eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiII PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SAMOCHODU OSOBOWEGO PIW.3221-3/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Suwałki: II PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SAMOCHODU OSOBOWEGO PIW.3221-3/2009
Numer ogłoszenia: 139213 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii , ul. Utrata 9, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0 87 566 54 81, faks 0 87 566 40 06.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SAMOCHODU OSOBOWEGO PIW.3221-3/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód osobowy typ limuzyna fabrycznie nowy rok produkcji 2008, 2009, posiadający homologację wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2005 r, Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). lakier szary lub zbliżony ,4 drzwi boczne, obręcze kół min 16 cali z kompletem opon na obręczach na lato i zimę z metali lekkich lub stalowe z kołpakami , możliwość przewozu 5 osób z kierowcą, silnik wysokoprężny o pojemności min 1950 cm3 i mocy nie mniejszej jak 140 KM przystosowany do spalania biopaliw ciekłych, średnie zużycie paliwa na 100 km nie więcej jak 7 litrów (według danych producenta), 6 biegowa manualna skrzynia biegów + bieg wsteczny,długość pojazdu max, 4850 mm, wysokość max 1490 mm,napęd na koła przednie ,fotele kierowcy i pasażera z przodu podgrzewane z regulacja co najmniej przesuwu i kąta pochylenia , kanapa tylna dzielona 60/40 3 miejscowa ,dywaniki pod nogi kierowcy i pasażerów (przód i tył), klimatyzacja manualna, filter przeciwpyłkowy z węglem aktywowanym, kierownica regulowana min. w 1 płaszczyżnie ( wysokość), lusterka zewnętrzne elektrycznie sterowane i podgrzewane, zestaw wskażników z zegarkiem i temperaturą zewnętrzną, układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania,układ kontroli trakcji poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów z przodu i boczne , elektroniczna blokada zapłonu, fabrycznie zamontowany centralny zamek wszystkich drzwi ze zdalnym sterowaniem i fabrycznym autoalarmem, fabrycznie zamontowany system nawigacji satelitarnej z wyświatlaczem o przekątnej minimalnie 4 i ? cala z aktualna mapa drogowa co najmniej Polski, radioodtwarzacz CD/MP3 z co najmniej 6 głośnikami, zestaw głośnomówiący Bluetooth,podnośnik, komplet fabryczny kluczy, trójkąt ostrzegawczy, koło zapasowe, 2 gniazda 12V w komorze bagażnika ( jak przy zapalniczce),światła przeciwmgielne przód i tył, gwarancja min 2 lata na poprawne funkcjonowanie pojazdu bez limitu kilometrów, min 6 lat na perforacje blach nadwozia,zapewnienie w czasie napraw samochodu zastępczego o zbliżonej klasie.Oznaczenie pojazdu zgodnie z punktem 5 załącznika do uchwały Rady Ministrów nr 134/2007 z dnia 24 lipca 2007 roku w sprawie wieloletniego programu promocji biopaliw lub innych paliw odnawialnych na lata 2008-2014 (M..P. 2007.53.507)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.10.00 - Przyczepy mieszkalne i luksusowe przyczepy mieszkalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 11.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia) w oparciu o dokumenty wymienione w Rozdziale X..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 ). 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bialystok.wiw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Suwałkach ul. Utrata 9 16-400 Suwałki pokój nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Suwałkach ul. Utrata 9 16-400 Suwałki pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.