Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-05-08
¦widnik: Prace remontowo - budowlane w Szpitalu SP ZOZ ¦widnik
Numer og³oszenia: 139102 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej , ul. Boles³awa Le¶miana 4, 21-040 ¦widnik, woj. lubelskie, tel. 081 7514215, faks 081 7514215.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozswidnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Prace remontowo - budowlane w Szpitalu SP ZOZ ¦widnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± prace remontowo - budowlane w Szpitalu SP ZOZ ¦widnik. Zadanie podzielone jest na dwa pakiety : Pakiet Nr 1 - Prace remontowo - budowlane w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii. Pakiet Nr 2 - Prace remontowo - budowlane w Oddziale Dzieciêcym. Szczegó³owe zakresy robót okre¶lone s± w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ ( Pakiet Nr 1 - Prace remontowo - budowlane w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii ) oraz w Za³±czniku Nr 2 do SIWZ ( Pakiet Nr 2 - Prace remontowo - budowlane w Oddziale Dzieciêcym ).
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.21.51.42 - Roboty budowlane w zakresie oddzia³ów intensywnej opieki .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W przetargu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy : 1.Udokumentuj± przez stosowne za¶wiadczenia i o¶wiadczenia , ¿e spe³niaj± wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych ( tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z pó¼n. zm.) : - posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; - posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; - nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. 2.Udokumentuj± przez stosowne za¶wiadczenia i o¶wiadczenia , ¿e nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych ( tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z pó¼n. zm.). Ocena spe³niania powy¿szych warunków zostanie dokonana na podstawie przed³o¿onych ni¿ej wymienionych dokumentów wed³ug formularza :spe³nia - nie spe³nia.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wymagane dokumenty : 1.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2.Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - dokumenty te, winny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokumenty te, winny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokumenty te, winny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5.O¶wiadczenie Oferenta, ¿e a/ posiada zabezpieczenie ekonomiczne do wykonania okre¶lonego zamówienia. b/ przyjmuje zasadnicze postanowienia projektu Umowy - Za³±cznik Nr 4 do SIWZ, c/ spe³nia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z pó¼n. zm. ), d/ nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z pó¼n. zm. ), zgodnie z za³±czonym wzorem o¶wiadczenia stanowi±cym Za³±cznik Nr 3 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 6.Ponadto ka¿dy Oferent powinien do³±czyæ wykaz zamówieñ zrealizowanych w okresie trzech lat dla szpitali o z³o¿ono¶ci i warto¶ci zamówienia zbli¿onych do przedmiotu prowadzonego postêpowania - co najmniej 1 dokument potwierdzaj±cy, ¿e robota zosta³a wykonana nale¿ycie ( referencje odbiorców robót ). Dodatkowe dokumenty : 1. Wype³niony Za³±cznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wype³niony Za³±cznik Nr 2 do SIWZ. 3. Wype³niony Za³±cznik Nr 3 do SIWZ - Formularz Ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozswidnik.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: W Kasie SP ZOZ w ¦widniku ew. za zaliczeniem pocztowym w cenie 20 z³ brutto - op³ata dotyczy formy pisemnej specyfikacji.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sk³adanie w Sekretariacie SP ZOZ w ¦widniku pok. Nr 1 - I piêtro. Otwarcie dnia 29.05.2009 o godz. 10.30 w Sali Konferencyjnej pok. Nr 13 - II piêtro.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Prace remontowo - budowlane w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± prace remontowo - budowlane w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii. Szczegó³owe zakresy robót okre¶lone s± w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ ( Pakiet Nr 1 - Prace remontowo - budowlane w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii).
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.51.40-0, 45.21.51.42-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Prace remontowo - budowlane w Oddziale Dzieciêcym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± prace remontowo - budowlane w Oddziale Dzieciêcym Szczegó³owe zakresy robót okre¶lone s± w Za³±czniku Nr 2 do SIWZ ( Pakiet Nr 2 - Prace remontowo - budowlane w Oddziale Dzieciêcym ).
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.51.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Zespo³u ¯³obków Miejskich w ¦widniku z podzia³em na 3 czê¶ci
- Dostawa sprzêtu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiêkszenie cyberbezpieczeñstwa Gminy Miejskiej ¦widnik"
- Pojazd ewakuacji medycznej
- Dostawa, monta¿, uruchomienie i demonta¿ kompletnego sztucznego lodowiska wraz z wyposa¿aniem w ¦widniku, przy ul. Fabrycznej 3
- Dostawa narzêdzi chirurgicznych do endoskopii i laparoskopii
- Modernizacja SP nr 5 w ¦widniku w zakresie wykonania izolacji ¶cian fundamentowych oraz niwelacji terenu w celu zabezpieczenia szko³y przed zalewaniem
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Monta¿ szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpo¶rednio przyleg³ego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Wykonanie modernizacji centrali wentylacyjnych dla Bloku Operacyjnego
- Termomodernizacja budynku G w SP ZOZ MSWiA w £odzi przy ul. Pó³nocnej 42 - powtórka
- Wymiana instalacji C.O. wraz z wykonaniem izolacji przewodów rozprowadzaj±cych
- Modernizacja budynku D na potrzeby AOS dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach ¦l±skich
- MODERNIZACJA POMIESZCZEÑ NAD SOR NA POTRZEBY NOWEJ LOKALIZACJI ODDZIA£U REHABILITACJI OGÓLNEJ I NEUROLOGICZNEJ W SPECJALISTYCZNYM SZPITALU MIEJSKIM IM. MIKO£AJA KOPERNIKA W TORUNIU (II)
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





