Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Grudziądz: Przedmiotem zamówienia jest wymiana połaci dachowej w spichlerzu nr 13 i 15 wraz z obróbkami blacharskimi
Numer ogłoszenia: 139334 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi w Grudziądzu , ul. Wodna 3/5, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 46 59063 do 66, faks 0-56 46 59 066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.muzeum.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury - Muzeum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wymiana połaci dachowej w spichlerzu nr 13 i 15 wraz z obróbkami blacharskimi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana połaci dachowej w spichlerzu nr 13 i 15 wraz z obróbkami blacharskimi, w zakresie: a) wymiany pokrycia dachowego na dachówkę ceramiczną - holenderkę w odcieniu naturalnej czerwieni - analogicznie jak w spichlerzu nr 17; b) wymiany blacharki, rynien i rur spustowych na miedziane od strony elewacji zachodniej i tytanowo-cynkowe od strony elewacji wschodniej z pozostawieniem ich w kolorze materiału; c)zabezpieczenie rur spustowych od strony elewacji wschodniej metalowymi (płotkami ochronnymi) w analogiczny sposób jak w spichlerzu nr 17; 2. Prace, o których mowa w pkt 1, polegać będą na wymianie: dachówki na dachówkę czerwoną średzką S ROBENA, łatowania, oraz pokrycia z papy. Wykonaniu impregnacji istniejącego deskowania, wymianie obróbek blacharskich ogniomurów, styku połaci z murem, pasów nadrynnowych, rynien i rur spustowych na blachę tytanowo-cynkową. Rodzaj materiałów użytych do wymiany obróbek blacharskich uzależniony jest od strony połaci dachowej tzn. od strony Wisły rynny, pasy i rury spustowe z blachy miedzianej, z tym, że rury spustowe do wys. 5,0 m od poziomu gruntu od strony Wisły z PCV oraz rury od strony ul. Spichrzowej z PCV pomalowane farbą w kolorze miedzi i w kolorze blachy tytanowo cynkowej. Cała charakterystyka robót oraz dobór materiałów jest zgodny z zaleceniami konserwatorskimi. 3. Obiekt, o którym mowa w pkt 1, podlega ochronie konserwatorskiej i jest wpisany do rejestru Państwowej Służby Ochrony Zabytków Oddział Wojewódzki w Toruniu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący zakres rzeczowy powyższych robót, został zawarty w Załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) Załącznik nr 1A - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - wymiana połaci dachowej w Spichlerzu nr 13 i 15 wraz z obróbkami blacharskimi. b) Załącznik nr 1B - Książka Przedmiarów/Obmiarów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W związku z tym, że wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Zgodnie z art. 22 ustawy, o zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. II. W związku z tym, że wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, oraz w celu zagwarantowania należytej jakości wykonanych robót - Zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełniali następujące, szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) w zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 2 wymagane jest: a) posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie zrealizowania, jako główny wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości netto co najmniej 100 000 zł, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym polegającym na remoncie dachu na obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków; b) posiadanie przez Wykonawcę kwalifikacji i praktyki zawodowej, o których mowa w § 7, § 8 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 2004 r. Nr 150, poz. 1579); - ocena spełniania pozostałych warunków w w/w zakresie nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń; 2) W zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 3 wymagane jest posiadanie przez wykonawcę Polisy a w razie jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; ocena spełniania pozostałych warunków w w/w zakresie nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń; 3) W zakresie warunków wskazanych w pkt I ppkt 1, 4 ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu właściwego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, o wartości netto co najmniej 100 000 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; 7. Potencjał kadrowy - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia; 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w dokumencie, o którym mowa w pkt 7 (Potencjał kadrowy) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeum.grudziadz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi w Grudziądzu, Adres: ul. Wodna 3/5, 86-300 Grudziądz, pok. nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum im. ks. dr Władysława Łęgi w Grudziądzu, ul. Wodna 3/5, sekretariat, pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Zakup 8 stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów komunikacji miejskiej.
- Dostawa oznak rozpoznawczych, identyfikacyjnych, szkolnych "SP", żołnierzy rezerwy "R" oraz proporczyków na beret - sprawa 48/2025
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych do 3,5 t, osobowo-terenowych, mikrobusów, dostawczych użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 50/2025
- Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowości Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej społeczności
- Remont ulic w ciągu dróg wojewódzkich i krajowych
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY UL. STORCZYKOWEJ 10 W RAJSZEWIE (GM. JABŁONNA) WRAZ Z MONTAŻEM INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ (2)
- Zabezpieczenie ppoż. w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku
- Modernizacja tarasu w Przedszkolu im. Króla Maciusia w Komornikach
- Remont pomieszczeń piwnicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Moszczance
- Remont pomieszczeń w budynku Filii DODN w Jeleniej Górze w ramach zadania pn.: "Karkonoskie Centrum Informatyczne"
- Remont budynku ul. Mostowa 9
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.