eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Budowa kolektora kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice realizowana w ramach operacji pn.Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Prudnik: Budowa kolektora kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice realizowana w ramach operacji pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP I
Numer ogłoszenia: 139005 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80199 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 1, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363617, faks 077 4363617.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kolektora kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice realizowana w ramach operacji pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kolektora kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami oraz odtworzenie nawierzchni drogowej po budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niemysłowice. II. Zakres robót, które należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia: 1). Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - kolektor główny zlokalizowany w miejscowość Niemysłowice wraz z przyłączami, zakres wg przedmiaru robót oraz projektu. W załączniki nr 12 do SIWZ przedstawiono odcinki kanalizacji sanitarnej przeznaczone do wykonania przez Wykonawcę zamówienia. 2). Odtworzenie nawierzchni drogowych w miejscowości Niemysłowice w miejscu budowy sieci kanalizacji sanitarnej, zakres robót wg przedmiaru robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1). Projekt wykonawczy: Budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice. - załącznik nr 8. 2). Specyfikacje techniczne do projektu: Budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice. - załącznik nr 9. 3). Przedmiar robót - załącznik nr 10. 4). Oświadczenie projektanta - załącznik nr 11. 5). Wyciąg z projektu budowlanego odcinków sieci kanalizacji sanitarnej będących przedmiotem wykonania zamówienia zagonie z SIWZ - załącznik nr 12. 6). Pozwolenie na budowę - - załącznik nr 13. 7). Zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu - załącznik nr 14. Projekt organizacji ruchu na czas robót w pasie drogowym dostępny jest w siedzibie Zamawiającego. III. Wymagania stawiane Wykonawcy 1) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do: - wykonania zadania zgodnie ze sztuka budowlaną i obowiązującymi przepisami; - posiadania niezbędnych urządzeń i sprzętu umożliwiającego prawidłowe, dokładne i należyte wykonanie prac budowlanych; - dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: znaki, zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp. Zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę kontraktową. - prowadzenia robót zgodnie z wszelkimi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego; - przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej; - odpowiedzialności za ochronę instalacji na powierzchni i pod powierzchnią odtwarzanej drogi; - przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz należyte wyposażenie BHP; - przeprowadzenia wizji lokalnej. 2) Informacje dotyczące wykorzystanych materiałów: - materiały użyte do zabudowy winny spełniać wymagania techniczne (rekomendowane przez Ministra Infrastruktury) i muszą być przedstawione Zamawiającemu do zatwierdzenia. Do realizacji zamówienia mogą być zastosowane wyłącznie sprawdzone materiały, które cechuje wysoka jakość; - zakup, rozładunek i miejsce składowania materiałów jest zadaniem Wykonawcy zamówienia; - wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane jedynie przykładowo i określają jedynie oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, zamawiający dodaje zapis lub równoważne. - Parametry materiałów: przedstawiono w SIWZ. 3) Wymiana gruntu: Projekt przewiduje całkowitą wymianę gruntu na odcinkach kanałów zlokalizowanych w pasie drogowym (jezdnia), a na poboczach utwardzonych i chodnikach może pozostać istniejący grunt, gdy będzie nadawał się do zagęszczenia. Wywóz gruntu i jego późniejsze zagospodarowanie jest staraniem Wykonawcy zamówienia. Informacje dotyczące wymiany gruntu zawarte są w projekcie wykonawczym - załącznik nr 8. 4) Roboty drogowe: - zadaniem Wykonawcy zamówienia jest odtworzenie zniszczonych i uszkodzonych w trakcie budowy kanalizacji nawierzchni drogowych i innych elementów pasa drogi (pobocza, chodniki, przepusty i inne); - zadaniem Wykonawcy zamówienia jest nawiązanie się do istniejącej niwelety drogi; - mieszanka mineralno - asfaltowa powinna być wbudowywana rozładowarką wyposażona w układ automatycznego sterowania grubości warstwy i utrzymywania niwelety drogi. Warstwy wałowane powinny być równomiernie zagęszczone ciężkimi walcami drogowymi; - roboty odtworzeniowe powinny być wykonane dokładnie, wszystkie urządzenia infrastruktury wodociągowej (hydranty, skrzynki żeliwne uliczne, zasuwy) i kanalizacyjnej (włazy kanalizacyjne) powinny być dostosowane przez Wykonawcę do niwelety drogi; - wykonawca na własny koszt zutylizuje wszelkie odpady asfaltowe powstałe w trakcie prowadzonych robót; - wykonawca zamówienia musi dokonać zagęszczenia podbudowy jezdni, uzyskując minimalny wskaźnik zagęszczenia Is=1,02. Wykonawca musi skontrolować wskaźnik zagęszczenia przed ułożeniem warstw bitumicznych, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, co należy udokumentować protokołami z pomiaru. Pomiary należy wykonać za pomocą płyty VTS lub innych urządzeń zgodnych z aktualnymi normami; - obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie protokołów badań zagęszczenia Zamawiającemu; - Wykonawca zamówienia w trakcie realizacji zadnia musi odtworzyć napotkane przewody systemu drenażowego. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu, na jakość wykonanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Powinien być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkownika. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt: wszelkie zanieczyszczenia, odpady asfaltowe powstałe na skutek prowadzonych robót, uszkodzenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdowych do terenu prowadzenia budowy. IV. Wymagania organizacyjne: - przed przystąpieniem do realizacji zadania nastąpi przekazanie placu budowy - do 5 dni od daty zawarcia umowy; - przed przystąpieniem do robót Wykonawca Zamówienia - kierownik robót powiadomi właściciela działki o zamiarze rozpoczęcia prac, zostanie spisany z Zamawiającym protokół przekazania terenu. Uprawniony kierownik z ramienia Wykonawcy podpisze oświadczenie o przejęciu obowiązków kierownika; - Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia ewentualnych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas wykonania przedmiotu zamówienia; - Wykonawca robót zapewni nadzór techniczny oraz obsługę geodezyjną zamówienia przez uprawnionego geodetę, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny pracy, koordynację działań ewentualnych podwykonawców, zapewni pracownikom warunki socjalne, zabezpieczy zaplecze budowy, oznakuje i zabezpieczy teren wykonywania prac; - Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakości, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; - Kierownicy robót zobowiązani są do dokonania wpisów do dziennika budowy. VI. Odbiór robót: zostaną przeprowadzone zgodnie z opisem SIWZ. VII. Warunki gwarancji i serwisu: Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 5 lat gwarancji obejmujący cały zakres zamówienia. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania protokołu końcowego. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Usterki na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego muszą być usunięte przez Wykonawcę w terminie do 7 dni od zgłoszenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Umowa o przyznanie pomocy nr 00011-6921-UM0800009/12 z dnia 18.07.2012 w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej, objętego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wodno Melioracyjne w Ząbkowicach Śląskich Sp. z o. o. Mazurkiewicz Bogusław, ul. Melioracyjna 3, 57-200 Ząbkowice Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1171158,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1133355,00

  • Oferta z najniższą ceną: 751323,95 / Oferta z najwyższą ceną: 1133355,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.