Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-03
Kielce: Wykonanie usługi związanej z monitoringiem systemu alarmowego
z uruchomieniem grupy interwencyjnej oraz kwartalną konserwacją systemu powiadamiania o napadzie i włamaniu budynku Magazynu przeciwpowodziowego w Kępie Chwałowskiej gm. Dwikozy
Numer ogłoszenia: 1389 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi związanej z monitoringiem systemu alarmowego z uruchomieniem grupy interwencyjnej oraz kwartalną konserwacją systemu powiadamiania o napadzie i włamaniu budynku Magazynu przeciwpowodziowego w Kępie Chwałowskiej gm. Dwikozy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie usługi związanej z monitoringiem systemu alarmowego z uruchomieniem grupy interwencyjnej oraz kwartalną konserwacją systemu powiadamiania o napadzie i włamaniu budynku Magazynu przeciwpowodziowego w Kępie Chwałowskiej gm. Dwikozy. 2. Przedmiot zamówienia będzie obejmował: 2.1 całodobowy monitoring (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a także w dni świąteczne i wolne od pracy) systemu alarmowego tj. m.in. : -monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego, które będzie polegało na przyjmowaniu sygnałów za pośrednictwem linii telefonicznej i/lub GSM i/lub nadajnika radiowego oraz podejmowaniu właściwych procedur odpowiadających danym sygnałom; w tym przekazywanie właściwych informacji właściwym osobom i/lub służbom wskazanym przez Zamawiającego., - odbieranie i rejestrowanie sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego, - reagowanie na przyjęte sygnały o: uzbrojeniu i rozbrojeniu, włamaniu, napadzie, sabotażu , usterce, - rejestrowanie wszystkich informacji przekazywanych odbiorcom wskazanym przez Zamawiającego, - udostępnianie na żądanie Zamawiającemu informacji o sygnałach w formie wydruku,. 2.2. uruchomienie grupy interwencyjnej do obiektu: W skład realizacji czynności wchodzi m.in.: - odbieranie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego o zaistniałych zdarzeniach, - wysyłanie grupy interwencyjnej do chronionego obiektu (po otrzymaniu stosownego sygnału od obsługi stacji monitorującej), - bezpośrednie działania grupy na terenie ochranianego obiektu, - przeciwdziałanie próbom kradzieży na terenie ochranianego obiektu, - ujmowanie sprawców przestępstw na chronionym obiekcie oraz przekazywanie ich policji, - działanie w kierunku zapewnienia przestrzegania porządku publicznego, - zabezpieczenie obiektu do czasu przyjazdu policji, właściciela, lub wskazanej przez niego osoby (w przypadku włamania), - zainstalowanie na własny koszt nadajnika radiowego na czas trwania niniejszej umowy. Nadajnik przez cały czas trwania niniejszej umowy pozostaje własnością Wykonawcy. - podejmowanie interwencji na chronionym obiekcie przez grupę interwencyjna po uzyskaniu sygnału z lokalnego systemu alarmowego : - w godzinach od 07.00 do 21.00 w czasie nie dłuższym niż 15 min., - w godzinach od 21.00 do 07.00 w czasie nie dłuższym niż 10 min. 2.3. kwartalne przeglądy i konserwacja systemu powiadamiania o napadzie i włamaniu w obiekcie wymienionym w punkcie 1 w zakresie odpowiadającym charakterystyce systemu i rodzajowi urządzeń na w/w obiekcie: Zakres przeglądów i konserwacji powinien obejmować między innymi: - sprawdzanie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń, - sprawdzanie poprawności działania czujek i urządzeń uruchamianych ręcznie, - sprawdzanie poprawności działania kamer, dzielników i rejestratorów obrazu, - sprawdzanie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne, - sprawdzanie centrali i jej obsługi, - sprawdzanie poprawności działania urządzeń transmisji alarmu współpracujących z alarmowym centrum odbiorczym, - sprawdzanie poprawności działania każdego akustycznego i optyczno - akustycznego sygnalizatora alarmowego, - sprawdzanie czy system alarmowy jest w stanie całkowitej gotowości do pracy , zgodnie z wymogami instalacji obsługi technicznej i eksploatacji, - w przypadku konieczności wymiany części podlegających zużyciu w trakcie normalnej eksploatacji urządzeń do monitoringu wymiana tych części przez Wykonawcę po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego i ustaleniu ceny tych części. oraz wszelkie inne prace konserwacyjne i czynności konieczne do zapewnienia pełnej sprawności systemu alarmowego. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: -warunkami Zamawiającego, - obowiązującymi przepisami , - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp we wzorze określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika (wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach - BIS"
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie Miasta Kielce - Kielce bez dziur - ul. Piekoszowska w Kielcach na odcinku od km 0+000,00 do km 0+603,00"
- Usługi związane z wzorcowaniem i serwisowaniem stacjonarnych analizatorów wydechu typu: Alkometr A 2.0, A 2.0/04, Siemens
- Świadczenie usług wsparcia technicznego oraz odnowienia gwarancji producenta dla urządzeń serwerowych i sieciowych marki Dell
- Ewidencja przepustów znajdujących się pod drogami wojewódzkimi administrowanymi przez Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach...
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie wraz z terenem przynależnym do nieruchomości, w okresie 30.06.2025-30.06.2026
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popiełuszki 10.
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Puławach w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZP/13/2025 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.