolejowe SKM łącznie z wiaduktem drogowym w ciągu ul. Krasickiego, - ul. Kochanowskiego od skrzyżowania z ul. Kościuszki w kier. Nowego Portu łącznie ze skrzyżowaniem z ul. Kościuszki, od południa: - ul. Słowackiego z wyłączeniem ul. Słowackiego, - ul. Kościuszki z wyłączeniem ul. Kościuszki, od zachodu: granica administracyjna Gdańska.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OBSZAR IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar IV - WRZESZCZ od północy: - ul. Słowackiego łącznie z ul. Słowackiego, - ul. Kościuszki łącznie z ul. Kościuszki z wyłączeniem skrzyżowania z ul. Kochanowskiego, - strona wschodnia torów SKM z wyłączeniem wiaduktu drogowego w ciągu ul. Krasickiego od wschodu: - Motława, Martwa Wisła, od południa: - ulice: Kartuska, Nowe Ogrody, Hucisko, Targ Drzewny, Podwale Staromiejskie, Grodzka, od zachodu: granica administracyjna Gdańska.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.