Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Lublin: Roboty remontowe - 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 138979 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. Pielęgniarek 6, 20-708 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7434272 do 75, fax 081 7434686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.woi.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe - 3 zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. instalacja wentylacji mechanicznej w laboratorium chemicznym w budynku WSSE w Lublinie; Zadanie 2. remont wewnętrznej instalacji wodociągowej; Zadanie 3. remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.prowadzą działalność zgodną z charakterem niniejszego zamówienia i posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.dysponują w swojej kadrze osobą, która może spełniać funkcje kierownika robót, posiadającego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207 poz.2016 z późn. zm.) stosowne uprawnienia budowlane do kierowania powierzonymi pracami oraz wpisanego na listę właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.); 7.dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie niezbędnymi do wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem; 8.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 9.wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów /referencji/ potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie : dla Zadania 1 - co najmniej 2 roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 45 000,00 zł brutto i 2 referencje dla Zadania 2 - co najmniej 2 roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 1500,00 zł brutto i 2 referencje dla Zadania 3 - co najmniej 2 roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto i 2 referencje 10.do wykonania przedmiotu zamówienia zastosują materiały posiadające udokumentowane świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie; 11.udzielą gwarancji i rękojmi na okres min. 3 lat; 12.dokonają bezpłatnego przeglądu i konserwacji urządzeń na 2 (dwa) miesiące przed upływem gwarancji; Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania jeżeli chociaż jeden z w/w warunków nie zostanie spełniony.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1.oświadczenie wykonawcy - art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1.wykazu należycie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów/referencji/ potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie : dla Zadania 1 - co najmniej 2 roboty , każda o wartości nie mniejszej niż 45 000,00 zł brutto i 2 referencje dla Zadania 2 - co najmniej 2 roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 1500,00 zł brutto i 2 referencje dla Zadania 3 - co najmniej 2 roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto i 2 referencje 2.wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. informacji o osobie, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, wraz ze stosownym uprawnieniem budowlanym i zaświadczeniem o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa (właściwej dla siedziby Wykonawcy), zatrudnionych do wykonania zamówienia osób uprawnionych do wykonania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie; W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów : Oświadczenia Wykonawcy, w którym zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie musi przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. UWAGA : w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z Wykonawców musi złożyć ww. dokumenty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wymagane od Wykonawców zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) potwierdzające spełnianie tych warunków.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.woi.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 20-708 Lublin, ul. Pielęgniarek 6, pokój nr 139.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 20-708 Lublin, ul. Pielęgniarek 6, pokój nr 139.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: instalacja wentylacji mechanicznej w laboratorium chemicznym w budynku WSSE w Lublinie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: instalacja wentylacji mechanicznej w laboratorium chemicznym w budynku WSSE w Lublinie poniżej 133 tys. Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont wewnętrznej instalacji wodociągowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont wewnętrznej instalacji wodociągowej, poniżej 133 tys. Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, poniżej 133 tys. Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzędzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla użytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawłą II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeń w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





