eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-16

POZYCJA 13922

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jasło: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, do kontaktów: Motkowicz Elżbieta, ul. Modrzejewskiego 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, www.powiat,jaslo.pl/pzd. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, Motkowicz Elżbieta, ul. Modrzejewskiego 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. (0-13) 4435144, fax (0-13) 4462868, e-mail: pzdjaslo@pro.onet.pl, www.powiat.jaslo.pl/pzd. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: remontów przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów kamiennych,krótkich nakładek z masy mineralno - bitumicznej,ścięcie i uzupełnienie poboczy w miejscach wykonywania nakładek. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Drogi powiatowe. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Remonty przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów kamiennych - 13000 m2, wykonanie krótkich nakładek z masy mineralno - bitumicznej - 5000 m2, sciecie i uzupełnienie poboczy - 1000 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.07.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 20000,0 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykażą że: zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 1 zadanie porównywalne co do zakresu i i wartości do przedmiotowego zamówienia,dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - kierownik budowy (1 osoba) , który posiada uprawnienia budowlane i należy do Izby Inżynierów Budownictwa, majster (4 osoby, na każdej zmianie w każdej brygadzie), którzy posiadają uprawnienia budowlane,posiadają lub mają dostęp do następującego sprzętu: remonter i walec stalowy (1 zestaw), skrapiarka i walec stalowy (3 zestawy),szczotka mechaniczna - 1 szt, rozścielacz mas bitumicznych - 1 szt,walec ogumiony - 1 szt - wytwórnia mas bitumicznych - 1 szt 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia, wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj posiada na rachunku bankowym środki w wysokości conajmniej 800 tyś złotych lub otwartą linię kredytową o wartości co najmniej 800 tyś zł. Zamawiający dokona oceny speniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.05.2006, cena - 12.0. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.05.2006 godzina 08:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.05.2006, godzina 09:00, Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle ul. Modrzejewskiego 12 pok. nr 205.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.