eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawidówOpracowanie aktualizacji zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawidów oraz aktualizacji zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawidów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-09

Zawidów: Opracowanie aktualizacji zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawidów oraz aktualizacji zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawidów
Numer ogłoszenia: 139156 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Zawidowie , Pl. Zwycięstwa 21/22, 59-970 Zawidów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7788282, faks 75 7788205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasto.zawidow.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie aktualizacji zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawidów oraz aktualizacji zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawidów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie aktualizacji zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawidów oraz aktualizacji zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawidów. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami: Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.); Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie zasad techniki prawodawczej (Dz. U. Nr 100, poz.908); Ustawy z dnia 3 października 2008 r. Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, udział społeczeństwa w ochronie środowiska oraz oceny oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz.1227 ze. zm.);Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawidów zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej Zawidów Nr XXIX/132/2012 z dnia 27.września 2012r.; opracowanie aktualizacji zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawidów zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej Zawidów Nr XXXI/143/2012 z dnia 28. listopada 2012r.; opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego spełniającej warunki określone w §11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; opracowanie ekofizjograficzne Gminy Zawidów; opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko. Opracowanie ekofizjograficzne należy wykonać jako podstawowe oraz problemowe, jeżeli w toku prac planistycznych zostaną ujawnione dodatkowe problemy środowiskowe wymagające bardziej szczegółowego rozpoznania cech wybranych elementów przyrodniczych lub określenia wielkości konkretnych zagrożeń środowiska i zdrowia ludzi. Do przedmiotu zamówienia należą prace planistyczne w tym prace o charakterze proceduralnym redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, zawiadomień wraz z rozdzielnikiem;prace wstępne, przygotowawcze, analiza wniosków do studium i planu;prace studialne i projektowe prezentacja koncepcji, opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, udział we wszelkich prezentacjach projektu planu, w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, jak również w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu zamówienia;prezentacja projektu studium i planu; opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach; wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu studium i planu odpowiednio do uwzględnionych uwag, opracowanie zmiany prognozy oddziaływania na środowisko w związku ze zmianami w projekcie studium i planu; zorganizowanie wspólnie z Zamawiającym dyskusji publicznej dotyczącej projektu studium, prezentacja projektu studium podczas dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu studium i planu; rozpatrzenie uwag i wniosków wniesionych w związku z wyłożeniem projektu studium, planu i prognozy oddziaływania na środowisko; wprowadzenie zmian do tekstu studium i planu rysunku projektu studium i planu odpowiednio do uwzględnionych uwag; przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag; przygotowanie wystąpienia do Wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi Uchwały Rady Miejskiej wraz z załącznikami; przygotowanie materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa uchwalone studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i dwa uchwalone miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego sporządzone w trybie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.) dla terenów o powierzchni min. 600ha. W celu spełniania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających charakterowi zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta - urbanista. Wykazana osoba powinna być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zm. ) . Zamawiający dopuszcza możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu spełniania przez Wykonawcę w/w warunku złoży zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia( w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług), o których mowa powyżej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca złoży oświadczenie o posiadanych przez w/w osoby uprawnieniach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta - urbanista. Wykazana osoba powinna być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zm. ) . Zamawiający dopuszcza możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu spełniania przez Wykonawcę w/w warunku złoży zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia( w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług), o których mowa powyżej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca złoży oświadczenie o posiadanych przez w/w osoby uprawnieniach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1. W związku z faktem, że procedura sporządzania studium i planu jest bardzo skomplikowana może zajść konieczność dostosowania przedmiotu umowy do zaistniałych sytuacji, a co się z tym wiąże wydłużenia terminu realizacji wykonania zamówienia. Termin wykonania może ulec zmianie w przypadku: a)zmiany aktów prawnych oraz norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu umowy, b)opóźnień w uzyskaniu materiałów źródłowych lub opinii i uzgodnień c)konieczności powtórzenia części procedury związanej z uchwaleniem studium i/lub planu d)konieczności przeprowadzenia ponownych wyłożeń studium lub planu w tym w wyniku uchylenia uchwał przez organ nadzorczy lub sąd e)konieczności uzyskania ponownych lub dodatkowych uzgodnień czy wyjaśnień, f)uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2.Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku: a)zmiany stawki urzędowej podatku VAT b)rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których opracowanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych prac. 3. Inne zmiany: a) w przypadku zmian obowiązujących przepisów. Zmiany będą dokonywane w formie pisemnej, w postaci aneksów do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miasto.zawidow.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawidowie Plac Zwycięstwa 21/22 59-970 Zawidów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Zawidowie Plac Zwycięstwa 21/22 59-970 Zawidów pokój nr 2 - Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.