eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawy opatrunków i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej PN-30/15/2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-22

Białystok: Dostawy opatrunków i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej PN-30/15/2
Numer ogłoszenia: 139361 - 2015; data zamieszczenia: 22.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl/zp

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy opatrunków i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej PN-30/15/2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy opatrunków i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej o wartości szacunkowej poniżej 134 tys. euro.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3, 33.14.16.00-6, 33.69.00.00-3, 33.14.11.19-7, 33.14.11.11-1, 33.14.11.27-6, 33.14.11.12-8, 33.14.11.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Dokładne opisy katalogowe oferowanych produktów uwzględniające parametry wymagane przez zamawiającego w załączniku nr 6 oraz 7 do SIWZ; 2. Próbki oferowanego asortymentu w ilości: pakiet 1 - 1 szt. każdej pozycji, pakiet 8 - 1 saszetka, pakiet 13 - 1 sztuka, pakiet 15 - 1 op., pakiet 16 - 1 op., pakiet 17 - 1 szt., pakiet 18 - 1 szt., pakiet 19 - 1 op. każdego rozmiaru, pakiet 20 - 4 mb, pakiet 21 - 1 op., pakiet 22 - 1 szt., pakiet 23 - 1 szt., pakiet 25 - po 4 listki każdej pozycji, pakiet 27 - po 1 saszetce każdego rodzaju, pakiet 28 - po 1 saszetce każdego rodzaju, pakiet 29 - po 1 saszetce każdego rodzaju, pakiet 30 - po 1 saszetce każdego rodzaju, pakiet 31 - po 1 saszetce każdego rodzaju, pakiet 32 - po 1 saszetce każdego rodzaju, pakiet 33 - po 1 saszetce każdego rodzaju, pakiet 34 - po 1 saszetce każdego rodzaju. Każdą próbkę należy oznaczyć nazwą Wykonawcy oraz numerem pakietu i pozycji, a do oferty załączyć wykaz złożonych próbek, zawierający następujące informacje: nr pakietu i pozycji, nazwa własna, rozmiar i producent danej próbki oraz ilość. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (produkty jednorazowego użytku, sterylne), próbki nie będą zwracane. 3. Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679), zawierające zobowiązanie do dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego kopii aktualnych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych wyrobów z odnoszącymi się do nich wymaganiami zasadniczymi (tj. deklaracja zgodności wytwórcy oraz certyfikat jednostki notyfikowanej - jeżeli dotyczy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Świadectwa zgodności oferowanych produktów z wskazanymi w Załączniku nr 6 do SIWZ normami - dot. pakietów nr 15, 17 oraz 21.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2 Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) punktor 2 do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Ceny jednostkowe, ustalone w ofercie z dnia ........... zawierają wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i nie ulegną zmianie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Po upływie tego okresu dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym - zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto; b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmian określonych w ust. 1 Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 3. Zmiana cen może nastąpić wyłącznie w formie aneksu do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsk.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Sekcja zamówień publicznych, pok. 60007.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Kancelaria, pok. 6124.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opatrunek hydrożelowy, jałowy typu AQUA-GEL, krążek średnica 6,5 cm x 1 szt. - 20 szt., 2. Opatrunek hydrożelowy, jałowy typu AQUA-GEL, prostokąt 6 cm x 12 cm x 1 szt. - 30 szt., 3. Opatrunek hydrożelowy, jałowy typu AQUA-GEL, prostokąt 12 cm x 24 cm x 1 szt. - 10 szt., 4. Opatrunek hydrożelowy, jałowy typu AQUA-GEL, prostokąt 10 cm x 12 cm x 1 szt. - 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PROTEZA KOŚCI CZASZKI typu CODUBIX R1 (dł.130, szer.125, wys. krzywizny 22mm) - 2 szt., 2. PROTEZA KOŚCI CZASZKI typu CODUBIX R2 (dł.134, szer.110, wys. krzywizny 24mm) - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna dwuwarstwowa gąbka z wbudowanym w środku systemem nawadniającym, połączonym z zestawem do infuzji lub podobnym, regulowanym podłączeniem do pojemnika ze sterylną solą fizjologiczną - Derma Prep x 25 szt.- 2 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriobójcza folia chirurgiczna impregnowana jodoformem 66 cm x 45 cm - 20 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka silikonowa do opasywania twardówki 3 mm x 5 mm x 1 szt. - 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka silikonowa do opasywania twardówki 2,5 mm x 4 mm x 1 szt. - 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka silikonowa 5 mm x 2,5 mm ? koła x 1szt. - 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek neurochirurgiczny, jałowy typu NEUROSORB 6 x 15 x 75 mm x 10szt.x 30 pakietów - 3 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zbiornik na wydzielinę do stosowania z urządzeniem do terapii podciśnieniowej Vivano Tec 300 ml x 3 szt. - 5 op., 2. Zestaw opatrunkowy VivanoMed mały rozm. S x 3 szt. - 7 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. SIATKA DUALMESH - grubość 1mm do zaopatrywania wrodzonych wytrzewień dziecięcych rozmiar 7.5 cm x 10 cm - 4 szt., 2. SIATKA DUALMESH - grubość 1mm do zaopatrywania wrodzonych wytrzewień dziecięcych rozmiar 8 cm x 12 cm - 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Całkowicie wchłanialna, jałowa siatka poliglaktynowa do zaopatrywania narządów miąższowych (nerki) typu Vicryl rozm.15 cm x 8 cm - 2 szt., 2. Całkowicie wchłanialna, jałowa siatka poliglaktynowa do zaopatrywania narządów miąższowych (śledziony) typu Vicryl rozm. 30 cm x 26 cm - 2 szt., 3. Całkowicie wchłanialna, jałowa siatka poliglaktynowa typu Vicryl do czasowego wsparcia rany (rozm. oczek 0.5mm x 0.5mm). Rozmiar siatki 21,5 cm x 26,5 cm - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Alloplastyczny substystut naskórka w postaci mikroporowatej błony, do leczenia oparzeń, odmrożeń, owrzodzeń, ran po pobraniu przeszczepów skóry - Suprathel 5 cm x 5 cm x 1 szt. - 5 szt., 2. Alloplastyczny substystut naskórka w postaci mikroporowatej błony, do leczenia oparzeń, odmrożeń, owrzodzeń, ran po pobraniu przeszczepów skóry- Suprathel 9 cm x 10 cm x 1 szt. - 40 szt.; 3. Alloplastyczny substystut naskórka w postaci mikroporowatej błony, do leczenia oparzeń, odmrożeń, owrzodzeń, ran po pobraniu przeszczepów skóry- Suprathel 18 cm x 23 cm x 1 szt. - 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel na rany zawierający octenidynę typu Octenilin żel 20 ml x 1 fl. - 5 fl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Macierz kolagenowa o średnicy 6 mm i grubości 2 mm stosowana w operacjach jaskry, na płatek pod spojówkę, możliwa do stosowania łącznie z implantami jaskrowymi x 1 szt. - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe 17nitkowe 12 warstw 10cmx10cm x 10 szt. - 1000 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek poiniekcyjny, uciskowy, wykonany z przezroczystej folii poliuretanowej, posiadający wkład chłonny o zwiększonej chłonności w centralnej części opatrunku. System aplikacji trójstopniowy. Opatrunek pakowany w opakowanie papier/papier po 1szt, hipoalergiczny, jałowy, rozm. 2,5cm x 8,5cm - 28000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampony z gazy bawełnianej, jałowe, 24 nitkowe, z nitką Rtg, w kształcie fasolki mocno zwiniętej z jednego kawałka gazy 12cm x 12cm x 10 szt. - 600 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spongostan Specjal 5cm x 7cm x 0,1cm x 20 szt. - 30 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Niejałowy, samoprzylepny, hypoalergiczny przylepiec mocujący do drenów donosowych, wykonany z włókniny, z klejem akrylowym, cienki i elastyczny w kolorze cielistym rozm. 7 cm x 7,1 cm x 1 szt. - 750 szt., 2. Niejałowy, samoprzylepny, hypoalergiczny przylepiec mocujący do drenów donosowych, wykonany z włókniny, z klejem akrylowym, cienki i elastyczny w kolorze cielistym rozm. 6 cm x 6 cm x 1 szt. - 500 szt., 3. Niejałowy, samoprzylepny, hypoalergiczny przylepiec mocujący do drenów donosowych, wykonany z włókniny, z klejem akrylowym, cienki i elastyczny w kolorze cielistym rozm. 3,5 cm x 4 cm x 1 szt. - 500 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezszwowy rękaw na bardzo duży tułów - 2000 MB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe 17nitkowe 12 warstw 10cm x 20cm x 5 szt. - 6000 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydrokoloidowy z podłożem piankowym typu Shulke Foam Backed 10 cm x 10 cm x 10 szt. - 20 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jałowy, przylepny opatr. antybakteryjny ze srebrem, regulujący poziom wilgotności w ranie, składający się z wodoodpornej zewnętrznej błony poliuretanowej, pianki poliuretanowej, warstwy kontaktowej wykonanej w Technologii Hydrofiber i delikatnej, silikonowej warstwy klejącej Aquacel Ag Foam 12,5 cm x 12,5 cm x 1 szt. - 80 szt., 2. Jałowy, przylepny opatr. antybakteryjny ze srebrem, regulujący poziom wilgotności w ranie, składający się z wodoodpornej zewnętrznej błony poliuretanowej, pianki poliuretanowej, warstwy kontaktowej wykonanej w Technologii Hydrofiber i delikatnej, silikonowej warstwy klejącej typu Aquacel Ag Foam 17,5cm x 17,5 cm x 1 szt. - 60 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezszwowy rękaw na głowę i tułów dziecka - 5000 MB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plaster zastępujący nici chirurgiczne typu STERI STRIP 6 - 6,4 mm x 75 - 80 mm x 1 listek (3 szt.) - 1000 listków, 2. Plaster zastępujący nici chirurgiczne typu STERI STRIP 6 - 6,4 mm x 38 mm x 1 listek (6 szt.) - 2500 listków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw opatrunkowy VivanoMed średni rozm. M x 3 szt. - 2 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PLECIONKA POWLEKANA, WCHŁANIALNA, MIESZANINA KW. POLIMLEKOWEGO I POLIGLIKOLOWEGO (POLIGLAKTYNA 910) - 2 poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PLECIONKA POWLEKANA WCHŁANIALNA, MIESZANINA KW. POLIMLEKOWEGO I POLIGLIKOLOWEGO (POLIGLAKTYNA 910) - 2 poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MONOFILAMENT POLIPROPYLENOWY, NIEWCHŁANIALNY CECHUJĄCY SIĘ KONTROLOWANYM RAZCIĄGANIEM I PLASTYCZNYM ODKSZTAŁCANIEM WĘZŁA - 4 poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PLECIONKA SYNTETYCZNA , POWLEKANA, WCHŁANIALNA, MIESZANINA KW.POLIMLEKOWEGO I POLIGLIKOLOWEGO Z DODATKIEM ŚRODKA ANTYBAKTERYJNEGO - 2 poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PLECIONKA JEDWABNA NIEWCHŁANIALNA, IMPREGNOWANA - 2 poz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POLIESTER PLECIONY, SYNTETYCZNY, NIEWCHŁANIALNY - 1 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NICI NIEWCHŁANIALNE, PLECIONE, POLIESTROWE - 1 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Dostawy materiałów opatrunkowych i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NICI NIEWCHŁANIALNE, PLECIONE, POLIESTROWE - 1 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.