eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecModernizacja instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Sosnowcu przy ul. Generała Andersa 81b i dla Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu przy ul. Jagiellońskiej 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Sosnowiec: Modernizacja instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Sosnowcu przy ul. Generała Andersa 81b i dla Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu przy ul. Jagiellońskiej 2
Numer ogłoszenia: 139369 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,2960505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Sosnowcu przy ul. Generała Andersa 81b i dla Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu przy ul. Jagiellońskiej 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji solarnej złożonej z 60 kolektorów słonecznych o powierzchni absorpcji 127,8m2 i mocy 102 kW dla Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu oraz wykonanie instalacji solarnej złożonej z 48 kolektorów słonecznych o powierzchni 102,24 m2 i mocy 81,6 kW dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Sosnowcu wg dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający zezwala na zastosowanie zamiennych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż materiały i urządzenia wskazane w projekcie. Ze względu na dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych Zamawiający żąda dołączenia do oferty sprawozdania z badań proponowanego kolektora słonecznego, na zgodność z normą PN EN-12975-2, p.6.1 lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wykonane przez akredytowane laboratorium badawcze oraz aktualny certyfikat zgodności, wydany przez akredytowaną Jednostkę Certyfikującą. Minimalne wymogi dla podstawowych parametrów proponowanego kolektora słonecznego: - wartość absorpcyjna (min. 95%), - emisyjność (maks. 5%), - sprawność optyczna (min. 80%) Ponadto zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonujący zamówienie w części dofinansowanej korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia oraz: - uruchomić instalację i dokonać jej regulacji, - opracować instrukcje obsługi i przeszkolić pracowników.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Oryginalny kod CPV: 40.42.00.00 - Instalacje słoneczne Kod CPV wg słownika 2008: 09.33.20.00 - Instalacje słoneczne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 12 500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone poniżej: 1.Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 3.W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. polegające na wykonaniu instalacji kolektorów słonecznych o powierzchni absorpcyjnej nie mniejszej niż 100 m2. Kwota każdej z robót powinna być co najmniej równa wysokości ceny ofertowej brutto. 4.Dysponują: a. jedną osobą posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, b. jedną osobą posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, c. 5 pracownikami uczestniczącymi przy realizacji inwestycji, którzy powinni posiadać aktualne badania wysokościowe i powinni legitymować się uprawnieniami grupy II do eksploatacji oraz dozoru urządzeń, instalacji i sieci (podstawa prawna Dz. U. 2003 Nr. 89, poz. 828). 5.Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia z wymaganą sumą gwarancyjną nie mniejszą niż wysokość ceny ofertowej brutto, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 6. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000 zł. Stwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych), wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków) dokumenty - według formuły: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24. ust. 1 i ust. 2 Ustawy - wzór oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. potwierdzenie wykonania co najmniej 3 robót polegających na wykonaniu instalacji kolektorów słonecznych o powierzchni absorpcyjnej nie mniejszej niż 100 m2, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Kwota każdej z robót powinna być co najmniej równa wysokości ceny ofertowej brutto. 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj.: - do kierowania robotami budowlanymi, dla której należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, - do kierowania robotami budowlanymi, dla której należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, - posiadających aktualne badania wysokościowe oraz uprawnienia grupy II do eksploatacji oraz dozoru urządzeń, instalacji i sieci (podstawa prawna Dz. U. 2003 Nr. 89, poz. 828). 5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia z wymaganą sumą gwarancyjną nie mniejszą niż wysokość ceny ofertowej brutto, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 6.Informacje banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8.Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 9.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. UWAGA! a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: - oddzielnie składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), - oddzielnie składają odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - pozostałe oświadczenia lub dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają wspólnie i ulegają one sumowaniu. b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz spełniać wymóg punktu 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU Wydział Inwestycji Miejskich ul. Ignacego Mościckiego 14 41-200 SOSNOWIEC (III piętro, pokój nr 307).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu Wydział Inwestycji Miejskich ul. Ignacego Mościckiego 14, (I piętro, pokój 129).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.