Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Sandomierz: Remont Budynku Oświatowego Pracowni Szkolnych przy
Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
im. prof. Z. Strzeleckiego w Sandomierzu
Numer ogłoszenia: 138990 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu , ul. Słowackiego 37, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 644 58 74, 644 58 75, faks 0-15 832 51 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Budynku Oświatowego Pracowni Szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. prof. Z. Strzeleckiego w Sandomierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Pracowni Szkolnych Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Sandomierzu. Budynek do chwili obecnej wykorzystywany jest do celów dydaktycznych i zlokalizowany jest na działce o nr ewid. 1510/8 przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu. Przedmiotowy obiekt o kubaturze 11.659,12 m 3nie jest wpisany do rejestru zabytków. 2. Zakres robót obejmuje: a) remont podłóg, b) remont parapetów wewnętrznych, c) remont i malowanie ścian wewnętrznych, d) remont wewnętrznej stolarki, e) remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej (należy dokonać demontażu niewykorzystanej instalacji), f) remont instalacji centralnego ogrzewania, g) remont instalacji wentylacji mechaniczno - grawitacyjnej (należy dokonać demontażu niewykorzystanej instalacji), h) remont i rozbudowę instalacji elektrycznej pod nowe urządzenia. 3. Zamówienie dotyczy budynku zrealizowanego w latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku w technologii tradycyjnej. Jest to budynek dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Ściany budynku murowane z cegły pełnej grubości 51 cm. Stropodach żelbetowy, pełny, niewentylowany. Niektóre pomieszczenia są już wyremontowane i nie są objęte niniejszą specyfikacją, a także nie ujęto ich w dokumentacji technicznej dołączonej do niniejszej specyfikacji. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Zobowiązuje się Wykonawcę do przygotowania pomieszczeń pod wykonywane prace (przenoszenie maszyn i urządzeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego, zabezpieczenie sprzętu). 6. Zaleca się, aby Oferent dokonał wizji lokalnej w obiekcie, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz aby uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Oferenta..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający ustala obowiązek wpłacenia wadium w kwocie 10.000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100 złotych, dla każdej składanej oferty na wykonanie zadania. 2. Oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 29 maja 2009 roku do godz. 09:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na niżej rachunek bankowy wskazany przez Księgowość Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Oferent, którego oferta nie została zabezpieczona wadium w wymaganej formie i terminie, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu mogą brać: Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę, zgodną ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożyć oświadczenie o spełnianiu powyższych warunków zgodnie z art. 44 ustawy, - udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji - spełnić warunki określone w SIWZ 2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami: 1. Cena oferty = 90 pkt 2. Udzielona gwarancja = 10 pkt Ad. 1. Cena - 90 pkt Cena minimalna ofert Cena = ------------------------------- x 90 pkt Cena oferty badanej Ad. 2 Gwarancja wykonywanych robót - 10 pkt Ponad wymagane 36 miesięcy nie dłużej jednak niż o kolejne 60 miesięcy, za każde 12 miesięcy przedłużonej gwarancji - 2 pkt. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert. 4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji, dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 5. Jeżeli w wyniku oceny złożonych ofert okaże się, że zostały złożone oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż w złożonych już ofertach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania oferty w formie określonej w niniejszej specyfikacji. 1. Formularz oferty - załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji 2. Kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania robót i niniejszą specyfikacją 3. Dowód wpłacenia (złożenia) wadium. Jeżeli wadium zostało wniesione w formie innej niż przelew bankowy, należy: a. oryginał dokumentu zdeponować w sekretariacie Zamawiającego w terminie składania oferty, b. kserokopię dokumentu - załączyć do oferty Jeżeli wadium zostało wniesione w formie przelewu bankowego należy: c. kserokopię dowodu wpłaty - załączyć do oferty. Kwota wadium powinna wpłynąć na konto Zamawiającego w terminie składania oferty. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji 5. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji 6. Zaświadczenia stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownicy robót) posiadają wymagane uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie poszczególnych branż wraz z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 11. Informację o udzieleniu min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie zadania. 12. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Załącznik Nr 3 niniejszej specyfikacji. 13. Przynajmniej 3 referencje potwierdzające należyte wykonanie zadań inwestycyjnych o podobnym charakterze. 14. Oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń - załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Udzielona gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstio.pl ; sandomierz.bip.gmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 27-600 Sandomierz ul. Słowackiego 37, pok. Nr 7 znajdujący się na parterze w budynku głównym szkoły od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego - Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. prof. Zbigniewa Strzeleckiego; 27-600 Sandomierz ul. Słowackiego 37 - sekretariat - pokój nr 1 na pa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu dofinansowywana jest w ramach osi priorytetowych V regionalnego programu operacyjnego województwa świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Zakup żywności dla potrzeb Bursy Szkolnej w Sandomierzu na 2026 rok
- Rozbudowa systemu bazodanowego Muza dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- Realizacja indywidualnego wsparcia psychologicznego oraz dodatkowego dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na środowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi w Klimontowie - Zakup wyposażenia budynku.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





