Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-22
Białystok: Dostawy opatrunków i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej PN-30/15/2
Numer ogłoszenia: 139361 - 2015; data zamieszczenia: 22.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl/zp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy opatrunków i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej PN-30/15/2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy opatrunków i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej o wartości szacunkowej poniżej 134 tys. euro.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3, 33.14.16.00-6, 33.69.00.00-3, 33.14.11.19-7, 33.14.11.11-1, 33.14.11.27-6, 33.14.11.12-8, 33.14.11.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.04.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. Dokładne opisy katalogowe oferowanych produktów uwzględniające parametry wymagane przez zamawiającego w załączniku nr 6 oraz 7 do SIWZ; 2. Próbki oferowanego asortymentu w ilości: pakiet 1 - 1 szt. każdej pozycji, pakiet 8 - 1 saszetka, pakiet 13 - 1 sztuka, pakiet 15 - 1 op., pakiet 16 - 1 op., pakiet 17 - 1 szt., pakiet 18 - 1 szt., pakiet 19 - 1 op. każdego rozmiaru, pakiet 20 - 4 mb, pakiet 21 - 1 op., pakiet 22 - 1 szt., pakiet 23 - 1 szt., pakiet 25 - po 4 listki każdej pozycji, pakiet 27 - po 1 saszetce każdego rodzaju, pakiet 28 - po 1 saszetce każdego rodzaju, pakiet 29 - po 1 saszetce każdego rodzaju, pakiet 30 - po 1 saszetce każdego rodzaju, pakiet 31 - po 1 saszetce każdego rodzaju, pakiet 32 - po 1 saszetce każdego rodzaju, pakiet 33 - po 1 saszetce każdego rodzaju, pakiet 34 - po 1 saszetce każdego rodzaju. Każdą próbkę należy oznaczyć nazwą Wykonawcy oraz numerem pakietu i pozycji, a do oferty załączyć wykaz złożonych próbek, zawierający następujące informacje: nr pakietu i pozycji, nazwa własna, rozmiar i producent danej próbki oraz ilość. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (produkty jednorazowego użytku, sterylne), próbki nie będą zwracane. 3. Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679), zawierające zobowiązanie do dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego kopii aktualnych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych wyrobów z odnoszącymi się do nich wymaganiami zasadniczymi (tj. deklaracja zgodności wytwórcy oraz certyfikat jednostki notyfikowanej - jeżeli dotyczy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Świadectwa zgodności oferowanych produktów z wskazanymi w Załączniku nr 6 do SIWZ normami - dot. pakietów nr 15, 17 oraz 21.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2 Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) punktor 2 do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ceny jednostkowe, ustalone w ofercie z dnia ........... zawierają wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i nie ulegną zmianie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Po upływie tego okresu dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym - zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto; b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmian określonych w ust. 1 Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 3. Zmiana cen może nastąpić wyłącznie w formie aneksu do niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsk.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Sekcja zamówień publicznych, pok. 60007.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Kancelaria, pok. 6124.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek hydrożelowy, jałowy typu AQUA-GEL, krążek średnica 6,5 cm x 1 szt. - 20 szt., 2. Opatrunek hydrożelowy, jałowy typu AQUA-GEL, prostokąt 6 cm x 12 cm x 1 szt. - 30 szt., 3. Opatrunek hydrożelowy, jałowy typu AQUA-GEL, prostokąt 12 cm x 24 cm x 1 szt. - 10 szt., 4. Opatrunek hydrożelowy, jałowy typu AQUA-GEL, prostokąt 10 cm x 12 cm x 1 szt. - 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PROTEZA KOŚCI CZASZKI typu CODUBIX R1 (dł.130, szer.125, wys. krzywizny 22mm) - 2 szt., 2. PROTEZA KOŚCI CZASZKI typu CODUBIX R2 (dł.134, szer.110, wys. krzywizny 24mm) - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna dwuwarstwowa gąbka z wbudowanym w środku systemem nawadniającym, połączonym z zestawem do infuzji lub podobnym, regulowanym podłączeniem do pojemnika ze sterylną solą fizjologiczną - Derma Prep x 25 szt.- 2 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriobójcza folia chirurgiczna impregnowana jodoformem 66 cm x 45 cm - 20 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka silikonowa do opasywania twardówki 3 mm x 5 mm x 1 szt. - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka silikonowa do opasywania twardówki 2,5 mm x 4 mm x 1 szt. - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka silikonowa 5 mm x 2,5 mm ? koła x 1szt. - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek neurochirurgiczny, jałowy typu NEUROSORB 6 x 15 x 75 mm x 10szt.x 30 pakietów - 3 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zbiornik na wydzielinę do stosowania z urządzeniem do terapii podciśnieniowej Vivano Tec 300 ml x 3 szt. - 5 op., 2. Zestaw opatrunkowy VivanoMed mały rozm. S x 3 szt. - 7 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. SIATKA DUALMESH - grubość 1mm do zaopatrywania wrodzonych wytrzewień dziecięcych rozmiar 7.5 cm x 10 cm - 4 szt., 2. SIATKA DUALMESH - grubość 1mm do zaopatrywania wrodzonych wytrzewień dziecięcych rozmiar 8 cm x 12 cm - 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Całkowicie wchłanialna, jałowa siatka poliglaktynowa do zaopatrywania narządów miąższowych (nerki) typu Vicryl rozm.15 cm x 8 cm - 2 szt., 2. Całkowicie wchłanialna, jałowa siatka poliglaktynowa do zaopatrywania narządów miąższowych (śledziony) typu Vicryl rozm. 30 cm x 26 cm - 2 szt., 3. Całkowicie wchłanialna, jałowa siatka poliglaktynowa typu Vicryl do czasowego wsparcia rany (rozm. oczek 0.5mm x 0.5mm). Rozmiar siatki 21,5 cm x 26,5 cm - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Alloplastyczny substystut naskórka w postaci mikroporowatej błony, do leczenia oparzeń, odmrożeń, owrzodzeń, ran po pobraniu przeszczepów skóry - Suprathel 5 cm x 5 cm x 1 szt. - 5 szt., 2. Alloplastyczny substystut naskórka w postaci mikroporowatej błony, do leczenia oparzeń, odmrożeń, owrzodzeń, ran po pobraniu przeszczepów skóry- Suprathel 9 cm x 10 cm x 1 szt. - 40 szt.; 3. Alloplastyczny substystut naskórka w postaci mikroporowatej błony, do leczenia oparzeń, odmrożeń, owrzodzeń, ran po pobraniu przeszczepów skóry- Suprathel 18 cm x 23 cm x 1 szt. - 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel na rany zawierający octenidynę typu Octenilin żel 20 ml x 1 fl. - 5 fl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Macierz kolagenowa o średnicy 6 mm i grubości 2 mm stosowana w operacjach jaskry, na płatek pod spojówkę, możliwa do stosowania łącznie z implantami jaskrowymi x 1 szt. - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe 17nitkowe 12 warstw 10cmx10cm x 10 szt. - 1000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek poiniekcyjny, uciskowy, wykonany z przezroczystej folii poliuretanowej, posiadający wkład chłonny o zwiększonej chłonności w centralnej części opatrunku. System aplikacji trójstopniowy. Opatrunek pakowany w opakowanie papier/papier po 1szt, hipoalergiczny, jałowy, rozm. 2,5cm x 8,5cm - 28000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampony z gazy bawełnianej, jałowe, 24 nitkowe, z nitką Rtg, w kształcie fasolki mocno zwiniętej z jednego kawałka gazy 12cm x 12cm x 10 szt. - 600 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spongostan Specjal 5cm x 7cm x 0,1cm x 20 szt. - 30 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Niejałowy, samoprzylepny, hypoalergiczny przylepiec mocujący do drenów donosowych, wykonany z włókniny, z klejem akrylowym, cienki i elastyczny w kolorze cielistym rozm. 7 cm x 7,1 cm x 1 szt. - 750 szt., 2. Niejałowy, samoprzylepny, hypoalergiczny przylepiec mocujący do drenów donosowych, wykonany z włókniny, z klejem akrylowym, cienki i elastyczny w kolorze cielistym rozm. 6 cm x 6 cm x 1 szt. - 500 szt., 3. Niejałowy, samoprzylepny, hypoalergiczny przylepiec mocujący do drenów donosowych, wykonany z włókniny, z klejem akrylowym, cienki i elastyczny w kolorze cielistym rozm. 3,5 cm x 4 cm x 1 szt. - 500 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezszwowy rękaw na bardzo duży tułów - 2000 MB.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe 17nitkowe 12 warstw 10cm x 20cm x 5 szt. - 6000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydrokoloidowy z podłożem piankowym typu Shulke Foam Backed 10 cm x 10 cm x 10 szt. - 20 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jałowy, przylepny opatr. antybakteryjny ze srebrem, regulujący poziom wilgotności w ranie, składający się z wodoodpornej zewnętrznej błony poliuretanowej, pianki poliuretanowej, warstwy kontaktowej wykonanej w Technologii Hydrofiber i delikatnej, silikonowej warstwy klejącej Aquacel Ag Foam 12,5 cm x 12,5 cm x 1 szt. - 80 szt., 2. Jałowy, przylepny opatr. antybakteryjny ze srebrem, regulujący poziom wilgotności w ranie, składający się z wodoodpornej zewnętrznej błony poliuretanowej, pianki poliuretanowej, warstwy kontaktowej wykonanej w Technologii Hydrofiber i delikatnej, silikonowej warstwy klejącej typu Aquacel Ag Foam 17,5cm x 17,5 cm x 1 szt. - 60 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezszwowy rękaw na głowę i tułów dziecka - 5000 MB.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plaster zastępujący nici chirurgiczne typu STERI STRIP 6 - 6,4 mm x 75 - 80 mm x 1 listek (3 szt.) - 1000 listków, 2. Plaster zastępujący nici chirurgiczne typu STERI STRIP 6 - 6,4 mm x 38 mm x 1 listek (6 szt.) - 2500 listków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw opatrunkowy VivanoMed średni rozm. M x 3 szt. - 2 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PLECIONKA POWLEKANA, WCHŁANIALNA, MIESZANINA KW. POLIMLEKOWEGO I POLIGLIKOLOWEGO (POLIGLAKTYNA 910) - 2 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PLECIONKA POWLEKANA WCHŁANIALNA, MIESZANINA KW. POLIMLEKOWEGO I POLIGLIKOLOWEGO (POLIGLAKTYNA 910) - 2 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MONOFILAMENT POLIPROPYLENOWY, NIEWCHŁANIALNY CECHUJĄCY SIĘ KONTROLOWANYM RAZCIĄGANIEM I PLASTYCZNYM ODKSZTAŁCANIEM WĘZŁA - 4 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PLECIONKA SYNTETYCZNA , POWLEKANA, WCHŁANIALNA, MIESZANINA KW.POLIMLEKOWEGO I POLIGLIKOLOWEGO Z DODATKIEM ŚRODKA ANTYBAKTERYJNEGO - 2 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PLECIONKA JEDWABNA NIEWCHŁANIALNA, IMPREGNOWANA - 2 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POLIESTER PLECIONY, SYNTETYCZNY, NIEWCHŁANIALNY - 1 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NICI NIEWCHŁANIALNE, PLECIONE, POLIESTROWE - 1 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NICI NIEWCHŁANIALNE, PLECIONE, POLIESTROWE - 1 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej 668 Piątnica Poduchowna - Przytuły - Osowiec w miejscowości Radziłów.
- Wykonanie kompletnej renowacji posadzki z deszczułek wraz z robotami towarzyszącymi na auli Wydziału Prawa przy ul. Mickiewicza 1 w Białymstoku
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku
- Zakup projektora do Opery i Filharmonii Podlaskiej położonej w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1
- Dostawa i montaż regałów przesuwnych w nowym budynku Starostwa Powiatowego w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie 1 września 2024r do 31 sierpnia 2025r.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt i materiały medyczne jednorazowego użytku
- Dostawa rękawic, asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawy materiałów do aparatu Multifiltrate PRO i CICA
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie III
- Sukcesywne dostawy siatek do operacji przepuklin metodą laparoskopową i siatek do operacji przepuklin pępkowych.
- Dostawa elektrod neutralnych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.