eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceSUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-31

Kielce: SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ
Numer ogłoszenia: 139383 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107581 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa i bułki tartej z grupy 158 CPV oraz zgodnie z wymogami Polskiej Normy w ilościach nw.: Chleb pszenno - żytni CPV 15811100-7; PN-A-74103:1993 - 160 000 kg (waga 400g, krojony, opakowanie foliowe, etykieta z nazwą producenta, składem i terminem przydatności do spożycia) Chleb pszenny CPV 15811100-7; PN-A-74105:1992 - 19 000 kg (waga 400g, krojony, opakowanie foliowe, etykieta z nazwą producenta, składem i terminem przydatności do spożycia) Bułka tarta CPV 15893000-4; PN-A-74113:1997 - 240 kg (opakowania 500g - 1kg, etykieta z nazwą producenta, składem i terminem przydatności do spożycia) Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy tj. od 01.07.2010 r. do 30.06.2011 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. Dostawy należy realizować własnym transportem (na koszt Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest powiadomić telefonicznie Zamawiającego o realizacji dostawy w danym dniu (uzgodnienie konkretnej godziny dostawy). Dostawy należy realizować jeden raz dziennie od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:00 do 10:00; od piątku do soboty w godz. od 7:00 do 9:00. Dostarczany towar ma być ułożony w opakowaniach posiadających atest do kontaktu z żywnością w sposób nie powodujący deformacji. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: a)nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b)nazwa oraz rodzaj produktu, c)data-termin przydatności do spożycia (należy spożyć do dzień, miesiąc, rok), d)masa netto, e)warunki przechowywania, f)wykaz składników wg udziału surowców. Wraz z dostawą towaru Zamawiający żąda faktury. Zawarte w fakturach: nazwa towaru oraz jednostka miary, muszą być zgodne z nazwą towaru oraz jednostką miary określonymi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad jakościowych dostarczonych produktów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany i dostarczenia na własny koszt w terminie do godz. 14:00 tego samego dnia. W przypadku nie dostarczenia w wyznaczonym dniu zamówionej ilości towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty jego zakupu (zaopatrzenie, transport itp.) u innego Wykonawcy ustalonego przez Zamawiającego oraz pokryje różnice w cenie zakupu towaru, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości niedostarczonego w tym dniu towaru. W przypadku nie dokonania wymiany wadliwego towaru w terminie do godz. 14:00 tego samego dnia, Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty zakupu towaru wolnego od wad u innego Wykonawcy oraz pokryje różnicę w cenie zakupu towaru wolnego od wad, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości wadliwego towaru. W przypadku trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nie dostarczenia towaru lub dostawy towaru nie odpowiadającego wymogom określonym w niniejszej specyfikacji rozwiązanie umowy następuje bez wypowiedzenia - po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % ceny (brutto) za towar, który miał dostarczyć do końca trwania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00 - Chleb 15.89.30.00 - Produkty suszone .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcji Artykułów Spożywczych MISTER Sp.j., Jeziorko 99c, 26-006 Nowa Słupia, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186498,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 189922,86

  • Oferta z najniższą ceną: 189922,86 / Oferta z najwyższą ceną: 308724,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.