Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Rypin: kurs dla bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 139331 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 280-21-44, fax 0-54 280-24-79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.rypin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.pup.rypin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kurs dla bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: kurs dla bezrobotnych - brukarz - dla 10 osób
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), tj.: posiada uprawnienia do wykonywania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna być sporządzona według pkt. 3 załącznika nr 1 (dołączonego do oferty) i zawierać wszystkie zaświadczenia i oświadczenia wymienione w tym załączniku. Wszystkie elementy oferty zawarte w załącznikach powinny być wymienione w odpowiedniej kolejności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2; oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego (w postaci C.V., kserokopii świadectw, dyplomów, zaświadczeń itp. , informacji o prowadzeniu szkoleń o tematyce będącej przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi - wskazać nazwę kursu i termin); oświadczenia Wykonawcy o zapewnieniu bazy zajęć teoretycznych i praktycznych do realizacji kursu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5; wykazu niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca, a który będzie wykorzystywany w trakcie szkolenia. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (podstawa prawna: art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415), szczegółowy opis bazy zajęć teoretycznych oraz wskazanie miejsc/(a) przeprowadzenia zajęć praktycznych (opisać te sale/miejsca, w których faktycznie będą realizowane zajęcia i z których będą uczestnicy kursu rzeczywiście korzystać) wykaz materiałów budowlanych, które Wykonawca zamierza użyć do prawidłowej realizacji usługi organizacji i przeprowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia (podać rodzaj i ilość dostosowaną do liczby uczestników szkolenia), szczegółowego programu szkolenia, uwzględniającego wytyczne, tematykę i liczbę godzin określoną w niniejszej specyfikacji, wykaz zawierający informacje o liczbie zorganizowanych szkoleń w zakresie będącym przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - należy przedstawić liczbę zorganizowanych szkoleń w okresie od momentu rozpoczęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi. Zorganizowane w/w szkolenia muszą być potwierdzone referencjami, których kserokopie Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty, oświadczenia o ubezpieczeniu osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków, oświadczenia o współpracy wykładowców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wzoru zaświadczenia o ukończeniu kursu, wzór ankiety służącej do oceny szkolenia, zatwierdzony przez Wykonawcę wzór umowy, stanowiący odpowiednio załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca do oferty musi załączyć również preliminarz kosztów szkolenia (koszt szkolenia ogółem, jednostkowy koszt szkolenia, koszt osobogodziny szkolenia), przy czym załączona kalkulacja ceny oferty powinna zawierać w osobnych pozycjach co najmniej: koszt szkolenia, koszty materiałów, koszty eksploatacji, pomieszczeń i sprzętu, koszty ubezpieczenia uczestników szkolenia ewentualne koszty dowozu uczestników z Rypina do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem itd. Warunki dla Wykonawcy; Wykonawca musi przedstawić program szkolenia zawierający w szczególności: nazwę i zakres szkolenia, miejsce realizacji szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, formy i metody nauczania, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cele szkolenia, harmonogram nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej - szczegółowe bloki tematyczne oraz czasowy program realizacji szkolenia ze wskazaniem ilości godzin przeznaczonych na realizację poszczególnych zagadnień teoretycznych i praktycznych oraz wskazanie nazwiska wykładowcy, który będzie realizował dany zakres tematyczny, treści szkolenia zgodne z wymaganymi zagadnieniami zawartymi w rozdziale III pkt 6 niniejszej specyfikacji, wykazy literatury, środków i materiałów dydaktycznych, formy nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, sposób sprawdzenia efektów szkolenia. Wskazanie dokładnego adresu miejsca realizacji szkolenia teoretycznego i praktycznego. Zapewnienie uczestnikom szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Wykonawca musi zapewnić każdemu z uczestników swobodne wykonywanie ćwiczeń praktycznych, wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu poznanie i przyuczenie do pracy w zawodzie brukarza. Wykonawca musi zapewnić wszystkie niezbędne materiały i sprzęt potrzebny do realizacji zajęć praktycznych oraz odzież roboczą zgodnie z przepisami BHP (kombinezon, rękawice, obuwie robocze), środki dydaktyczne, oraz długopisy, zeszyty itp. Powierzenia realizacji szkolenia wykładowcom posiadającym: w przypadku zajęć teoretycznych: a) wykształcenie wyższe (magisterskie budowlane lub inżynierskie budowlane) z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych, posiadającym wiedzę, umiejętności i doświadczenie zawodowe umożliwiające prowadzenie szkolenia będącego przedmiotem zamówienia, w przypadku zajęć praktycznych: wykształcenie wyższe (magisterskie budowlane lub inżynierskie budowlane) z uprawnieniami pedagogicznymi do prowadzenia praktycznej nauki zawodu, posiadającym wiedzę, umiejętności i doświadczenie zawodowe umożliwiające prowadzenie szkolenia będącego przedmiotem zamówienia lub wykształcenie techniczne budowlane z uprawnieniami pedagogicznymi do prowadzenia praktycznej nauki zawodu posiadającym wiedzę, umiejętności i doświadczenie zawodowe umożliwiające prowadzenie szkolenia będącego przedmiotem zamówienia lub c) uprawnienia mistrza w zawodzie budowlanym z uprawnieniami pedagogicznymi do prowadzenia praktycznej nauki zawodu posiadającym wiedzę i umiejętności umożliwiające prowadzenie szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Nadzór nad całością zajęć praktycznych powinna sprawować osoba z aktualnymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Zagadnienia dotyczące stosowania i przestrzegania bhp oraz pierwszej pomocy w nagłych przypadkach - powinni realizować wykładowcy posiadający w tym zakresie uprawnienia i doświadczenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 15
- 3. Program szkolenia - 10
- 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 5. Doświadczenie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.rypin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie ul. Nowy Rynek 14 87-500 Rypin.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rypinie ul. Nowy Rynek 14 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z RYPINA
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń z pierwszej pomocy dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Kraków w ramach programu miejskiego "KRAKOWSCY UCZNIOWIE RATUJĄ ŻYCIE"
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci w powiecie głubczyckim
- Organizacja zajęć edukacyjnych "Drony - nowoczesna edukacja technologiczna - edycja II".
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 8 warsztatów dla 400 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





