Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-22
Kielce: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 13927 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, dla Spółki z o.o. Wodociągi Kieleckie według następującego zestawienia: 1. Serwer - 1 szt. 2. Serwer - 1 szt. 3. Napęd taśmowy do rozbudowy urządzenia Dell PowerVault 114X - 1 szt. 4. Taśma LTO4 - 10 szt. 5. Zasilacz awaryjny UPS Rack - 2 szt. 6. Windows Server 2012 MOLP - 1 szt. 7. Windows Server remote user CAL - 15 szt. 8. Licencja Symantec SYMC BACKUP EXEC 2012 SERVER WIN PER SERVER BNDL VER UG LIC EXPRESS BAND S BASIC 12 MONTHS - 1 szt. 9. Licencja Symantec SYMC BACKUP EXEC 2012 AGENT FOR APPLICATIONS AND DATABASES WIN PER SERVER BNDL VER UG LIC EXPRESS BAND S BASIC 12 MONTHS- 1 szt. 10. Licencja Symantec SYMC BACKUP EXEC 2012 AGENT FOR WINDOWS WIN PER SERVER BNDL VER UG LIC EXPRESS BAND S BASIC 12 MONTHS - 1 szt. 11. Dysk z ramką do rozbudowy macierzy Dell PowerVault MD3200i - 8 szt. 12. Pamięć do rozbudowy serwera Dell PowerEdge 2900 - 4 szt. 13. Zasilacz awaryjny UPS Rack - 2 szt. 14. Kabel krosowy RJ45 dł. 5m - 10 szt. 15. Kabel krosowy RJ45 dł. 3m - 10 szt. 16. Kabel KVM dł. 3m - 3 szt. UWAGI: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 6 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający określił minimalne parametry techniczne, jakościowe, wydajnościowe, ergonomiczne i eksploatacyjne jakie musi spełniać oferowany sprzęt komputerowy oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. 3) Jeżeli Zamawiający zaznaczył w SIWZ, iż dany sprzęt komputerowy ma współpracować lub być integralną częścią sprzętu już posiadanego przez Zamawiającego wymaga się aby oferowany sprzęt był w pełni zgodny, kompatybilny i prawidłowo współpracował ze wskazanym sprzętem. 4) Oferowane serwery mają być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert i mają pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego określonego przez producenta na terenie Polski. 5) Warunki gwarancji i rękojmi: a) Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt posiadał gwarancję producenta zgodną z wymaganiami opisanymi w SIWZ, a Wykonawca dostarczył wraz z dostawą sprzętu stosowne dokumenty gwarancyjne honorowane przez producentów sprzętu. b) Długość okresu gwarancyjnego: - gwarancja producenta na serwery wymienione poz. 1 i 2 - przynajmniej 60 miesięcy; naprawa oraz wszystkie czynności serwisowe wykonywane w okresie gwarancji i rękojmi odbywać się będą na miejscu u Zamawiającego - zgodnie z zał. nr 6. - na pozostały sprzęt - warunki gwarancji oferowane przez producentów sprzętu, zgodnie z wymaganiami z zał. nr 6. c) Zamawiający ma prawo w czasie trwania gwarancji, bez naruszania jej warunków, dokonywać modernizacji i rozbudowy sprzętu, np. poprzez dołożenie dysków, zwiększenie pamięci itp. d) Wykonawca udzieli rękojmi na oferowany sprzęt na czas równy długości gwarancji producenta. e) W okresie objętym gwarancją i rękojmią Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania uszkodzonego sprzętu (z wyłączeniem serwerów) od Zamawiającego w celu dokonania naprawy, oraz dostawy sprzętu wolnego od wad do siedziby Zamawiającego. f) W sytuacji gdy naprawa sprzętu w okresie rękojmi potrwa dłużej niż 30 dni od daty przyjęcia zgłoszenia, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty powzięcia wiadomości o okoliczności stanowiącej podstawę do odstąpienia, chyba że Wykonawca niezwłocznie ale nie dłużej niż w ciągu 3 dni roboczych wymieni wadliwy sprzęt na fabrycznie nowy o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. g) W przypadku gdy w okresie rękojmi ta sama jednostka sprzętu identyfikowana przez numer seryjny ulegnie uszkodzeniu po raz czwarty, Wykonawca nie będzie wykonywał kolejnej (czwartej) naprawy, lecz wymieni uszkodzony sprzęt na fabrycznie nowy o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. h) W przypadku gdy Wykonawca w ramach rękojmi dostarczy Zamawiającemu nowy sprzęt w miejsce wadliwego lub dokona jego istotnej naprawy termin rękojmi dla tego sprzętu biegnie na nowo od chwili jego dostarczenia. W pozostałych przypadkach okres rękojmi dla naprawianego sprzętu ulega przedłużeniu o czas w ciągu którego z powodu wady Zamawiający nie mógł z niego korzystać. i) W sytuacji wymiany sprzętu na nowy, istotnej wymiany elementów lub dostarczenia sprzętu zastępczego Wykonawca ma obowiązek zainstalować na nim oprogramowanie systemowe i sieciowe oraz skonfigurować go w taki sposób, jak miało to miejsce przed stwierdzeniem wady lub uszkodzenia. j) Za wykonanie wszystkich czynności konserwacyjnych niezbędnych do poprawnego działania serwerów lub czynności wymaganych przez producenta serwerów w okresie rękojmi odpowiada Wykonawca i ponosi wszelkie związane z tym koszty. k) W przypadku niesprawności serwera uniemożliwiającej jego prawidłowe działanie trwającej dłużej niż 2 dni robocze Wykonawca niezwłocznie zapewni zastępcze urządzenie o parametrach nie gorszych niż sprzęt uszkodzony..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 31.22.44.00 - Kable przyłączeniowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.61.11 - Pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (DRAM) 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 30.23.47.00 - Taśmy magnetyczne 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp; wzór stanowi załącznik nr 2. 2.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik oryginał, poświadczona notarialnie kopia lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa). 3.Oświadczenie Wykonawcy, że dostawa spełnia wymagania SIWZ -załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od wartości netto części przedmiotu umowy niezrealizowanej przez Wykonawcę z przyczyn przez niego niezawinionych w dacie zmiany stawki podatku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wod-kiel.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64 Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 09:45, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Spółki Wodociągi Kieleckie Kielce, ul. Krakowska 64.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa systemu zabezpieczeń dla obiektów posadowionych w Parku Etnograficznym w Tokarni
- Usługa nadzoru autorskiego i świadczenie opieki serwisowej dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego Amms/Infomedica dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych obejmujące wymianę wind w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach, współfinansowane ze środków PFRON oraz z budżetu Województwa Świętokrzyskiego.
- Sukcesywne dostawy klatek typu PLIF do biointegracyjnej spondylodezy międzytrzonowej dla potrzeb Klinicznego Oddziału Neurochirurgii i Chirurgii Kręgosłupa WSzZ w Kielcach
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - Powtórka
- Wykonanie regulacji okien wraz z naprawą parapetów w Oddziale ZUS Kielce przy ul. Kolberga 2a oraz w Inspektoracie ZUS Starachowice, przy ul. Radomskiej 31a
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa switchy, serwerów i zasilaczy awaryjnych UPS, w ramach realizacji projektu pn. :"Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Osieck".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Urzędzie Miasta Jordanowa
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Ińsko wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- "Cyberbezpieczny Samorząd - Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Gminie Miejskiej Wągrowiec - obszar techniczny"
- Dostawa licencji ChatGPT (lub oprogramowania równoważnego).
- Zakup wraz z dostawą sprzętu IT dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich i jednostek podległych w ramach projektu pn.:"Zwiększenie cyfryzacji oraz podniesienie poziomu (...)" - Część II
więcej: Jednostki pamięci taśmowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.